Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp: 

Huttetu for et vær. Ikke ofte jeg har problemer med å sove pga været. Men i natt var det torden, kraftig vind og styrtregn mot ruta. :Gjesp:  Ja-ja, det buldrer ihvertfall ikke mer. Men det blåser og regner kraftig. Jeg hadde en plan om å ta en tur på postkontoret for å sende et kort i dag. Men spørs om det må vente til i morgen. Jeg har absolutt ikke lyst til å gå ut i dag... :riste:  

Litt feber i dag og. Og litt snufsisnufs. Men ikke noe alvorlig. Så jeg skal ikke klage. Jeg har da mulighet til å ligge på sofaen hele dagen om jeg vil. :jepp: 

23 timer siden, Cata skrev:

God morgen, og god bedring :kaffekopp:  .

Takk-takk. Gårsdagen ble ikke så verst den. Sløvet hele dagen. :jepp:  Lagde et kort, så TV og ellers gjorde minst mulig. I grunnen en fin søndag. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på utflukt til perifeiren (også kalt Bærum) i dag - der var det ikke mye høst, det lavet ned med tung, våt snø. Det var det ingen som fortalte meg da jeg kledde meg for de bare gatene og regnværet i sentrum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom noen tunge våte snøfiller i Oslo sentrum rundt kl 12 i dag. Men heldigvis ikke noe som ble liggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen veldig våte dager, ser det bedre ut i dag. Riktignok er bygda gjemt i et tykt lag tåke, men når den etterhvert letner blir det nok bra. :jepp: Men jeg vet ikke om det blir så mye utendørs aktivitet i dag heller. Litt uggen i formen enda. Men-men, kanskje det blir en liten tur... Ihvertfall blir det mye TV. For det er vel skirenn fra Granåsen i dag. Og da må en sportsglad trøndersau se. :duskedame:  

Gårsdagen ble helsløv. TV, spill på telefonen, lese tegneserier... Også ble det en liten tur på posten for å sende et kort. Jeg hadde egentlig en plan om å varme rester fra søndag til middag. Men så kom bestisen innom, også ble det så vi dro på stamkafeen, og delte en pizza. :sikle:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag :bolledeig: Onsdagslunsj :bolledeig:  Oppholdsvær :bolledeig: 

Oppvask :sukk:  Nedstøvet hus :sukk: Arbeidslyst :lete: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Underholdning til frokosten i dag. Arbeidsfolk som jobber med noe ved garasjen til husverten. Ja-ja, kjekt å ha noe å se på. :ler: 

Om et par timer er det vaffeltid i kirka. :sikle:  Og i kveld er det en samling for bibelgruppa. :jepp:  Jeg kjenner at livet så definitivt kunne vært verre. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt start på denne fredagen. :Gjesp:  Er slett ikke våken, men fikk ikke sove lenger heller... :Gjesp: 

Ja-ja, planene for denne dagen er visst bare litt vasking. Man blir vel ikke mer våken av det heller. Men huset er iferd med å bli overtatt av hybelkaniner. Så det må en runde med vann og klut til her... :jepp: 

Men først litt påfyll: :kaffekopp:  :kaffekopp:  :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Trøtt start på denne fredagen. :Gjesp:  Er slett ikke våken, men fikk ikke sove lenger heller... :Gjesp: 

Ja-ja, planene for denne dagen er visst bare litt vasking. Man blir vel ikke mer våken av det heller. Men huset er iferd med å bli overtatt av hybelkaniner. Så det må en runde med vann og klut til her... :jepp: 

Men først litt påfyll: :kaffekopp:  :kaffekopp:  :kaffekopp: 

Håper du ikke var overdrevent brutal mot hybelkaninene. Det er viktig med biologisk mangfold :)

Ha en strålende helg Sauen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok vært kaldt i natt. Bilene utenfor her er nediset. Og det er skyfri himmel, så dette kommer til å bli en fin dag. :jepp: Ikke at jeg får så veldig mye frisk luft i dag, men jeg liker finvær likevel jeg. :jepp:  I dag blir det heldag i kirka. Blir kjekt det. Heldigvis er det en totimers pause midt på dagen. Så da kan jeg rusle hjem, og ta en strekk på sofaen. :ler:  

14 timer siden, Spiralis skrev:

Håper du ikke var overdrevent brutal mot hybelkaninene. Det er viktig med biologisk mangfold :)

Ha en strålende helg Sauen! :)

Jeg var relativt brutal mot hybelkaninene. Men jeg er ikke bekymret for det biologiske mangfoldet her i huset. Kaninen kommer alltid tilbake etter få dager... :jepp: 

Ha en fantastisk helg du og. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::forkjola:  Tenker dagen i dag blir fin blanding av kaffe og snufs. Er ikke sylta, men tror likevel ikke formen borger for noen lang løpetur. Tenker det blir innedag i "korteriet" i stedet. (Surprise???) 

Litt mer usikker på morgendagen. Hvis "snufs" roer seg går jeg sikkert på trening, men hvis den er som i dag så spørs det om det ikke blir en tur i stedet. Det skal visst være bra vær hele helga så det frister litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig helg er over. Nydelig vær, og mye tid sammen med den fine gjengen i kirka. :bolledeig: 

Og det ser ut til å bli nok en nydelig dag her. :sol:  Planene for dagen er noe løse enda. Men jeg tror det blir en liten bytur. Tror jeg må ned til gjestehavna, og kanskje over brua til Kilden en tur. Det er så vakkert der. :bolledeig:  Også er det et møte i foreningen i ettermiddag. Kunne vært koselig å få med seg det og. :jepp:  

Den 13.2.2016 at 10.37, Cata skrev:

:kaffekopp::forkjola:  Tenker dagen i dag blir fin blanding av kaffe og snufs. Er ikke sylta, men tror likevel ikke formen borger for noen lang løpetur. Tenker det blir innedag i "korteriet" i stedet. (Surprise???) 

Litt mer usikker på morgendagen. Hvis "snufs" roer seg går jeg sikkert på trening, men hvis den er som i dag så spørs det om det ikke blir en tur i stedet. Det skal visst være bra vær hele helga så det frister litt. 

Æsj. Snufs er ikke noe gøy. :riste:  God bedring. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Æsj. Snufs er ikke noe gøy. :riste:  God bedring. :kose: 

Takk, snufser enda, men mindre bomull å spore i toppetasjen i dag. Godt tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med knallvær i vente - tror jeg. Det er ihvertfall ti kalde grader ute, og skyfri himmel. Må nok rusle en liten tur i dag - tror jeg... Våknet med hodepine og snyteskaftet fullt av gørr. Så får se an formen utover dagen. Men jeg klarer nok ikke å holde meg inne hvis det blir knallsol utover dagen. :sol: 

Gårsdagen ble kjempefin. Bytur, rusling langs vannet, lunsj og foreningsmøte. :bolledeig: 

15 timer siden, Cata skrev:

Takk, snufser enda, men mindre bomull å spore i toppetasjen i dag. Godt tegn. 

Men jeg synes virkelig det er dårlig gjort å sende gørra hitover... :jolie:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gørra har heldigvis ikke blitt verre. Og jeg våknet uten hodepine i dag. Så da ligger det an til en god onsdag. :jepp:  Jeg er ihvertfall klar for onsdagslunsj. :bolledeig: 

Ble så jeg kom meg ut på tur i går og. For første gang på lenge gikk jeg 5km. Det gjorde godt for kropp og sjel. :jepp:  Og resten av dagen satt jeg i godstolen, og så TV, med verdens beste samvittighet. :nigo: 

23 timer siden, Roadrunner skrev:

*snur i døra før gørra får øye på meg*

Ønsker en fin tirsdag! :kaffekopp:

Lurt. :tommel:  Gørra pleier jo å være veldig glad i deg. Så best du holder deg utenfor synsfeltet til gørra nå når du skal på tur... 

Og takk for :kaffekopp:  Den smakte godt når jeg kom inn fra langturen min. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at gørra ikke har blitt verre, og at hodet er lettere. Kos deg masse på onsdagslunsj!

Er redd du må stå for :kaffekopp: selv litt fremover, men er plutselig tilbake :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. februar 2016 at 8.15, Sauen Shaun skrev:

Men jeg synes virkelig det er dårlig gjort å sende gørra hitover... :jolie:  

Muligens dårlig gjort, men comfy for meg. Ikke min skyld at gørra ikke har retningssans eller kompass, forresten :snurt: Jeg prøvde å sende den i motsatt retning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...