Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gjest1

Er jeg etterlyst? :o Så hyggelig :-)

Dere er nå søte.

Legger inn en melding jeg slik at jeg ikke blir etterlyst en gang til.

Er opptatt for tiden og kan ikke være så mye på nett. Alt er fint og jeg har det bra.

Kommer snart tilbake.

:klem::klem::klem::klem: til alle vennene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Godt å høre at alt er bare bra hos deg. :-D Vi kan alle være travle, så om du ikke har anledning til å være så mye på nettet, så skal vi skatens klare å vente på deg. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:ler: Har dere hoppet i dagboken min?

Jeg stikker av nå, dvs i morgen. Drar før en evnt. flystreik.

Har pakket alt klart. Ikke lett å sove. Det beste er at også Daniel kommer over senere i sommer. Da skal storebror, Daniel og jeg finne på noe. Det pleier å bety reising. Gleder meg!!

Ønsker alle vennene god sommer. Kos dere masse. :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at du har kommet deg av gårde - håper ikke det blir noe av den streiken før etter 5 juli. Du får ha en god ferie og god sommer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 8 måneder senere...
Gjest gjest1

Her er Balenciaga tilbake. Vet ikke om noen av vennene mine fortsatt er her.

Jeg har nesten ikke vært i Norge siden jeg skrev sist gang i dagboken, men nå skal jeg være her en stund. Kanskje litt merkelig, men dagboken i KG føles som noe som hører Norge til. Det er ikke det samme å skrive et annet sted fra.

Håper dere som fortsatt er her som jeg kjenner har det fint og at gode ting har skjedd i livene deres.

Jeg har det veldig, veldig bra. Flyttet først til pikerommet hos besteforeldrene mine, men skaffet leilighet i DC sentrum etter en stund. Den kostet fletta, men var verdt prisen da jeg ble mindre avhengig av å kjøre steder og kan starte dagen med god frokost og kaffe på favorittstedet...

Planene ble noe forandret fordi jeg ikke hadde tenkt å være så lenge sist sommer og høst. Det som forandret seg var at jeg kastet meg inn i en viss politisk kampanje på den "riktige" siden. Dessverre var ikke Balenciagas innsats god nok siden resultatet ble som det ble. :sinnatagg:

Skal være i Norge en stund fremover nå, bortsett fra et par uker nå snart. Hadde vært hyggelig å høre om noen av dere gamle er her fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...