Roadrunner Skrevet 20. mars #5441 Skrevet 20. mars Hipp hipp! Så kjekt med bursdag på verdensdagen for lykke Jeg har en helt annen "verdensdag" på min bursdag...
Daria Skrevet 20. mars #5442 Skrevet 20. mars Du har jo flere å velge mellom Jeg er tilhenger av den alternative tolkningen - pai-dagen 🥧
Cata Skrevet 12. april #5445 Skrevet 12. april Ikke så mye liv fra meg her inne men vi snakkes jo utenom også
Sauen Shaun Skrevet 4. mai Forfatter #5446 Skrevet 4. mai Er vel ikke den som er mest innom fjøset jeg heller… Det er mye morsommere å stikke innom hos dere andre.
Sauen Shaun Skrevet 13 timer siden Forfatter #5447 Skrevet 13 timer siden Jeg får vel bruke min egen dagbok til å sutre… I dag er dagen hvor jeg er skikkelig frustrert over en kropp som ikke fungerer som jeg vil. Jeg har «tusen» ting som burde vært gjort her hjemme. Men som alltid vil ikke kroppen henge med… Noen som har litt energi å låne bort???
Daria Skrevet 12 timer siden #5448 Skrevet 12 timer siden Jeg trenger det lille jeg har av energi selv (det meste av dagens kvote ligger igjen hos fysio), men jeg kan hvertfall by på en hel del ektefølt forståelse og sympati...
Sauen Shaun Skrevet 12 timer siden Forfatter #5449 Skrevet 12 timer siden Takk Det hjelper å få ut sutringa, og få litt forståelse
Daria Skrevet 12 timer siden #5450 Skrevet 12 timer siden Å lide i stillhet er oppskrytt - og der har jeg støtte fra fagfolk selv om de bruker litt andre ord...
Roadrunner Skrevet 12 timer siden #5451 Skrevet 12 timer siden Sauen Shaun skrev (31 minutter siden): Jeg får vel bruke min egen dagbok til å sutre… I dag er dagen hvor jeg er skikkelig frustrert over en kropp som ikke fungerer som jeg vil. Jeg har «tusen» ting som burde vært gjort her hjemme. Men som alltid vil ikke kroppen henge med… Noen som har litt energi å låne bort??? Jeg låner gjerne bort energi Sympati og omtanke skal du få med, selvfølgelig
Sauen Shaun Skrevet 12 timer siden Forfatter #5452 Skrevet 12 timer siden Daria skrev (29 minutter siden): Å lide i stillhet er oppskrytt - og der har jeg støtte fra fagfolk selv om de bruker litt andre ord... Jeg har ikke fagfolk til slikt, men jeg har gode venner. Roadrunner skrev (27 minutter siden): Jeg låner gjerne bort energi Sympati og omtanke skal du få med, selvfølgelig Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå