Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hei, Balenciaga.

Tenkte bare jeg skulle løpe innom med en :klem: før jeg tar meg en lur. Er kjempetrøtt.

Håper du har det fint, vennen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Takk for besøk dere :klem:

Savner Dani. Han er mye opptatt for tiden. Rart at jeg er dødelig forelsket i han. Har kjent han bestandig. Gradvis ble det slik. Vi gled nærmere hverandre og.... Ja. Han er uimotståelig. Behøver jeg å si at han er vakker? :ler:

For en stund siden så jeg på fortsettelsen av Reagan's begravelsesseremoni. Bush talte. Virket som om alle satt i spenning med store øyne i redsel for at han skulle si noe mindre intelligent. Ikke lett for den stakkars mannen.

Det ble slik, alle presidentene på rekke og rad. Ganske spesielt. Slik det var forrige gang det var presidentbegravelse. Den gang satt de også på rekke og rad. Så Jan Petersen der. Den andre korrupte tullingen er opptatt på annet viktigere hold.

Jeg kjeder meg hjemme. Tror jeg skal prøve å jobbe mer i neste uke. Savner jobben og kollegaene mine.

Det er farlig å kjede seg. I løpet av perioden jeg har vært hjemme har jeg bestilt både fra lookfantastic, strawberrynet og amazon.

Shampooer, balsamer, kurer, hårsprayer, glanssprayer, hudpleieprodukter, makeup, bøker og cd'er.

Etter jeg avbestilte rørleggeren for to dager siden fikk jeg beskjed om at han skulle komme i dag. Han sendte en bekreftelse på sms at han skulle komme etter kl tre. Han skulle først reise ut på fjorden i båten. Deretter skulle han komme. Kanskje han forliste. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å kjede seg og å gå hjemme. Gikk hjemme selv i 1 og 1/2 år pga problemer med håndleddet, og det var utrolig kjedelig. Men er jo over det nå.

Vil bare si at jeg er glad i deg og for at du er den du er. :klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Etter kl. 15.00, ja. :roll: Men sa han hvilken dag? :ler:

en god helg til deg! :klem:

:ler: Han skrev i dag.... "I dag" for rørleggere er tydelig relativt. Kanskje deres døgn er mye lengre enn normale menneskers.

:klem::klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nooooooo!!!!!

Nettopp en venninne ringte og inviterte seg selv på overnattingsbesøk. Jeg klarte ikke å si nei. Jeg vil ikke ha besøk i dag. Hvorfor kan ikke folk holde seg hjemme på en fredagskveld eller finne på noe annet? Jeg lager ikke noe mat, det får hun gjøre selv. Ikke er der ingredienser heller. Hvorfor må alle komme til meg? :( Om ikke folk kommer om kvelden, så kommer de om dagen. Om kvelden kommer dem for å være sosial. Om dagen kommer dem fordi det er "convenient" å komme til meg på lunsj fordi jeg bor 100 meter fra hvor shoppingturen ender :evil: Jeg vil ikke lage mat. Jeg kan ikke lage mat. Jeg vet ikke hvordan man gjør det og er ikke interessert. Hva skal jeg gjøre nå? :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Neimen, h******. Nå ringte enda en for å invitere seg selv til i morgen :grine:

Jeg kan ikke si nei. Når det gjelder venner er det vanskelig. Til alt annet. Ikke til dem.

Hun som kommer i dag rakk ikke det toget hun skulle ta, dermed kommer hun en time senere. Føler meg slem som er glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ville bare si 'hei'. Har lest boken din nå jeg...

Så jeg ville bare gi deg en liten helge- :dagensrose: og ønske deg en veldig god helg. Håper den blir bra tross selvinvitert besøk!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tudelidei! Håpar det blir pittelitt kos med besøk sjølv om det eigentleg ikkje passar. Du kan jo be dei handle før dei kjem, og så kan dei lage noko god mat til deg?

Håpar du får ei fin helg, i alle fall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Fredslilja :) Velkommen. Hyggelig med nye lesere.

Veslo, du er alltid fornuftig. Har nå 2-3 timers fri før neste kommer. Skal ringe til henne å be henne handle noe. Ferdigmat :ler:

Siden toget til henne som kom i går var forsinket kom hun først kl. 12 :o Hun hadde kjøpt mat på Burger King på veien. Da den ble varmet opp ble den ikke verst. Å spise midt på natten er ikke sunt, men noen ganger er det nødvendig. Vi hadde faktisk det ganske hyggelig. Satt oppe til kl. 5 og nå er jeg trøtt. Skulle vært en gjespe smiley her.

Ha en fortsatt god helg. :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så søte dere er alle sammen :klem::klem::klem:

Nå har jeg hatt besøk fra 3 til halv ett. Er utrolig sliten i hodet. Må unwind før jeg legger meg.

Å holde en samtale gående i nesten 11 timer burde man få premie for.

Hun hadde kjøpt med seg ingredienser til pastasalat med tre bønnetyper da hun kom. Med rødløk, vårløk, hvitløksbaguetter og Salad Cream ble det godt. Lettvint også. En tungtveiende faktor for meg. :-?

Om noen ikke har smakt Salad Cream må dere prøve. Anbefales. Den produseres av Heinz, de som lager ketcupen. Tror ikke alle matbutikker har den, men Centra har. Sikkert også Ultra og kanskje Meny.

Nå sitter jeg i sofaen og hører på musikk av den avslappende typen. For spesielt interesserte kan jeg spesifisere:

Mozart's pianokonsert nr 20 i d-moll. Deretter skal jeg hørt nr. 21 i c-dur (?) før jeg legger meg. Der. Nå blir Wolfgang stolt av meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...