Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner følelsen... Her handler den interne krangelen om å gå ut (når jeg med tid og stunder får stått opp og spist frokost og sånne ting) - det er sol og fint tur- og utelesingsvær og ingen andre planer, men heisen står og kroppen tror den har blitt overkjørt av en dampveivals i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner følelsen... Her handler den interne krangelen om å gå ut (når jeg med tid og stunder får stått opp og spist frokost og sånne ting) - det er sol og fint tur- og utelesingsvær og ingen andre planer, men heisen står og kroppen tror den har blitt overkjørt av en dampveivals i natt...

Vant hodet eller kroppen hos deg i dag? Her ble det en nødvendig tur ut (som kostet mye emosjonelle krefter i tillegg til det fysiske). Og etter en god hvil i godstolen og noen :kaffekopp: :kaffekopp: fikk jeg samlet krefter til å koke eplemos. Baking blir det ikke, men de fine eplene jeg fikk blir godt syltetøy. :sikle: 

Skrevet

Hodet vant - vi er på vei inn i den tiden på året hvor sol er er gode som må prioriteres, og det er spådd mye regn framover - men det gikk langsomt og med staver hele veien, og det vil bli gjort svært lite resten av dagen...

Hjemmelaget eplemos er så godt, skikkelig høstsmak. Jeg tenker umiddelbart søndagsmiddag med tilslørte bondepiker til dessert... :sikle:

Skrevet

Det er tilslørte bondepiker som er tanken her også. :sikle: Men det blir til kaffegjestene jeg venter neste torsdag. 

Skrevet

Utrolig hvor mye glede ei lita jente sprer når hun leker med en liten ball på venterommet på legesenteret :hjerte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...