Gå til innhold

Nyfjøset.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Far og datter på veg til butikken:

datter: vi må kjøpe is. Far: nei, vi har is hjemme. Datter: vi må kjøpe is. Far: nei, vi trenger ikke is nå. Vi har masse is hjemme… Datter: men jeg trenger is NÅ!

Far og datter kommer ut av butikken med smågodt. Det kalles vel kompromiss… :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt på datters side her - er det varmt nå, hjelper det jo ikke at man har is hjemme :ler:

Skrevet
Daria skrev (46 minutter siden):

Jeg er helt på datters side her - er det varmt nå, hjelper det jo ikke at man har is hjemme :ler:

Jeg også :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...