Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God helg til deg og. :) Og kortmakeriet går så limet skvetter for tiden... :nigo: 

Godt det er flere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe Turbo har vett nok til å holde pelsen unna limspruten. :ler: 

Endret av Rosalie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rosalie skrev:

Får håpe Turbo har vett nok til å holde pelsen unna limspruten. :ler: 

Turbo er ikke utstyrt med så mye vett hun. Så hun vil helst ha snuten oppi alt som skjer. Så det hender nok at hun får både lim og glitter i pelsen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Søndagen ble en fin dag, til tross for at været var dritt. :jepp:  Litt kos i kortmakeriet, litt sport på TV og nyttårsfest i foreningen. Eneste problemet er at kaloritelleren lyste knallrødt da jeg kom hjem i går kveld. Fantastisk god middag og et bugnende kakebord... :sjenert:  

Ja-ja, i dag er det mandag. Og skjerpings igjen. :jepp: Ute er det, etter ryktene, såpeglatt. Så da holder jeg meg hjemme i dag. Lysten sier at jeg skal ha en dag i kortmakeriet. Men fornuften sier meg at jeg bør dra fram støvsuger og vaskebøtte... :husarbeid:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: 
Mårnings!

Ikke særlig glatt her i dag, mest slush på lite trafikkerte veier, og bare, våte veier ellers. Men sikkert glatt innimellom og kanskje verre i litt indre strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bokstavelig talt løp av meg en brodd på vei til t-banen i dag. Tyyypisk... :roll: Greit nok at det ikke er mange kuldegrader ute lenger, men nå smelter snø, og luftfuktigheten er skyhøy. Så fortsatt surt og kaldt ute, for den råe lufta trenger seg inn over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, loffen skrev:

Ja, og dessuten krøller håret seg noe helt sinnsykt. :glare:

Puddelrocksveis :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Her regnet det i bøtter og spann da jeg la meg i går. Så det er nok ikke så mye snø, slush og is igjen her nå (hvis ikke det har vært kuldegrader iløpet av natta). Og jeg skal straks avgårde til byen. Legetime igjen. :sukk:  

21 timer siden, Cata skrev:

Kort er morsommere enn vaskebøtte...:nigo:

Jepp. :jepp:  Men det er en fantastisk følelse å ha rent hus. :nigo: 

21 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp: 
Mårnings!

Ikke særlig glatt her i dag, mest slush på lite trafikkerte veier, og bare, våte veier ellers. Men sikkert glatt innimellom og kanskje verre i litt indre strøk.

Var en tur på butikken i går ettermiddag. Da var det stort sett vann jeg gikk i :roll:  

12 timer siden, loffen skrev:

Har gått i sørpesnø i lysløypa i dag jeg, det var bra trim. :ler:

Det tenker jeg var tungt nok ja :ler: 

11 timer siden, Rosalie skrev:

Jeg bokstavelig talt løp av meg en brodd på vei til t-banen i dag. Tyyypisk... :roll: Greit nok at det ikke er mange kuldegrader ute lenger, men nå smelter snø, og luftfuktigheten er skyhøy. Så fortsatt surt og kaldt ute, for den råe lufta trenger seg inn over alt. 

Håper du fant igjen brodden... Er så surt å miste brodder... 

9 timer siden, loffen skrev:

Ja, og dessuten krøller håret seg noe helt sinnsykt. :glare:

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, brodden var borte da jeg dro hjem fra jobb, men jeg har da flere par liggende...

I dag var det skikkelig støvleføre. I januar. Vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp: 

I dag står jeg over onsdagslunsjen. Skrotten vil ikke være med på noen tur i dag. Sliten etter gårsdagens bytur og legebesøk. Så da blir det bare å pusle her hjemme i dag. Kanskje lage et kort... Etter planen skal jeg på et stort lokalt arrangement i kveld. Frister jo med ferdig middag, kake, underholdning og trivelig selskap. :jepp:  Men jeg er jammen ikke sikker på om jeg orker... 

En drøy uke til jeg skal holde en andakt og. Kanskje jeg kommer igang med den i dag. Jeg har ikke noe tema, så jeg velger helt selv hva jeg vil snakke om... Og foreløpig er det helt tomt for idéer... :kari:

23 timer siden, Rosalie skrev:

Nei, brodden var borte da jeg dro hjem fra jobb, men jeg har da flere par liggende...

I dag var det skikkelig støvleføre. I januar. Vilt...

Brodder er gjerne forbruksvarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

I går kom jeg aldri lenger enn til postkassa. Og det kjennes helt greit ut. Trengte en sofadag i går. Orket ikke lage kort en gang... :veslejenta: 

I dag har jeg derimot planer om å bevege meg litt lenger. Skal på åpen kafé i kirka i formiddag. Også skal jeg på et kurs i kirka i kveld. :jepp:  Greit med ting som er en ti-minutters spasertur unna. Da er det bare å gå hjem hvis skrotten ikke samarbeider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag. :kaffekopp:

I dag var egentlig planen å dra til byen for å spise lunsj sammen med ei venninne. Jeg må innrømme at jeg ble glad da det kom melding med spørsmål om vi kunne utsette det til en annen dag. For det frister virkelig ikke med bytur i dette været... :regn: 

Tror ikke jeg skal lenger enn til postkassa i dag. Kanskje en tur til butikken - hvis jeg hæler... :regn: 

Gårsdagen ble derimot veldig sosial. Først åpen kafé sammen med trivelige folk. Så lunsj med bestisen. Og til slutt kurs i kirka. Så da er det slett ingen krise å tilbringe fredagen hjemme sammen med Turbo. :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God formiddag!
Ble mye vær i dag gitt. Ser det tar seg opp her ute nå, med både regn og vind. Godt man kan være inne!

Håper du koser deg hjemme, og har en fin fredag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen ble fin og lat. Kom meg en tur på butikken (men glemte å kjøpe hvetemel, så jeg må en tur i dag og...). Ellers gjorde jeg egentlig ikke noe fornuftig i går. Ble mye sport på TV... :ler:  

I formiddag venter jeg den største trollungen på besøk. Han trenger visst litt tantehjelp... De holder på å lære seg å strikke på skolen, og det er visst fryktelig vanskelig. Så da får vi ta noen privattimer i strikking... :jepp:  Og når han blir hentet, blir jeg nok med for å hilse på de to minste trollungene og. :jepp:  

20 timer siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

God formiddag!
Ble mye vær i dag gitt. Ser det tar seg opp her ute nå, med både regn og vind. Godt man kan være inne!

Håper du koser deg hjemme, og har en fin fredag :jepp:

Joda, jeg hadde en fin fredag. Bare sløving og kos. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Mandag og tid for å la helgens opplevelser synke inn. Det ble ei veldig fin helg. Lørdag hadde jeg trollunge på besøk. Deretter var jeg på besøk hjemme hos trollungene. Også tikket det inn en uventet invitasjon til kaffeselskap lørdag kveld. Og det ble veldig koselig. :bolledeig:  Søndagen startet med at jeg ommøblerte litt på stua. :daane: Deretter hadde jeg besøk av venninne som bor i en annen by her sør. Da ble det mye scrappeprat. Også ble det vafler til lunsj og kinamat til middag. :sikle:  

Ulempen med helga er at kaloritelleren lyser rødt... :vekt: 

I dag står det litt husarbeid på programmet. Jeg venter kaffebesøk i kveld. Så da bør jeg vel vaske over gulvene etter helgens ommøblering... :sjenert:  Og kanskje jeg skulle slenge sammen en kake og... :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...