Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann, Balenciaga.

Koselig å se deg her inne. Måtte bare hilse på deg, før jeg lager Toro tomatsuppe. :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei hei :-) Takk for besøk :klem:

Har ikke vært her så mye i det siste fordi jeg har hatt fullt program. Det er rart hvor raskt dagene går når avtalene kjemper om plass i planleggeren. Ikke noe spennende, bare litt jobb. Ikke full dag. Og tok noe jobb med hjem. Har også gjort unna en del småtterier som jeg har vært for lat til å gjøre i det siste.

Dani har hatt mye fri om kveldene. Det har vært deilig. Vi har hatt det fint. Han er min hm....

Saeria er like kreativ som meg i mat veien hører jeg. I dag spiste jeg Cæsar salat ferdig i pose Kom ikke her å si noe. Det var faktisk godt!

Den DVD spilleren som tok kvelden.fikk selskap av tv! I helgen ble tv svart. På mandag (det var vel i går det?) kjøpte Dani ny tv. Jeg var spent om han faktisk kom hjem med en tv denne gangen. Og ikke noe annet fanatisk noe. Tv hadde han ikke med seg, den ble levert om kvelden. Jeg ble imponert - en tv. Bare en tv. Ingenting annet. Etter tv ble montert ferdig skjedde det et mirakel. DVD spilleren oppstod fra de døde! Tv har tydeligvis vært syk en stund. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tråden om kvinner i forsvaret er stengt, derfor sier jeg min mening her.

Det er udiskutabelt av kvinner har fordeler i mange situasjoner. Bruk sunn fornuft så skjønner alle at kvinner har mindre kroppsmasse og tåler høyere G enn menn og har fordeler som jagerflyvere. Fordi kvinner er mindre kommer de seg lettere inn på trange steder i kampsituasjoner enn menn. Kvinner har også større simultan kapasitet og er fordelaktig for å vurdere situasjoner på en annen måte.

Menn har andre fordeler.

Det er kamp vi snakker om her, ikke holdningene til idioter som ikke har evnen til å se alvoret i en eventuell kampsituasjon men som bare tenker på sitt sårede ego. Hvem snakker om det svake kjønn?

Nå har jeg sagt hva jeg mener. Stikk av.

For den som lurer på hvorfor jeg skriver om kampsituasjoner er årsaken innlysende. Forsvaret er bygd opp rundt kamp. Uansett hvor mye de snakker om ny form for krig, høyteknologisk krigføring bla bla, er det kamp det dreier seg om. Irak er jo et godt eksempel selv om vi lever i 2004. Hvis ikke en mann kan ta i mot ordre fra kvinner på alle nivåer burde resultatet være et spark i baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg sagt hva jeg mener. Stikk av.

:ler: Ja da, skal stikke med ein gang, må bare si at eg er einig med deg i det! Svært einig, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

:ler: Ja da, skal stikke med ein gang, må bare si at eg er einig med deg i det! Svært einig, faktisk.

:ler: Nei vennen min må ikke stikke av :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...