Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:
Så godt at kontrollen i går gikk bra! Tenkte på deg - men skjønte du hadde variert underholdning på venterommet i det minste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:
Så godt at kontrollen i går gikk bra! Tenkte på deg - men skjønte du hadde variert underholdning på venterommet i det minste :fnise:

Jada, utvalget av lesestoff der var noe bedre enn hos revmatologen ihvertfall. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Gårsdagen ble veldig fin. :jepp: Var ute et lite ærend. Fikk besøk av venninne, var på en morsom kjøretur med henne, ordnet mat til bibelgruppa og hadde en fin kveld med gruppa. :jepp:

I dag er det onsdagslunsj. :jepp:  Tror jeg blir hentet, og da drar jeg dit. Hvis ikke blir jeg hjemme. Jeg orker ikke gå dit i dette været... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp: :Gjesp: 

Sauen trøttesen i dag... :Gjesp:  Men jeg våkner forhåpentligvis utover dagen. Går en litt spennende tid i møte. Første dag med ny blodtrykksmedisin i dag. Regner med at det går bra. Men likevel blir det spennende ved neste måling... 

I dag er eneste planlagte post på programmet et arrangement i en lokal menighet i kveld. Hva resten av dagen bringer har jeg ingen anelse om... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

I dag er det vindfullt og vått ute. :regn: Så dette kan bli en interessant dag. Jeg skal nemlig være med på et totimers utendørs oppdrag for foreningen i dag. Er noen uker siden jeg sa ja til dette, og jammen er jeg heldig med været... :sukk: Men-men, det blir sikkert en fin dag likevel. Får bare kle meg godt. Også får jeg teste min nye og dyre paraply (den skal liksom være vrengesikker...)... 

:kaffekopp:
Håper kroppen fungerer bra på nye medisiner, og at det blir en fin torsdag.

Jeg håper også at de nye medisinene ikke lager krøll i skrotten... :jepp:  Og torsdagen ble ganske fin. En liten dårlig nyhet la en liten demper på dagen, men det er sånt jeg ikke kan gjøre noe med. Så jeg klarte å legge det til side, og kose meg på kveldens arrangementet i den lokale menigheten. :jepp: 

Det er skikkelig spennende å skifte slike medisiner. Det kan jo gå begge veier. Håper på bra resultat! :klemmer:

Takk. :klemmer: Jeg håper i grunnen at det ikke slår verken den ene eller andre veien. Blodtrykket er veldig godt regulert nå. Men hjertelegen fant ut at jeg har en fortykkelse i skilleveggen i hjertet, og pga det bør jeg ikke bruke de gamle blodtrykksmedisinene (de er vanndrivende, og det øker sjansen for at en hjerteklaff kommer i klem). Så håpet er at de nye virker akkurat like godt som de gamle, og at ingen endringer blir oppdaget på noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bagatell dette med fortykkelse i skilleveggen i hjertet? Eller skal jeg gå for første innskytelse, å føle litt bekymring?

Håper dagen er fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bagatell dette med fortykkelse i skilleveggen i hjertet? Eller skal jeg gå for første innskytelse, å føle litt bekymring?

Håper dagen er fin! :klemmer:

Bagatell :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny medisin. 

Jeg har vært veldig forkjølet en stund, og som med alle autoimmune sykdommer, blir narkolepsien verre når allmenntilstanden ikke er bra. Så på tirsdag var det bom stopp. Snakker om fatigue. Jeg lå rett ut hele dagen. Klarte å sende Mail til sjefen om at jeg var syk. Så sove litt før jeg orket å ringe legen og bestille time til sykemelding. Helt sykemeldt tom i dag, så over i 80% jobb  fra mandag. Legen min syns jeg er litt sta, for han mente jeg burde begynne i 50% først. Men jeg fikk viljen min. ;) I dag har jrg vasket rundt stua. Helt utslitt etterpå. Ikke rart husmødrene før holdt seg i god form, så mye som de vasket og skrubbet!

Riktig god helg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Her er det vindfullt og vått. Og jeg ser fram til en innedag. :jepp: Får besøk av ei venninne som skal lage julekort. :nisse: Tenker jeg rigger til på kjøkkenet, så kan hun lage kort mens jeg steker krumkaker. Jeg pleier å sitte på soverommet når jeg lager kort, men det blir jo litt asosialt hvis gjesten skal sitte der mens jeg står på kjøkkenet...

Gårsdagen ble veldig fin. Gøy å ta del i foreningens utendørsaktiviteter igjen. Lenge siden sist. :jepp:  Gleder meg allerede til torsdag. Da er det en ny økt for meg. :jepp: 

Godt! Da fjerner jeg første innskytelse fra mitt hjerte. :klem:

Det må du gjøre. :klem: Ingen grunn til bekymring for hjertet mitt. :riste: 

Håper både utedagen og ny medisin blir bra. :)

Utedagen ble veldig fin. :jepp: Og hvordan ny medisin virker får jeg en pekepinn på når blodtrykket skal kontrolleres lille julaften. :jepp:  

 

Lykke til med ny medisin. 

Jeg har vært veldig forkjølet en stund, og som med alle autoimmune sykdommer, blir narkolepsien verre når allmenntilstanden ikke er bra. Så på tirsdag var det bom stopp. Snakker om fatigue. Jeg lå rett ut hele dagen. Klarte å sende Mail til sjefen om at jeg var syk. Så sove litt før jeg orket å ringe legen og bestille time til sykemelding. Helt sykemeldt tom i dag, så over i 80% jobb  fra mandag. Legen min syns jeg er litt sta, for han mente jeg burde begynne i 50% først. Men jeg fikk viljen min. ;) I dag har jrg vasket rundt stua. Helt utslitt etterpå. Ikke rart husmødrene før holdt seg i god form, så mye som de vasket og skrubbet!

Riktig god helg! :) 

Takker. :klemmer: Satser på at ny medisin byr på null problemer. :jepp: 

God helg til deg og. :) Håper du har fått tilbake litt energi. Husvask er slitsomt. Er veldig glad jeg får hjelp til de tyngste takene der. :jepp: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

:regn::regn:  :regn:  Dette er jammen meg en våt helg... :regn: 

Men bortsett fra det er det en fin helg. Gårsdagen ble veldig trivelig. Kjekt med vennebesøk. Og hun var en svært lettlært elev. Det var første gang hun lagde kort, og det gikk veldig bra. Fire fine kort fikk hun laget. Og jeg kom godt igang med krumkakene. Strevde litt med røra, men det ble bra etterhvert. Man kan trygt si det er de sprøeste krumkakene jeg har stekt. Det er nesten så de går i knas bare jeg ser på dem... :skratte:Jeg ble ikke ferdig med stekinga i går, så jeg vet hva jeg må bruke deler av dagen i dag til...

Også avsluttet vi dagen på kinarestauranten. Heldige meg ble påspandert middag og dessert. :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du betalt for denne medisinske opplæringen? 

:ler: 

Nei, jeg driver ingen bevisst medisinsk opplæring, så det tar jeg ikke betalt for. :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Tro det eller ei, men det er faktisk oppholdsvær ute. :jepp:

Gårsdagen gikk med til å steke resten av krumkakerøra og se tv. En veldig rolig og bedagelig dag. Akkurat det jeg ønsket meg i går. Også tuslet jeg over til husverten med en boks krumkaker. Han ble både glad og rørt. :hjerte:  Den største boksen står her og venter på å bli hentet av minstesøster. Og selv har jeg ingen krumkaker enda... Jeg må ut for å kjøpe meg en ny boks før jeg kan steke til eget bruk. Jeg må alltid kjøpe noen nye bokser til julebaksten. Har en tendens til å gi bort noen bokser. Noen får jeg tilbake når de er tomme, mens andre forblir borte... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Det regner ute igjen, jeg sitter her i pysjen og er ikke helt klar for dagen enda. :Gjesp: Sauen er visst inne i en periode som B-sau... :fnise:  Lider litt av lakenskrekk om kveldene og sliter med å komme meg ut av dyna om morgenen. Det er liksom ikke vanlig at jeg sover til 9... 

Hva denne dagen skal inneholde vet jeg lite om. Foreløpig har jeg ikke lyst til å gjøre noe som helst. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig fornuftig ut (og helt himmelsk) å sose rundt i pysjen og ikke gjøre noe som helst. Er jo bare vått og grått ute allikevel - kos deg inne og slapp av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig fornuftig ut (og helt himmelsk) å sose rundt i pysjen og ikke gjøre noe som helst. Er jo bare vått og grått ute allikevel - kos deg inne og slapp av :jepp:

Ja, det er veldig godt å bare senke skuldrene, og vite at jeg ikke må noe som helst... :jepp:  Og det er ikke noe som gir meg lyst til å gå ut i dette triste været... 

Kanskje jeg ordner røre og steker de siste krumkakene iløpet av dagen, kanskje gjør jeg det ikke... Kanskje legger jeg meg på sofaen og kjører gjennom noen derbyoppgaver... Kanskje... Kanskje... :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...