Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp: 

:sol::sol::sol:  Onsdagslunsj og en ettermiddagstur til familien Bulk. Man bør vel klare seg gjennom dagens gjøremål... 

Den 15.3.2016 at 8.33, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Mårnings!
Er lurt å nyte finværet nå, og få noen rusleturer i nydelig vårvær. Er så deilig når vårsola endelig begynner å merkes skikkelig! Og vindusvask ja.... :sjenert: Står så avgjort på burde-lista...

Ja, det er bare å komme seg mest mulig ut i sola. Takker nei til tilbud om skyss til onsdagslunsjen og i dag. Bedre å gå... :jepp:  Og den vindusvasken må bare vente her. Ingen vits å vaske så lenge snekkersaga står midt i gården her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vasket vinduene utvendig i går :strix: Og feide trappa og inngangspartiet rent for rusk og rask, og et tonn strøsand :bolledeig: Våraktiviteter - check!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Fredag morgen og det står vasking og handling på programmet i dag. Får vel prøve å jage ut hybelkaninene, slik at alle mine to påskekyllinger kan få plass... Men energi til å vaske har jeg ikke... :sukk:  Kjøleskapet er relativt tomt og matskåla til Turbo er helt tom, så jeg MÅ ut på handletur... 

Gårsdagen ble relativt lang, men veldig fin. :jepp: Startet med påskefrokost i barnehagen hos mini-nevø. Ingen av foreldrene kunne ta fri for å være med, så da stilte tante som stand-in der. Og det var veldig koselig. :jepp:  Så var det vaffel i kirka (som det alltid er på torsdager). Før dagen ble avsluttet med en storsamling i kirka på kvelden. :jepp:  

Men sånne dager kjennes dagen derpå... *vrak* 

Den 16.3.2016 at 8.55, Roadrunner skrev:

Jeg vasket vinduene utvendig i går :strix: Og feide trappa og inngangspartiet rent for rusk og rask, og et tonn strøsand :bolledeig: Våraktiviteter - check!

Det er så deilig når man får ting på stell etter vinteren. :bolledeig:  *gleder meg til gårdsplassen ikke er byggeplass lenger* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er relativt bra for tiden, men jeg merker med en gang det blir litt ekstra at sykdommen butter i mot.

På tirsdag dro jeg rett fra jobb på styremøte, ikke ferdig før 22. Og på onsdag hadde jeg jo jøbbers, så da traff jeg mannen rett etter jobb. Vi spiste deilig mat og drakk litt vin, før vi traff noen venner en liten time. Hjemme litt over 22. I går var jeg vrak, i dag er jeg sliiiten. Blir nok en ikke spesielt aktiv helg, trenger å ta meg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Ser ut til å bli :sol: i dag og. Det betyr at jeg må komme meg ut på tur. :jepp:  Jeg trenger mye frisk luft og trim for tiden. Er i en relativt humørsyk periode, og da er frisk luft medisin. :jepp:  

Jeg fikk sånn omtrent orden på huset i går da. Gjenstår å vaske soverommet, men det får vente til tirsdag. Mini-nevø kommer for å overnatte her fra tirsdag til torsdag. Så jeg får vaske til han kommer. :jepp:  Den planlagte handlinga ble det heller dårlig med i går. Så den får jeg ta i dag. Jeg orket ikke å stå i kø for å få handlet fredag ettermiddag før påske... Folk er jo helt gale... Man skulle tro de hamstret for krig... :bond:  Så jeg stikker ut tidlig i dag jeg. Før kl 10 er det alltid stille i butikkene. Så da kan jeg få kjøpt litt is, brus og kaffe i tilfelle det kommer noe besøk innom i morgen. Også må jeg ha noen ferske reker til i kveld og litt pålegg til helga. Kjempehandel til påske her i huset :fnise: 

16 timer siden, Rosalie skrev:

Formen min er relativt bra for tiden, men jeg merker med en gang det blir litt ekstra at sykdommen butter i mot.

På tirsdag dro jeg rett fra jobb på styremøte, ikke ferdig før 22. Og på onsdag hadde jeg jo jøbbers, så da traff jeg mannen rett etter jobb. Vi spiste deilig mat og drakk litt vin, før vi traff noen venner en liten time. Hjemme litt over 22. I går var jeg vrak, i dag er jeg sliiiten. Blir nok en ikke spesielt aktiv helg, trenger å ta meg inn igjen.

Det er gjerne sånn det blir når man er kroniker. Man tåler ikke så mye før man må bruke tid på å hente seg inn igjen... Håper du får hvilt skikkelig i helga. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Det er mandag, og etter noen strålende dager er det overskyet og vind ute. Men jeg skal ut på tur likevel snart. Denne gamle skrotten trenger så sårt litt trim... 

Bursdagen gikk vel ganske så stille forbi. Familien Bulk kom innom en tur på formiddagen. Og akkurat den stunda de var her var det ikke stille i stua mi. Tre småtroll gir lyd fra seg... :fnise:  Men utover det ble det ingen feiring i år. Kommer ei venninne på besøk fra en naboby søndag da. Det blir koselig. :jepp:  

23 timer siden, Skravla skrev:

Gratulerer.  :smilyblomst:

 

 

:helen:

22 timer siden, Daria skrev:

:gratulerer:

:helen: 

14 timer siden, Cata skrev:

:gratulerer:  Gratulerer. 

:helen: 

13 timer siden, Rosalie skrev:

Hipp hurra for fineste sauen! :danse: 

 

 

:helen:  :ler:   

45 minutter siden, Roadrunner skrev:

Gratulerer så mye med gårsdagen! :bursdag:

:kaffekopp:

:helen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bursdagen ble fin! :klemmer::kyss::roser:

Må ta en dagbokrunde jeg altså. I morra kanskje. Natta, sove godt! :natti: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Ny dag og ny mulighet til å gå tur. :jepp:  Har kommet litt i siget igjen nå. Og det er godt å kjenne at beina klarer å komme seg lenger enn til butikken. :jepp:   Og etter trimturen skal jeg på bursdagsbesøk til nevø. :hjerte:  

 

5 timer siden, loffen skrev:

Håper bursdagen ble fin! :klemmer::kyss::roser:

Må ta en dagbokrunde jeg altså. I morra kanskje. Natta, sove godt! :natti: 

Takk. :klemmer:  Bursdagen ble grei nok. Veldig koselig da familien Bulk var her. Og ganske kjedelig ellers... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Våkna altfor tidlig i dag. Men-men, ikke noe å gjøre med det. :Gjesp:  :kaffekopp:  Om få timer kommer mini på besøk. Og han skal være her i to døgn. Det kan bli interessant... Noe sier meg at det kan bli full sofakræsj fredag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som om du har et par intense dager i vente ja. Hvor gammel har mini blitt? Lagt noen planer for aktiviteter, eller tar det litt som det kommer? Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini har blitt 2,5 nå. En relativt aktiv krabat. Men heldigvis en veldig blid unge. Også er det greit at han har blitt så stor at han faktisk kan fortelle hva han vil. En stor fordel med unger som kan snakke. :jepp:

Noen store planer har jeg ikke lagt. Får ta det som det kommer. Men det blir nok noen trilleturer for å bevare vettet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Daria skrev:

Alt blir mye enklere når de kan snakke :jepp: Og høre etter... :fnise:

Det spørs bare om ikke munnen virker bedre enn ørene...:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den definitivt... Men det er en blid og grei unge å ha med å gjøre. Så hittil har det gått veldig bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...