Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp: 

:sno:  Og der var det vinter igjen ja... Det har kommet mye snø i natt. :sukk:  Men-men, den snøen som kommer i mars, pleier ikke å bli liggende lenge. Så håper det snart er joggeskoføre igjen. :jepp: 

I dag er det onsdagslunsj igjen. :hoppe:  Tre uker siden sist. Så jeg er som en liten unge som skal i bursdag. :ler:  

Gårsdagen ble ganske fin da. Først en fin bytur. Veldig koselig å innom foreningen en tur. :jepp:  Også måtte jeg tilbake for å kjøpe en blokk med kartong jeg så på en hobbybutikk lørdag. Tenkte jeg skulle vente med å kjøpe den, men klarte ikke vente. Den var så fin. :hjerte:  Og vel hjemme igjen var jeg så heldig å få levert middag på døra av bestisen. :strix:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp: 

Akkurat nå sitter jeg og ser på en gjeng håndverkere som måker snø på gårdsplassen her. De holder på å bygge på garasjen her, og må måke hele gårdsplassen før de kommer i gang med snekkerjobben. Helt greit å se på at andre måker :nigo:  

Onsdagslunsjen ble koselig - som alltid. :jepp:  Utover det skjedde det ikke noe spennende i går. Var bare å komme seg hjem, og skalke lukene. Noen ganger er det greit å trekke for gardinene, og late som at man ikke ser at det snør ute... :ler:  

I dag skal jeg en tur på formiddagskaféen i kirka. Også skal jeg på et kurs i kirka i kveld. Så det ligger an til en fin dag. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp::Gjesp:  :kaffekopp: 

Trøtt sau i dag. Men det blir helt sikkert en fin dag likevel. Har en del ting jeg burde gjort, men det blir sikkert ikke noe av det... Skal holde en tale mandag, og burde begynne å skrive på den snart. Og jeg frykter at hybelkaninene snart overtar hele huset... Men vi får se hva som blir gjort i dag. :ler:  

Jeg skal ihvertfall på besøk til familien Bulk i ettermiddag. Gleder meg til fredagstaco sammen med fineste gjengen. :strix: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Helga gikk så fryktelig fort. Jeg fikk jaget ut hybelkaninene og skrevet talen min. :jepp:  Jeg hadde en herlig fredag hos familien Bulk. :strix:  Lørdagen var jeg ikke lenger enn til søplekassa. Bare koste meg her hjemme. :jepp:  Og søndagen inneholdt en bytur, en gudstjeneste og litt kjøkkentjeneste. :jepp: 

I dag blir det sløvings her hjemme, fram til jeg skal på foreningsmøte for å tale. Jeg tror dette blir en fin dag. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen ble veldig fin. :bolledeig: Jeg traff visst godt med talen. Såpass godt at jeg kanskje snakket meg inn i et verv. :ler: Jeg må vite mer om hva det vervet innebærer før jeg sier ja eller nei. Jeg vet bare at det er et veldig inter essant tema å jobbe med, og at det ikke krever mer enn to-tre møter i året. Men jeg må vite om jeg faktisk har noe å bidra med i den arbeidsgruppen... 

I dag har jeg planene klare. :jepp: Hvis jeg ikke får laget et kort eller flere i dag, så blir jeg sur... Jeg kjøpte meg en ny blokk med kartong (med søte dyr på) for en ukes tid siden, og jeg har enda ikke fått den ut av handleposen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Litt armer og bein her, men endelig fikk jeg en tur innom fjøset igjen.

Koselig å lese om fine dager og god stemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Ble jammen en fin dag i går. Fire nye kort så dagens lys. Og jeg kan bare konstatere at jeg digger den nye blokka mi. Den kommer nok til å bli brukt opp ganske så fort... :strix:  I tillegg ble det en liten tur på kafé utpå ettermiddagen. Bestisen hadde behov for litt skravlings. :jepp:  

I dag er det onsdagslunsj igjen. :bolledeig:  Ikke direkte fornøyd med at det har kommet litt snø igjen i natt. Men den smelter nok fort vekk igjen... 

18 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Litt armer og bein her, men endelig fikk jeg en tur innom fjøset igjen.

Koselig å lese om fine dager og god stemning!

Koselig å se deg her igjen. :klem:  

18 timer siden, Jerle skrev:

:vinke: Innom og oppdaterer meg. :) 

:klem: Godt å se deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp: 

Det var veldig kos på onsdagslunsjen i går, men jeg dro hjem derfra med stigende feber. Ikke så veldig fornøyd med akkurat det. Men er heldigvis bedre i dag. Så da får man vel bevege seg utendørs i dag og. :jepp:  Det er tross alt torsdag, og da er det vaffel å få i kirka. :sikle: 

 

13 timer siden, Rosalie skrev:

Takk for sniktitten på kortene. Fine! 

 

Takk-takk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Lørdag, litt grått ute og lyst inne. Sauen er litt trøtt, men i strålende humør. :jepp:  Sannsynligvis blir det en tur til det store kjøpesenteret sammen med minstesøster i dag. :shoppe:  Og til kvelden blir det antageligvis ost og kjeks hos bestisen. :sikle:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fornøyelse på kjøpesenteret. default_g100.gif. Og for så vidt med ost og kjeks også. Her skal jeg lage kostyme til et arrangement jeg skal være med på senere på dagen. :fnise:  Det skal bli litt av et syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Søndagsmorgen med kaffe, frokost og sangtimen... :hjerte:  Hva mer dagen vil bringe vet jeg ikke enda. Men jeg vurderer en tur på gudstjeneste i en av de lokale kirkene i dag. Også har jeg et par bursdagskort jeg må få laget snart. Egentlig tror jeg dette er en fin dag for å lage de kortene. :jepp: 

Det ble en fin tur til kjøpesenteret med minstesøster i går. :jepp:  Jeg var til og med innom Panduro uten å kjøpe noe. Det var i grunnen bare minstesøster som shoppet i går. Jeg spanderte en burger og en brus på hver av oss. Og det var det jeg kjøpte i går. :ler:  

Og vel tilbake i bygda ble jeg med hjem til familien Bulk. Svoger fristet med hjemmelaget pizza. Også ble det noen gode timer sammen med de fineste ungene jeg vet av. :strix: 

Bestisen ble syk i går, så det ble ikke noe av besøket hos henne. Men jeg koste meg med ost og kjeks her hjemme i går kveld jeg. Og hadde det svært så godt. :jepp:  

22 timer siden, Cata skrev:

God fornøyelse på kjøpesenteret. default_g100.gif. Og for så vidt med ost og kjeks også. Her skal jeg lage kostyme til et arrangement jeg skal være med på senere på dagen. :fnise:  Det skal bli litt av et syn. 

Takk. Det ble en fin dag i går. :jepp:  Og kostyme høres spennende ut. :hoppe:  

10 timer siden, loffen skrev:

Innom og leser, jeg er litt sløv både her og på FB for tiden tror jeg. :ler:

Koselig å se deg her. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sauen Shaun skrev:

Også har jeg et par bursdagskort jeg må få laget snart. Egentlig tror jeg dette er en fin dag for å lage de kortene. :jepp: 

..................

Bestisen ble syk i går, så det ble ikke noe av besøket hos henne. Men jeg koste meg med ost og kjeks her hjemme i går kveld jeg. Og hadde det svært så godt. :jepp:  

Takk. Det ble en fin dag i går. :jepp:  Og kostyme høres spennende ut. :hoppe:  

 

Kort!!! :hoppe: *hyper*

Syk bestis: :(  Men som du sier så kan ost og kjeks også nytes i opphøyd ensomhet, når det nå engang er meldt sykdomsforfall. Og det høres jo ut som du hadde en rimelig sosial dag likevel. Bestis får heller komme når hun er frisk igjen. 

 

Fin dag her også. Kostyme ble vellykket og dagen morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann på søndan! :vinke: Jeg satte mørdeig i går, og planen er mini-sitronterter etter Pascals oppskrift. Men jeg må bare litt først, for jeg syns det er så urkjipt å kjevle tertedeig...

Vi skal i fødselsdagskaffe i dag. Bursdags"barnet" (hun er ett år yngre enn meg) digger skikkelige barnslige ting, så jeg/vi har kjøpt store deler av gaven på TGR. Pluss litt snavvel et litt dyrere sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en fin helg i fjøset :hoppe:

Ble bysleng på meg i går, samt litt sport på tv og husarbeid. I dag ble det ruslings i Dyreparken og ny tur mwd venninne i nærområdet i kveldinga. Legg til kakelaging, sengetøyvask og klesvask så har det vært en ganske så fin og effektiv søndag. Lade opp til morgendagen nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

I dag er det meldt ganske så fint vær. Så da ligger det nok an til en liten rusletur. :hoppe:  Hva mer dagen skulle bringe, vet jeg ikke enda. Kanskje blir det en tur innom biblioteket. Kanskje blir det et kort eller to...  Tiden vil vise...

21 timer siden, Cata skrev:

Kort!!! :hoppe: *hyper*

Syk bestis: :(  Men som du sier så kan ost og kjeks også nytes i opphøyd ensomhet, når det nå engang er meldt sykdomsforfall. Og det høres jo ut som du hadde en rimelig sosial dag likevel. Bestis får heller komme når hun er frisk igjen. 

 

Fin dag her også. Kostyme ble vellykket og dagen morsom. 

Det ble tre kort i går. :opplyser: 

Og så gøy med morsom dag med vellykket kostyme. :jepp: 

21 timer siden, Rosalie skrev:

Heisann på søndan! :vinke: Jeg satte mørdeig i går, og planen er mini-sitronterter etter Pascals oppskrift. Men jeg må bare litt først, for jeg syns det er så urkjipt å kjevle tertedeig...

Vi skal i fødselsdagskaffe i dag. Bursdags"barnet" (hun er ett år yngre enn meg) digger skikkelige barnslige ting, så jeg/vi har kjøpt store deler av gaven på TGR. Pluss litt snavvel et litt dyrere sted.

De tertene så veldig gode ut. :sikle:  *har sett bilde på face*

10 timer siden, Roadrunner skrev:

Høres ut som en fin helg i fjøset :hoppe:

Ble bysleng på meg i går, samt litt sport på tv og husarbeid. I dag ble det ruslings i Dyreparken og ny tur mwd venninne i nærområdet i kveldinga. Legg til kakelaging, sengetøyvask og klesvask så har det vært en ganske så fin og effektiv søndag. Lade opp til morgendagen nå... 

Høres ut som du hadde en fin helg du og. :hoppe:  *iler inn til deg, for å si noe viktig til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Det er strålende :sol: ute, og jeg gleder meg til å komme meg ut. Fordelen med å være ute, er at jeg ikke ser hvor skitne vinduene mine er. :flau:  Men det er ingen vits å vaske vinduer enda. For husverten holder på å bygge på garasjen, så sagmugg og byggstøv fyker vilt ute på gårdsplassen her for tiden... :sukk: Ja-ja, de blir vel ferdige en gang...

Gårsdagen ble veldig fin. :jepp:  Først en god og lang rusletur på formiddagen. Så hjem for å hvile litt. Tenkte jeg skulle lage kort, men tok til vettet og gjorde noe med en dårlig samvittighet jeg har liggende. Jeg er ikke noe glad i å være loddselger, men jeg hadde nå likevel tatt med meg en loddbok hjem fra foreningen. Som regel ender jeg med å kjøpe hele boka selv... Men i går tok jeg den med meg og besøkte mammas barndomsvenninne. Hun kjøpte en tredjedel av boka, og serverte meg middag i tillegg. :nigo:  

I dag går ferden til det store kjøpesenteret for å drikke kaffe med ei langveisfarende venninne. :hoppe:  Og i kveld er det årsmøte i foreningen. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Er lurt å nyte finværet nå, og få noen rusleturer i nydelig vårvær. Er så deilig når vårsola endelig begynner å merkes skikkelig! Og vindusvask ja.... :sjenert: Står så avgjort på burde-lista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...