Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er Lille 1 mnd! smiley-happy036.gif

Det har jo i grunnen gått helt sinnssykt fort!

Lille har blitt flink til:

- å følge ting med blikket

- Å ha øyekontakt

- smile littegranne (?)

- å vente med å tisse til ETTER at vi har tatt av henne bleia. Uansett når vi gjør det.

- å være våken og oppmerksom ganske lenge av gangen

- å sparke seg selv i rompa. Helst mens den rompa er full av bæsj. Jippi.

Lille liker:

- å sprelle

- pupper

- den fine boksen med tranpiller som lager så morsom lyd

- Hun har fått tran to ganger, og det ser jaggu meg ut som om hun liker det og.

- hårføneren. Vi bruker den for å tørke henne når vi skifter bleie siden hun har utslett. Når vi skrur den på blir hun helt rolig, og løfter gjerne litt på rompa :fnise:

- Å spise. Var og veide henne i dag, på halvannen uke har hun gått opp 340 g. Det er litt over snittet :)

Lille liker IKKE:

- Sinksalve i rompa. Fyttikatta.

- Å ta på lue. Helt greit å ha den på altså, men selve prosessen med å få den plassert på topplokket: neitakk.

- bading. Sinte lille havfrue har blitt litt mildere innstilt til dette badegreiene. Men helst ikke.

- Vondt i magen

- Å sove på en annen madrass enn mamma eller pappa

SÅ fantastisk!! Aldeles herlig oppdatering fra deg og lille :) En måned allerede, tida går så fort. Du har jo verdens beste kosebamse som sover på deg :babyjente: Ha en riktig så god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig beskrivelse av lilles gjøren og laden :ler: de er så deilige når de er så små! Ikke når de har vondt i magen, da :kose: prøvd minifom?

Jeg vil gjeeerne ha instainfo! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her titter man inn etter en langdryg sommer, også finner man ut at ikke bare har du fått barn, men hun er en måned allerede. GRATULERER SÅ MYE!

Beklager hvis jeg vekte noen med ropinga mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Har ordnet meg insta-konto! sender brukernavn på PM for de som er interessert :)

MEEEEG :nigo:

Vi blir vel alle litt gretne når vi har luft i magen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ fantastisk!! Aldeles herlig oppdatering fra deg og lille :) En måned allerede, tida går så fort. Du har jo verdens beste kosebamse som sover på deg :babyjente:[/sizeU] Ha en riktig så god helg!

Jaaaa, jeg kommer SÅ til å savne det når hun ikke vil sove på meg lenger :rodmer:

God helg til deg også! :)

For en herlig beskrivelse av lilles gjøren og laden :ler: de er så deilige når de er så små! Ikke når de har vondt i magen, da :kose: prøvd minifom?

Jeg vil gjeeerne ha instainfo! :hjerte:

Har prøvd, syntes ikke det fungerte no særlig. Googlet litt og fant ut at det ikke har så fryktelig godt dokumentert virkning akkurat, så gav det opp med god samvittighet :ler:

Gratuuulerer med 1 måned! :blomst:

Takk! :nigo:

Her titter man inn etter en langdryg sommer, også finner man ut at ikke bare har du fått barn, men hun er en måned allerede. GRATULERER SÅ MYE!

Beklager hvis jeg vekte noen med ropinga mi ;)

Hihi, tusen takk! :ler: koselig å "se" deg her inne igjen :)

MEEEEG :nigo:

Vi blir vel alle litt gretne når vi har luft i magen? :fnise:

...eller starter en fisekonkurranse! :opplyser::sjenert:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøh. Nå har jeg lagt til så mange av dere på en gang at jeg ikke ANER hvem som er hvem lenger :hoho:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge leve forvirringen :hoho: du klarer nok skille oss til slutt :) hvis ikke får du skylde på ammetåka :P verdens beste unskyldning til alt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm. Vi har gitt henne tran i 4 dager nå, og de dagene har hun også hatt litt mer vondt i magen enn vanlig. Mon tro om det har noe med hverandre å gjøre eller bare er tilfeldig (det varierer jo uansett endel hvor mye vondt/luft hun har). :klo: Tror jeg kjøper D-vitamindråper i morgen og tester det. Så får jeg heller spise ekstra mye fisk. Da blir det vel mye røkelaks og sushi fremover da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...