Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Den 12. januar 2016 at 15.34, Sauen Shaun skrev:

Og jeg har fått beskjed om at leverprøvene er betydelig bedre. :strix::strix:

Endelig får jeg brukt replikken: *liker sauelever* :hoho:

Og gratulerer med ny varmepumpe. *vurderer nå å dra dårlig vits om stekt eller kokt sau...??*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Cata skrev:

Endelig får jeg brukt replikken: *liker sauelever* :hoho:

Og gratulerer med ny varmepumpe. *vurderer nå å dra dårlig vits om stekt eller kokt sau...??*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Gårsdagen ble en veldig fin dag. :jepp:  Nydelig lunsj og trivelig skravlings på dagen. Og trivelig samling i en lokal kirke på kvelden (og ja, det var god mat å få der og). :bolledeig: 

I dag står det og to poster på programmet. Har lovet bestisen å bli med på en kjøretur på formiddagen. Hun skal hente noen varer for kirka, og ønsket selskap under bilturen. Sånt er veldig koselig. Hun får gjort noe nyttig mens vi skravler. :jepp:  Og i kveld skal bibelgruppa på en samling i kirka. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. januar 2016 at 8.34, Daria skrev:

Treningsferie er da et selvmotsigende ord...

:ler: To timer trening hver dag, så blir mer lating ved bassenget, avslapping på hamam og generell ferielating enn trening, da. ;) 

Gos helg, Bæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I går kom jeg aldri innom her. Formiddagen gikk med til å sløve foran tv'n. Og mens jeg sløvet der kom svoger uventet på besøk, og lurte på om jeg ville være med hjem til dem for å spise taco. Jeg var ikke vond å be... :bolledeig:  Og mens jeg var der ble jeg invitert bort til bestisen på kvelden. :bolledeig: Så da ble sløvedagen endret til en veldig sosial dag. :ler:  

Og i dag hadde jeg tenkt å ha en hel hviledag hjemme. Men det tikket visst inn en kaffeinvitasjon i dag og... :ler:  

 

10 timer siden, Rosalie skrev:

:ler: To timer trening hver dag, så blir mer lating ved bassenget, avslapping på hamam og generell ferielating enn trening, da. ;) 

Gos helg, Bæææ!

God helg, Rosalie. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

:sol::sol::sol:  OK, hun som støtt og stadig klager på vinteren, må innrømme at akkurat nå er den veldig vakker. For andre dag på rad er det strålende sol og -13 grader ute. Jeg var ute på rusletur i går, og jeg må nok ut en tur i dag og. Når det er skikkelig snøføre, kaldt og sol, da liker jeg vinteren. :jepp:  

Ellers ble jeg påspandert pizza av bestisen i går. Hun skulle feire at hun begynner i ny jobb i dag. Jeg er så innmari glad på hennes vegne. :bolledeig: 

Bortsett fra rusletur i dag, blir det nok puslerier hjemme. Har noen små planer om å lage et kort eller to. Også må det vaskes litt klær og ryddes litt her. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Her kom det mer snø i går kveld og i natt. Og jeg kjenner at jeg er ufattelig heldig som våkner til ferdig brøytet gårdsplass. :bolledeig: 

Gårsdagen bare forsvant. Tuslet en tur, og møtte tilfeldig bestisen i gågata. Så da ble det visst en kakao med krem og skravlings på kafé. :sikle:  Og ellers ble det bare sløving... :veslejenta: 

I dag skal jeg være med bestisen på det store kjøpesenteret. Har et stort ønske om at Panduro har det jeg er på jakt etter... :jepp: 

22 timer siden, loffen skrev:

Kos deg i nydelig vintervær, det skal jeg også! :sol:

:smilbla:

Det var kjempekos med tur i går. :sol: 

21 timer siden, Supramundane skrev:

Det er igrunn fint med vinter, bortsett fra snømåking. Og kulde. ;)

Hvordan går det med deg?

Noen er så bortskjemt at man slipper snømåking. :nigo: 

Ellers går det stort sett bra med meg. Noen blodprøver krangler litt for tiden, men ser ut til å være på retur nå. Og bortsett fra det er alt bra. :jepp: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slipper også snømåking. En av fordelene med å bo i blokk med vaktmestertjenester - nymåket 7 dager i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Nok en dag med heftige minusgrader. Men blir det som i går, så vil sola varme litt når den kommer fram. :jepp:  

Det ble handletur i går. Fikk tak i det jeg hadde planlagt + mye mer. :sjenert: Var noe scrappeutstyr jeg skulle ha. Fikk tak i det jeg skulle ha. Det var selvsagt til full pris. Men så var det så mye annet som var på tilbud. Så da ble det en storhandel på Panduro. Også hadde jeg sett at Europris skal slutte med scrappeutstyr, og selger ut restlageret til 5kr pr stk. Så da var jeg jo innom der og handlet litt. :sjenert:  Ja, og Nille har også kjempesalg på scrappeutstyr... :sjenert:  Vel-vel, bortsett fra den limflaska jeg glemte å kjøpe i går, så har jeg nok papir og stæsj nok til langt utpå høsten nå... :ler:  

Og på veg inn på en butikk syntes jeg at jeg ble våt og kald på ene foten. Vel hjemme måtte skoen skjekkes, og der var det et stort hull. Så da var det bare å tusle ned til skobutikken her i bygda. Der fant jeg en nyere utgave av mine høyt elskede SoftWalk-sko på tilbud. Nedsatt fra 699 til 299. :strix:  Jeg er fryktelig spennende i skoveien. Fire år gamle SoftWalk byttes ut med nye SoftWalk som ser nesten like ut. Forskjellen er at jeg går fra svarte sko med spenner til svarte sko med snøring. Ellers er såler, høyde og fasong helt like... :ler: 

Nå skal jeg straks komme meg i dusjen. Greit å få tørket håret før jeg skal ut og rusle. Onsdagslunsj i dag. :jepp: 

18 timer siden, Rosalie skrev:

Vi slipper også snømåking. En av fordelene med å bo i blokk med vaktmestertjenester - nymåket 7 dager i uka...

En veldig stor fordel. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag i fjøset! :kaffekopp:

Høres ut som en innbringende og fin dag i går! :hoppe:
Helt fantastisk flott ute i går, og ser ut til at det blir en nydelig dag i dag også. Lengter ut - selv om jeg vet det er bikkjekaldt... Hjemme viste gradestokken -13,5 i morges - småfriskt.

Kos deg på onsdagslunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Det ble en fin dag i går. :jepp:  Alltid koselig på lunsjen. :jepp: 

Bare kjapt innom nå, før jeg må tusle bort til legen. Blodtrykksmåling og ny årelating. Må innrømme at jeg er en anelse lei av det tullet nå. Men-men, må man, så må man... :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Jeg tror det har blitt mildere i været (har ikke vært ute og sjekket), men det har begynt å snø igjen. Og nå som det har vært så fint noen dager... :sukk:  

Ja-ja, planene for dagen er som de er. Det meste av dagen går med i kortmakeriet. Må bare ta oppvasken, og gjøre litt annet husarbeid innimellom kortlaginga. Og kvelden skal tilbringes på foreningsmøte. :jepp: 

18 timer siden, loffen skrev:

Ingenting er vel bedre enn sko til halv pris!

Jo, muligens ta tre par sko for prisen av to. :nigo:

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos deg i kortmakeriet!

Jeg har vært på tur i skogen, nå er det litt kaffe først :kaffekopp: og så støvtørking. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Her har det atter kommet litt snø. Og det har blitt mildvær... Skjønner ikke hvorfor det ikke kunne holde seg slik det var. Det var så fint å gå tur i sol og kulde... :sukk:  

Vel-vel, bortsett fra en tur på butikken, har jeg tenkt å holde meg inne i dag. :jepp:  Jeg må ha kattesand. For det stinket på badet da jeg sto opp i dag. En viss kattedo må vaskes. 

Ellers har jeg planer i kortmakeriet i dag og. Ble bare et kort i går. Men det brukte jeg mye tid på. Prøvde meg på en ny teknikk, og da tar det gjerne litt ekstra tid. Men veldig moro. :jepp:  Jeg er veldig sliten etter byturen i går. Jeg skulle bare på foreningsmøte. Og var sliten før jeg dro hjemmefra. Men det var så fint nede ved sjøen, så jeg måtte jo rusle en tur før møtet begynte. Også viste det seg at den ene kjøkkenhjelpa var blitt syk, så det var en smule kaos på kjøkkenet da jeg kom dit. Og da er jeg sånn skrudd sammen at jeg bare slengte på meg et forkle og hjalp til... Ja-ja, det var jo gøy da, selv om formen ikke helt var innstilt på kjøkkentjeneste... 

 

21 timer siden, loffen skrev:

Kos deg i kortmakeriet!

Jeg har vært på tur i skogen, nå er det litt kaffe først :kaffekopp: og så støvtørking. 

:)

Støvtørking? :klo: Må du bruke sånne vanskelige fremmedord? 

18 timer siden, Spiralis skrev:

God helg Sauen. Lykke til med kortmakeriet :)

 

God helg til deg og. :) Og kortmakeriet går så limet skvetter for tiden... :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...