Millimani Skrevet 1. oktober 2014 #2161 Del Skrevet 1. oktober 2014 Såå skjønn hun er! Så masse hår på hodet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 1. oktober 2014 #2162 Del Skrevet 1. oktober 2014 Åå, så skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. oktober 2014 #2163 Del Skrevet 1. oktober 2014 Så nydelig jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2014 #2164 Del Skrevet 2. oktober 2014 Så nydelig!! God reklame det bildet der altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. oktober 2014 #2165 Del Skrevet 2. oktober 2014 Åååå, njudelig er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 2. oktober 2014 #2166 Del Skrevet 2. oktober 2014 Herlighet så fin hun er! Det er så fint med babyer med masse hår (heeelt objektiv såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. oktober 2014 #2167 Del Skrevet 2. oktober 2014 så fiiiiiiiiiin!!!! Tror jammen meg dere har produsert verdens fineste baby! (foreløpig i allefall... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #2168 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ok. Jeg blir så kry av alle de koselige kommentarene at jeg får lyst til å vise dem til naboen, vaktmesteren, kassaapparat på Rimi og tilfeldig forbipasserende på gata. Føkk, jeg har blitt en sånn en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #2169 Del Skrevet 2. oktober 2014 4 uker... Er det for tidlig for sosiale smil? Hun har masse reflekssmil i søvne og når det er ting som skjer i magen hennes. Men nå de siste par dagene har det liksom vært et par smil som har vært annerledes. Ikke i forbindelse med magen (tror jeg), og mens vi har hatt øyekontakt. Og det føltes litt som om hun smilte TIL meg, ikke bare flyttet på noen muskler, liksom. Mulig jeg bare innbiller meg ting fordi det er noe jeg gjerne VIL se. Men det driter jeg i, det gikk uansett rett i hjerterota på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 2. oktober 2014 #2170 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hun er nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. oktober 2014 #2171 Del Skrevet 2. oktober 2014 De orntl'ie smilene kommer vel fra ca nå og utover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2014 #2172 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vedder en femmer på at det var et sosialt smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #2173 Del Skrevet 3. oktober 2014 Smiiilehavfrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2174 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) I dag er Lille 1 mnd! Det har jo i grunnen gått helt sinnssykt fort! Lille har blitt flink til: - å følge ting med blikket - Å ha øyekontakt - smile littegranne (?) - å vente med å tisse til ETTER at vi har tatt av henne bleia. Uansett når vi gjør det. - å være våken og oppmerksom ganske lenge av gangen - å sparke seg selv i rompa. Helst mens den rompa er full av bæsj. Jippi. Lille liker: - å sprelle - pupper - den fine boksen med tranpiller som lager så morsom lyd - Hun har fått tran to ganger, og det ser jaggu meg ut som om hun liker det og. - hårføneren. Vi bruker den for å tørke henne når vi skifter bleie siden hun har utslett. Når vi skrur den på blir hun helt rolig, og løfter gjerne litt på rompa - Å spise. Var og veide henne i dag, på halvannen uke har hun gått opp 340 g. Det er litt over snittet Lille liker IKKE: - Sinksalve i rompa. Fyttikatta. - Å ta på lue. Helt greit å ha den på altså, men selve prosessen med å få den plassert på topplokket: neitakk. - bading. Sinte lille havfrue har blitt litt mildere innstilt til dette badegreiene. Men helst ikke. - Vondt i magen - Å sove på en annen madrass enn mamma eller pappa Endret 3. oktober 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. oktober 2014 #2175 Del Skrevet 3. oktober 2014 I dag er Lille 1 mnd! Det har jo i grunnen gått helt sinnssykt fort! Lille har blitt flink til: - å følge ting med blikket - smile littegranne (?) - å vente med å tisse til ETTER at vi har tatt av henne bleia. Uansett når vi gjør det. - å være våken og oppmerksom ganske lenge av gangen - å sparke seg selv i rompa. Helst mens den rompa er full av bæsj. Jippi. Lille liker: - å sprelle - pupper - den fine boksen med tranpiller som lager så morsom lyd - hårføneren. Vi bruker den for å tørke henne når vi skifter bleie siden hun har utslett. Når vi skrur den på blir hun helt rolig, og løfter gjerne litt på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 3. oktober 2014 #2176 Del Skrevet 3. oktober 2014 Åååå, jeg smelter <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2014 #2177 Del Skrevet 3. oktober 2014 Så fin statusoppdatering , Gratulerer med 1 måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2014 #2178 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med 1 mnd. Er det ikke fint å se at Lille Havfrue begynner å få en personlighet? Herlig oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2179 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jaaaa, det er kjempemorsomt å stadig bli litt bedre kjent med henne! Huff, i natt og i dag har hun hatt mer vondt i magen enn vanlig. Mye skrik og skrål for tiden. Eller: *hyyyl* *fis* *hyl!* *fise-fise-fis* *UVÆÆÆÆÆÆH* *eksplosjon i bleia* *sovner* Gjenta økte ganger. Heldigvis er hun ikke helt utrøstelig, og det går jo over. Men det er uansett fælt å se at hun har vondt, altså. Pluss at det kludra med nattesøvnen vår. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. oktober 2014 #2180 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med 1 måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå