Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp: 

De to dagene med mini gikk veldig greit. :jepp:  Han må være verdens blideste unge. Så smilende, fornøyd og enkel å ha med å gjøre. Iløpet av to døgn var det tre tilfeller av tårer. To av gangene var når han våknet om morgenen. Han skjønte nok ikke hvor han var de første sekundene etter å ha slått opp øynene. Men så fort jeg snakket til ham, var smilet på plass igjen. Også måtte det tørkes noen tårer den ene gangen han hoppet i sofaen og ramlet ned... Ellers bare smil og latter og en uendelig skravling... :strix: 

Ellers våknet tanta med en lett hoste og litt snørrete snute i dag. :forkjola:  Ikke veldig syk, men likevel irriterende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Cata skrev:

Uff da, ikke ny date med Mr. Hoste, håper jeg?

 

Nei, Mr.Hoste vil jeg ikke ha på besøk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påskemorgen. :kaffekopp: 

Skal ikke skryte på meg å ha laget noen stor påskefrokost. Det ble de vanlige knekkebrødene med Jarlsberg og kaviar. Men det er godt det. Hadde rundstykker med egg og sild til lunsj i går. Og kanskje blir det noe sånt til lunsj i dag og. :sikle:  Jeg kunne tuslet bort til kirka og spist frokost der i dag. Men det bøtter ned ute og jeg tror kanskje det kommer koselig besøk fra en naboby i dag (spørs om gjesten tør å besøke en snufsete sau). Så da tar jeg en rolig morgen her hjemme med radio, pc, Turbo, knekkebrød og :kaffekopp:  

Det er litt snørr og gørr i dag og. Men ikke verre enn i går. Og jeg føler meg ikke særlig syk i dag heller. Så satser på at det ikke blir verre enn dette... 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Siste dag av denne påska. Og det er i grunnen greit. Har vært noen fine dager denne påska, men også noen litt tunge. Så greit at man kan gå over til hverdag igjen. :jepp: 

Og dagen i går var definitivt en av de fine dagene. Besøk fra en naboby. Og jeg fikk fin bursdagsgave og fint hjemmelaget kort. :strix: Og jammen ble jeg tatt med på kjøretur til en naboby. Der ble det burger til middag og is med varme bær til dessert. :sikle:  Det var en lykkelig sau som la seg i går. :strix: 

Ellers holder de forbaska basseluskene stand. Jeg er ikke syk, men jeg er tett i snuten og hoster litt. Akkurat nok til at jeg blir irritert... :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:  :kaffekopp:  :kaffekopp: Tirsdag mårra blues...    

Den lette forkjølelsen har blitt erstattet av selveste Mr.Hoste. :forkjola:  Turbo ble satt på diett for en drøy uke siden. Hun er altfor tjukk, og må ned en kilo. Så da kjøpte jeg lavkalorifor av samme merke som det gamle foret hennes. Men i dag var allergiutslettet hennes på plass igjen... :(  Og ute bøtter det ned... :regn:  

Ja-ja, dagen kan bare bli bedre... :jepp:  Jeg må ut for å kjøpe ny mat til Turbo. Og ellers tror jeg at jeg skal mure meg inne i kortmakeriet mitt i dag... :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

God bedring, Sauen! Kjipt med besøk av Mr.Hoste igjen, håper han bare er innom på en snarvisitt og snart er på vei ut døra igjen :klem: Håper tirsdagen bare går rette veien nå, og at det blir en grei dag i kortmakeriet. Og du? Tror regnet skal gi seg snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

God bedring, Sauen! Kjipt med besøk av Mr.Hoste igjen, håper han bare er innom på en snarvisitt og snart er på vei ut døra igjen :klem: Håper tirsdagen bare går rette veien nå, og at det blir en grei dag i kortmakeriet. Og du? Tror regnet skal gi seg snart :jepp:

Takk :klemmer: 

Satser på at det er en kjapp visitt av Mr.Hoste ja. :jepp:  Også håper jeg regnet roer seg litt til jeg skal ut for å få tak i allergivennlig mat til Turbo. Hadde vært greit å slippe flytevest på veg til butikken... :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. (Hva ER det med deg og Mr. Hoste som stadig kommer på døra???? Han kunne i det minste tatt med blomster til deg. :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen tok seg da opp litt etter litt. Turbo er tilbake på det gamle foret sitt, men mengdene er redusert litt. Nå må maten hennes veies, slik at hun kan komme seg ned på akseptabel vekt igjen. :catmilk:  Og det ble kreert et par kort i kortmakeriet i går. :jepp:  Men Mr.Hoste holder stand. Han er en fryktelig intens type... :kjefte: 

I dag er det atter onsdag, og jeg vurderer om jeg skal på onsdagslunsjen eller ikke. Jeg har lyst, men samtidig vet jeg ikke helt om jeg orker... :sukk: 

15 timer siden, Cata skrev:

God bedring. (Hva ER det med deg og Mr. Hoste som stadig kommer på døra???? Han kunne i det minste tatt med blomster til deg. :opplyser:

 

Mr.Hoste er tydeligvis veldig glad i meg. Bare synd det ikke er gjensidig kjærlighet... Og blomster kan han bare glemme, for de spiser uansett Turbo opp... :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Gårsdagen ble en av de virkelig gode dagene. :jepp:  Onsdagslunsjen ble kjempekoselig. Ble sittende sammen med et par av de man får de gode samtalene med. Også ble jeg invitert hjem til ei av dem i går kveld (viste seg at hun er en av naboene mine). Så da fortsatte vi den gode samtalen noen timer til. :bolledeig:  

Nå skinner :sol: Og jeg skal avgårde på åpen kafé i kirka om et par timer. :jepp:  Og i kveld skal jeg på en kvinnegruppe på Frivilligsentralen. Det blir spennende. :jepp: 

14 timer siden, Spiralis skrev:

Gratulerer :gratulerer:

.. på ekstreeemt etterskudd. :sjenert:

 

 

:helen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn :kaffekopp: 

:sol: i dag og. :bolledeig:  Ikke at det blir noen langtur på meg og Mr.Hoste da. Han er så innmari kjip å gå tur sammen med. Og jeg får ikke ristet ham av meg... :sur:  Men litt luft skal det bli. En liten tur innom Cubus for å kjøpe sokker til svoger som har bursdag i dag. Han skal feires med taco i ettermiddag. Og på veg dit skal jeg hente mini i barnehagen. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne hoste-fyren er ikke så stas å ha med seg på teater heller, igrunnen. Bigamist er han også, han har hengt rundt her i ukesvis, kommer og går som det passer ham og når jeg minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han der misteren kan gi seg nå, han har vært innom på besøk hos oss også. Minsta fikk besøk av han fredagen før påske og han er fortsatt påtrengende hos henne. 

Nei gi oss heller Mister Vår og litt :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen ble en av de fine dagene. :bolledeig:  Det er så kos å hente mini i barnehagen. :hjerte:  Og en ettermiddag og kveld sammen med familien Bulk er bare herlig. :bolledeig:  At jeg spiste noen tusen kalorier for mye i går er en helt annen sak :sjenert: 

Hva dagen i dag bringer vet jeg ikke enda. Har mest lyst til å bare krype oppi sofaen og bli der til Mr.Hoste forlater huset... Men det er visst snakk om noe sosialt i kveld... Vi får se hva som skjer...

 

23 timer siden, Daria skrev:

Denne hoste-fyren er ikke så stas å ha med seg på teater heller, igrunnen. Bigamist er han også, han har hengt rundt her i ukesvis, kommer og går som det passer ham og når jeg minst venter det.

Mr.Hoste er direkte ufin... Bigamist som plager datene sine på de mest upassende tidspunkt... :kjefte: 

21 timer siden, Jerle skrev:

Jeg synes han der misteren kan gi seg nå, han har vært innom på besøk hos oss også. Minsta fikk besøk av han fredagen før påske og han er fortsatt påtrengende hos henne. 

Nei gi oss heller Mister Vår og litt :sol: 

Ja, Mister Vår:sol: vil jeg gjerne ha masse besøk av. :jepp:  

10 timer siden, loffen skrev:

Stemmer for Mister Vår! :sol::blomst:

Jeg og :opplyser:  

10 timer siden, Cata skrev:

Hva med å gå direkte til Mr. Sommer? :forkjola:

:troest: Får håpe Mr.Vår gjør et kjapt og mildt besøk hos deg. Og Mr.Sommer er hjertelig velkommen hos meg og. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings... :kaffekopp:

Gråvær ute og det er like greit. Skal ikke ut på noe likevel jeg... Gårsdagen ble tilbragt på sofaen. Mr.Hoste var skikkelig fæl mot meg i går. :sukk:  Men jeg prøvde å ignorere ham, og heller kose meg med ei bok og en pose :sjokolade: 

Jeg tror i grunnen det blir mye av det samme i dag. Ihvertfall sofa og bok. Sjokolade er det lite igjen av her... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...