Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Jeg skal forflytte meg fra et fylke til et annet - ellers ikke så store planer.

 

Kos deg med Turbo! Pysjdag høres perfekt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:  

En mindre effektiv dag enn i går skal man lete lenge etter. Jeg gjorde omtrent ingenting annet enn å sløve. Sofaen og godstolen ble pleid etter alle kunstens regler. :veslejenta:  Og det gjorde godt. :jepp:  Jeg føler meg en anelse bedre i dag. :jepp:  

Snart må jeg kle meg og ta vinterens første tur ut i snø. Jeg vurderte ikke å kjenne på snøen i går. Men i dag må jeg ut. Først en rusletur bort til legesenteret, for å få tatt nye blodprøver. Håper inderlig at leverprøvene har gått ned nå. :pls: 

Og i ettermiddag skal jeg til bestisen. Døtrene til bestisen har hatt pappa-jul. Og skal ha en ekstra julaften med mamma i kveld. Jeg er så heldig at jeg har fått en ekstra familie hos dem, og er invitert med på den feiringa. :bolledeig: 

22 timer siden, Skravla skrev:

Høres ut som en fin dag i snøføyka. 

Det ble en perfekt dag. :jepp:  Jeg åpna ikke ytterdøra i det hele tatt i går. Og det føltes helt greit å slippe å forholde meg til snøen... 

21 timer siden, Roadrunner skrev:

Jeg skal forflytte meg fra et fylke til et annet - ellers ikke så store planer.

 

Kos deg med Turbo! Pysjdag høres perfekt ut :jepp:

Har fått med meg at forflytningen gikk fint. :tommel: 

Og både Turbo og jeg var fornøyde med dagen i går. :jepp: Den ene sløvere enn den andre av oss... 

21 timer siden, Cata skrev:

Graver meg inne jeg også i dag. Det har faktisk kommet snø i løpet av natta, eller snarere sørpe...:dry:

Sørpe er verre enn snø... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt fuggel sjekker innom fjøset og håper mandagen blir en bra dag. Høres ut som en veldig koselig kveld er i vente i alle fall! Måtte bare leverprøvene være bedre også - så kan du bare cruise inn mot bestisbesøk :jepp:

Jeg forsov meg i dag, og er fremdeles møe trøtt... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt fuggel sjekker innom fjøset og håper mandagen blir en bra dag. Høres ut som en veldig koselig kveld er i vente i alle fall! Måtte bare leverprøvene være bedre også - så kan du bare cruise inn mot bestisbesøk :jepp:

Jeg forsov meg i dag, og er fremdeles møe trøtt... :natti:

Forsovelse er æsj... :troest: 

Og leverprøvene får ingen invirkning på kvelden. Jeg får uansett ingen svar på dem før tidligst i morgen...  Så i kveld skal jeg bare kose meg med god mat og trivelig selskap. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Det er gråvær ute. Snøen er nok i ferd med å krympe nå. Så da er det vel bare å glede seg til det blir blankis... 

Gårsdagen ble veldig fin. :bolledeig: Nydelig mat (Rudolf sto på menyen), kjempekoselig flerkulturelt selskap, gaver, godis, skravlings og latter. Alt hva man ønsker at et selskap skal inneholde. :bolledeig: 

I dag tror jeg at jeg skal en liten tur på biblioteket. Utover det har jeg ingen planer for dagen. Mest mulig sløving er vel en plan det og... :veslejenta: 

16 timer siden, Cata skrev:

Krysser fingre og tær for blidere lever både før,  under og etter bestisbesøk. 

Ja, jeg krysser alt jeg kan krysse jeg og... Jeg liker slett ikke disse prøvene... Særlig med tanke på at det pr nå ikke er noen forklaring på dem. Jeg skulle gjerne visst hvorfor levra plutselig har blitt i kranglehumør... Men-men, det er vel bare å vente til mandag, og ny legetime, før jeg får svar på gårsdagens prøver... Også får jeg ta det dag for dag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gå forsiktig til biblioteket i dag - var speilglatt i morges... Men håper plussgradene kan bidra til at det forsvinner ganske raskt, før nye minusgrader kommer seilende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har landet på at det blir sofadag i dag. Jeg dropper turen til biblioteket. Klarer meg med det lesestoffet jeg har. Så da blir det pysjdag i dag... :veslejenta: 

Får vel brodde meg når jeg skal til postkassa og søppelkassa... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan! Vurderer å dra hjem etter jobb i dag, rydde litt og lage middag, og så bare lande i sofaen med bestisen og kjase... :sjenert: Burde trent, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Treg start i dag. Lå lenge. Har kost meg lenge med frokosten. Og sitter og funderer på hva jeg skal gjøre i dag. Tror det blir en liten tur på butikken og biblioteket. Ellers blir det nok bare sløving i dag og... :veslejenta: 

Det meste av snøen er borte igjen nå. Og det er grått og vindfullt ute. Greit å kose seg inne da. :jepp:   Også sitter jeg og ser fasinert ut på tidenes parkering på gårdsplassen vår. Vi her relativt stor plass her. Og kan fint få parkert fem-seks biler her (forutsatt at alle parkerer fornuftig). Her kom det akkurat et eldre ektepar i en bitteliten knert av bil, og parkerte midt på plassen, og sperrer i alle retninger, slik at ingen andre kommer inn på plassen, ingen får til å snu her og ingen kommer seg ut herfra... Rett og slett imponerende... :skratte: 

21 timer siden, Roadrunner skrev:

Høres ut som en god plan! Vurderer å dra hjem etter jobb i dag, rydde litt og lage middag, og så bare lande i sofaen med bestisen og kjase... :sjenert: Burde trent, men...

Noen ganger er det greit å bare gjøre det man har lyst til. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig parkering!
Kunne jo snappes? :lur: *nysgjerrig*

Her er det under tre timer igjen - noen som sa nedtelling? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Årets siste frokost er spist. Årets siste morgenandakt er hørt. Årets siste morgensending fra NRK Sørlandet er hørt... Årets mest nostalgiske dag er i ferd med å komme fram i lyset... Dagen for oppsummering av et år, dagen for å tenke framover på fortsettelsen... Jeg har kjøpt nytt batteri til badevekta, men jeg har ikke turt å sette det i ennå... :vekt:  

Ja-ja, jeg skal tilbringe mesteparten av dagen hos familien Bulk. Årets siste middag skal spises sammen med de tre trollungene jeg elsker mest av alt. :hjerte:  Også skal jeg hjem til Turbo i god tid før midnatt. Jeg har ikke lyst til at hun skal være alene når det smeller og hyler vilt rundt huset. Holder hun seg rolig, så kanskje jeg tusler en tur ut på trappa for å se på fyrverkeriet. Er hun redd blir jeg inne... 

GODT NYTT ÅR!!! :roser:  

20 timer siden, Roadrunner skrev:

Herlig parkering!
Kunne jo snappes? :lur: *nysgjerrig*

Her er det under tre timer igjen - noen som sa nedtelling? :nigo: 

Jeg tenkte ikke så langt som på å snappe den parkeringa... Sorry... 

1 time siden, vimse skrev:

Godt nyttår!! 🎉 

Takk. :klemmer:  Godt nytt år til deg og. Et ønske for det nye året må vel være å møte deg igjen... En sommerdag med reker på verandaen hos Fuggel'n f.eks... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

En flott nyttårsaften er unnagjort. Veldig kos med en alkoholfri feiring, med unger, glitter, stas, kongekroner og alt som er årets siste dag verdig. :strix:  Og Turbo klarte seg godt gjennom årets siste timer. Hun var redd, men ikke hysterisk. Veldig urolig, og gikk rundt her med ørene bakover og store redde øyne. Men absolutt mye bedre enn jeg fryktet hun skulle bli. Fine store, lille pusen min. :hjerte:  

I dag er jeg invitert til å se nyttårshopprennet sammen med venner i byen. Det blir koselig. Lenge siden jeg har sett den familien nå. :hoppe: 

23 timer siden, Roadrunner skrev:

:opplyser:

Stemmer JA til reker og skravlings på verandaen! :hoppe:

:hoppe: Da er det bare å håpe at Vimse finner tid til oss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Ny grå dag. Men-men, jeg klager ikke. Jeg er lykkelig så lenge det ikke er glatt ute. Lårhalsen min liker ikke holkeføre... Ikke at det har noe å si akkurat i dag. Jeg har ingen planer om å ut i dag. :riste:  Blir nok for det meste sittende i godstolen og glo på tv i dag. Er mye sport i dag. :nigo: 

Gårsdagen ble særdeles hyggelig. Trivelig selskap, god mat, sport på tv og masse mimring. Gøy å ha venner som er like glad i vintersport som jeg er. Og ikke minst noen som husker 80-tallets helter like godt som meg... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, loffen skrev:

Godt Nyttår Sauen! :smilbla::klemmer:

Godt nytt år til deg og, loffen. :klemmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Snuppis og jeg vært på tur i lysløypa. Blåis overalt, og nesten umulig å gå selv med brodder. Men vi fikk i alle fall frisk luft. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...