Sauen Shaun Skrevet 27. juni Forfatter #5461 Skrevet 27. juni Far og datter på veg til butikken: datter: vi må kjøpe is. Far: nei, vi har is hjemme. Datter: vi må kjøpe is. Far: nei, vi trenger ikke is nå. Vi har masse is hjemme… Datter: men jeg trenger is NÅ! Far og datter kommer ut av butikken med smågodt. Det kalles vel kompromiss…
Daria Skrevet 27. juni #5462 Skrevet 27. juni Jeg er helt på datters side her - er det varmt nå, hjelper det jo ikke at man har is hjemme
Sauen Shaun Skrevet 27. juni Forfatter #5463 Skrevet 27. juni Daria skrev (46 minutter siden): Jeg er helt på datters side her - er det varmt nå, hjelper det jo ikke at man har is hjemme Jeg også
Roadrunner Skrevet 27. juni #5464 Skrevet 27. juni Jeg er veldig glad jeg har egne voksenpenger i disse dager. Drt ble ikke is på butikken i dag, men jeg tok sykkelen fatt og fikk sikret meg helgens solide mengde norske jordbær. Ingen kjøpt i dag, men 🍓 i rikt monn
Daria Skrevet 27. juni #5465 Skrevet 27. juni Jeg er på min andre kurv på to dager - nå i mer normal jordbærstørrelse, de første var mer som plommer...
Sauen Shaun Skrevet 27. juni Forfatter #5466 Skrevet 27. juni Jeg har ikke jordbær, men jeg har og *glemte å være sunn denne helga*
Sauen Shaun Skrevet 12. juli Forfatter #5467 Skrevet 12. juli Sent i seng i natt, medførte en særdeles lat dag i dag. Mange timer på verandaen, med trivelig besøk, var helt perfekt dagen derpå. Veldig koselig når Cata tok en spontan tur hit. 🥰
Daria Skrevet 12. juli #5468 Skrevet 12. juli Relativt sen kveld (natt) og ditto morgen (formiddag...) her også. Jeg søkte meg ut til nærliggende parkbenker...
Sauen Shaun Skrevet mandag kl. 16:27 Forfatter #5469 Skrevet mandag kl. 16:27 Av ting man ikke tror før man ser det… Jeg har utmerket utsikt til butikkens parkeringsplass. Der har jeg nå sett en handlevogn stå pent plassert på en p-plass. Mange har kommet og parkert ved siden av den, uten å ta den med seg inn i butikken. Å rydde etter andre er jo oppskrytt… Men så kommer en guttunge, jeg tipper han var rundt 12 år, i følge med ei jente i slutten av tenårene. Også tar han bare handlevogna og forsvinner opp veien i retning bussholdeplassen… Og følget sa ikke et ord til ham. Det var liksom bare greit å stjele med seg en handlevogn…
Sauen Shaun Skrevet onsdag kl. 07:27 Forfatter #5470 Skrevet onsdag kl. 07:27 God morgen Nok en varm dag er i gang. De siste dagene har jeg hatt noen timers besøk av en eldre dame. Hun trenger avkjøling i skyggen. Dessuten er hun ikke noe flink til å spise og drikke når det er så varmt (ikke ellers heller, men det er ekstra ille nå). Så jeg er veldig glad når hun kommer hit, for da både drikker og spiser hun godt. Men i dag må hun klare seg selv. Jeg må avgårde for å ta blodprøver. Også blir det en med ei venninne etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå