Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Sent i går kveld hadde Daniel og jeg planer om å se Amadeus - director's cut på DVD. Etter 5 minutter forsvant lyden. Begynnelsen med vakker musikk ga store forventninger, og så skjer det. For et anti-klimaks.

Vi prøvde å se på PC men bildet ble så lite og siden musikken er en stor del av filmen ble det ikke det samme. :(

I stedet satte vi oss godt tilrette i sofaen med hver vår pc og surfet i vei, mens vi hørte på musikk.

Dani har brent noen cd'er med um... interessant musikk. Mistenker han for å ha reist jorden rundt i all hemmelighet og brent etterhvert. Han har samlet alt mulig rart. Noe er remix av sanger og annet er en blanding av etnisk og moderne, hvis man kan si det slik. Som Buddha Bar musikk.

Det beste var en sinnsyk og svært lang mix av en U2 sang - "Mysterious Ways". Skulle stått en advarsel på - "recorded while baked".

Følte meg hvertfall "baked" etter en stund.

Som deltager på et party der alle er høy på noe og hele verden snurrer rundt og alt er (for) behagelig. Og bare så det er sagt, hverken Dani eller jeg bruker noe slikt.

Dani's ansikt på en måte smeltet, hånden hans strakk seg i som i slow motion mot fjernkontrollen, han så på meg som i gjennom en tåke og satte sporet på repeat. Og der satt vi i flere timer. Uten å si et ord til hverandre. Mute in Wonderland.

Noen ganger er ord overflødige.

*Follow this feeling* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hadde det i grunnen ganske kos, da. :wink:

Det er sant det du sier om at ord noen ganger er overflødige.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Huff, jeg har noen upassende tanker. I anledning Reagan's bortgang kom jeg dessverre til å tenke på en klassisk Bushism (de idiotiske utsagnene Bush kommer med). Den nasjonale flyplassen i DC er oppkalt etter Reagan. Noen dager etter 9/11 kom Bush med følgende uttalelse

- I am here to make an announcement that this Thursday, ticket counters and airplanes will fly out of Ronald Reagan Airport

Håper jeg kan bli tilgitt for å komme med denne nå. Kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tusen takk :)

Nå har jeg sett Amadeus. Siden jeg er alene plugget jeg inn head settet og så den på pc'en på fanget. Så kan Dani ha det så godt og se den selv.

For en film! Fantastisk! Er grepet av historien, musikken, alt sammen. Hvorfor måtte han dø slik? :grine: Han får ikke lov å dø. Ikke på den måten. Var sikkert ikke slik i virkeligheten, men likevel.

Skal dusje og så få jeg tusle i senga. Sover sikkert til middag i morgen men det gjør ingenting. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei og hopp! Hatt ei fin helg, forstår eg! :-) Så spennande med besøk! Håpar du får ei fin veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

God ettermiddag :)

Helgen har vært fin så langt ja.

Saeria: Den filmen er ennå i bevisstheten. Glemmer vanligvis filmer fort, men denne er der fortsatt. Sier nok litt hvor sterkt inntrykk den gjorde.

Veslo: Helgen er fin. Daniel er min kjæreste (men ikke bare) så han teller ikke som besøk. Han har sin egen leilighet, men han er mye hos meg. Jeg har mye større plass og bedre kjøkken :ler: Det bruker jeg lite, så det er hans domene.

Nå er jeg alene og har sett i mange timer på CNN. Skjer mye for tiden. Feiringen av D-dagen og Reagan's bortgang, men jeg er redd det skjer mer i løpet av sommeren. Er litt paranoid.

Må følge med på alt som skjer. Seremoniene i forbindelse med D-dagen var gripende. Jeg blir rørt over slikt.

Det er alltid en glede å høre Christiane Amanpour kommentere. Hun er meget dyktig.

En annen Bushism - I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe — I believe what I believe is right

Fint med en president som tenker klart. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

At jeg skal være så lettrørt. Måtte gråte litt da krigsveteranene marsjerte forbi statsoverhodene. Er glad jeg ikke må sitte med et kamera vendt mot meg slik de må. Hadde vært flaut å sitte med våte øyne hele tiden. Men den britiske dronningen så rørt ut selv.

Måtte noe slikt aldri skje igjen. Hverken ved åpen krig, ved infiltrering eller på annen måte. Demokrat og frihet er noe dypere enn folk flest tenker over. Noe langt mer enn formelle regler og stemmerett. Heller ikke må det godtas at andre lever i diktaturer selv om det ikke direkte angår vestlige land. Å snu ryggen til er feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Takk for hilsen i dagboken min, koselig at noen leser. Høres ut som om du har hatt en fin helg! Jeg er også lettrørt - nå har jeg ikke fått sett på TV idag, men jeg hadde nok som du hatt tårer i øynene...

(Her like før 17mai fikk jeg tårer i øynene da det lokale musikkorpset var ute og marsjerte... :oops: )

Håper du får en knall uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi, helgen er bedre med tanke på skolen og dere kommunikasjon. Nå er det derimot andre ting som "bugger" meg - om du er interessert får du lese inne hos meg, for mye til å ta det her. :klem: og :dagensrose: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Så søte dere er alle sammen :)

Manon: Skulle bare mangle at jeg ikke skulle lese dagboken din. Du skriver godt om det som skjer i livet ditt og det gir en god følelse å lese :klem:

Idril: Komme innom deg for å se "what bugs you" ;)

Naken: Det var en utsøkt glede for en high elf å innvie hulen din. En ære å klippe over båndet :bukke:

Saeria: Du er nå søt. Tusen takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

I dag har jeg har vært litt på jobb. Har selvfølgelig holdt kontakt med kollegene, men det var hyggelig å se alle sammen igjen. Gjorde litt jobb og skravlet resten av tiden.

Kan begynne å belaste litt nå, og det var fint å være tilbake på jobb.

Har ligget etter med svare på e-mail'er i det siste. Prøver å få unna noe nå. Får mye e-mail av venner og jeg vil ikke de skal tro jeg boikotter dem. Ikke mye nytt hos dem, bortsett fra hos en venninne. Hun har vært i Europa, men kom ikke til meg.

Kanskje jeg forlanger litt i meste laget fordi hun var i Frankrike og Italia i forbindelse med jobben, men likevel.

Daniel og jeg hadde tenkt å kjøpe ny DVD-spiller sammen. Den skal være hos meg. Han dro ut i går for å kjøpe en, og kom hjem med et micro hifi anlegg og masse cd'er. :-?

Jeg spurte om det var det han skulle kjøpe på sinna-mor-spør-sønn måten. Til forsvar sa at han ble fristet av musikkanlegget og siden butikken ikke hadde noen dvd-spillere han likte kjøpte han det i stedet.

Er menn generelt slik eller er det bare Dani? :roll:

Jeg har lyst på den Amadeus-filmen. Tenker på den ennå. Var oppe hos vært pappa og "stjal" med meg noen cd'er fra hans rikholdige samling. Han hadde noe av musikken som ble spilt i filmen så jeg ble hoppende glad. Bortsett fra at jeg ikke kan hoppe.

Nå har jeg har lyst på Lion cereal. Dessverre har jeg har spist opp hele esken. Årsaken er at jeg spiser det som godteri og boksen blir tom etter en dag eller to. Den butikken som er så nærme at jeg klarer å dra dit alene nå ikke har Lion.

Frokostblanding er god middag når jeg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel og jeg hadde tenkt å kjøpe ny DVD-spiller sammen. Den skal være hos meg. Han dro ut i går for å kjøpe en, og kom hjem med et micro hifi anlegg og masse cd'er.

Jeg spurte om det var det han skulle kjøpe på sinna-mor-spør-sønn måten. Til forsvar sa at han ble fristet av musikkanlegget og siden butikken ikke hadde noen dvd-spillere han likte kjøpte han det i stedet.

Er menn generelt slik eller er det bare Dani?

Synes det høres lit "typisk mann ut" jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Typisk mann.

Saeriamannen skulle en gang kjøpe surround til rundt 6-8000, men siden de ikke hadde alle høyttalerene til det settet som var på tilbud på hifi-klubben, kjøpte han et til 18000 i stedet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...