Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Skal ikke ta et helt studium, bare høre om det går an å ta et emne.

Tenkte på noe som vil trøste meg litt, som min bror sier. Noe jeg vil føle meg hjemme på.

Tiden får vise :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Stakk bare innom for å takke for all støtte boka mi og fortelle at ting går bra.

Litt tunge dager men det går over :-) :klem:

:dagensrose: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klem: før jeg begynner med skolearbeid som kommer til å vare og rekke en stund!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Heihei! :)

Jepp, fredag blir jeg 18 år :) Det er ikke lenge siden jeg var bittelita :P

Håper du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at 17.mai gikk på et tålelig vis da. Takker så mye for lykkeønskningen med eksamen. Sitter egentlig å skriver så blekket spruter akkurat nå, men så stoppet det brått opp pga en aldri så liten skrivesperre. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for besøk TinaK, Saeria, Aylana og Idril :)

I dag fikk jeg mer parfyme i posten. :o

Nå har jeg snart ikke plass til fler.

Denne heter Amazing Grace og det er Philosophy som lager den. Med det samme er den god. Lukter friske bær. Bringebær. Etter en stund ble den litt kjedelig på meg. Tror jeg skal gi den bort til noen som den lukter godt på også etter at den har sittet på en stund.

Gaven var fra min bestevenninne der borte, Michelle. Jeg skal ikke fortelle henne at jeg skal gi den bort. Det siste jeg vil er å såre henne. Jeg skal fortelle henne at den er nydelig fordi tanken er god. Jeg er kjempeglad i henne.

Når jeg er i stand til å dra rundt å shoppe selv har jeg tenkt å finne noe å sende henne i gave. En skikkelig harry-gave skal det bli fordi hun syns slikt er festlig. Hun vil bli glad for elgkosedyr, varselskilt med elg, nøkkelknippe med elg, krus med elg, bok om elg og hva ellers som finnes av elgsaker.

I det hele tatt virkelig nyttige ting hun vil sette stor pris på.

Leste i dagboken til Manon des Sources om hvordan det føles at noen man kan snakke med om alt befinner seg langt borte. Beskrivelsen traff meg midt i hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tusen takk for hilsen i dagboken min! Nå har jeg akkurat lest gjennom din, høres ikke godt ut med beinet...

Håper du får en fin helg (jeg har tatt langhelg og er egentlig midt i koffertpakkingen...).

Klem fra Manon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

sitter her og smugleser litt og legger igjen en liten hilsning med ønske om god bedring med beinet, og eventuell sortering av tanker.

kan jeg få spørre hva du har bachelor i?

god kveld

Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Måtte berre innom og sei hei, eg! Tenker på deg, håpar alt er bra! God bedring med foten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hyggelig at dere stikker innom :)

Så mange god bedring-ønsker foten får håper jeg at den hører etter og får fart på legingen.

Manon: God tur og fin langhelg.

Lemoni: Bachelor in marketing.

Veslo: Hei! Alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Daniel skulle handle på veien hjem. Siden Prix hadde åpent til 23 stakk han innom der. Da han kom hjem for ikke altfor lenge siden sa han helt sjokkert at de hadde absolutt ingenting der. Når han sier ingenting så mener han virkelig ingenting.

Han viste meg innholdet i posen og det var:

1 l melk

2 stk. gorby (æsj)

1 pk pommes noisettes (!) Hva enn han hadde tenkt vi skal bruke dem til.

1 pk eplekaker :roll:

Ærlig talt: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Får alle coop-butikkene varer på fredag? Når?

Til tross for min optimisme på matfronten måtte en viss oppfinnsomhet til for å lage frokost fordi utvalget i matskapene og kjøleskapet begynner å bli lite.

Vi stod opp såpass sent at det virket som en god ide å kombinere frokost/lunsj og kanskje til og med middag. Daniel lagde en bombe av et måltid, bestående av:

Hamburgerbrød med ketchup, Miracle Whip, cheddar og speilegg. Sunt var det ikke, men godt var det.

Er glad for at pommes noisettes ikke ble brukt i denne omgang. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Alle USA-hatere skal herved få presentert et brev stillet til Bush. Jeg fikk god hjelp av en insult generator, men resultatet er skremmende treffende.

Hell hath a name.

That name is Pres. Bush. You volumous pile of pavement scrapings. Kennel floors are littered with faecal entities more deserving of dignity than yourself.

Your insignificance to anything is, it seems, inversely matched by the scale of your arrogance. Scientists have long speculated as to the possibility of a third force in the universe, one of repulsion. I know that third force to be you.

The putrefying corpse which you flail around offering up as you wit reminds me of what my cat did on the lounge after eating a particularly loathsome rat. More to the point, it is about as funny.

You are a surgeon's dream: spineless, gutless and with an interchangeable posterior and head.

You still don't understand do you?

You are halfway through reading this letter and you don't understand. You are loathsome, and it beggars reason as to why you insist on being. A slime mould has more empathy for others than you.

You are like gangrene, highly infectious, smelly and ultimately lethal. How do you justify to yourself waking up each morning and ruining yet another day? I have seen more convivial things than you wrapped up in newspaper in overfull bins at the fishmarkets.

In conclusion, I earnestly entreat you to find a stout garbage bag, climb inside, tie the top securely, and set yourself out on the footpath in the hope that some brave sanitary engineer, without regard to his own life, limb or future happiness, will pick you up and dispose of you properly.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, B! Har ikke fått med meg at du har vært borte jeg... har vært svært opptatt i det siste selv og tenkte at nå skulle jeg oppdatere meg... hmmm... bare fire sider...? Var det ikke fler...? Ja, også forsto jeg da...

Uansett - håper du får tenkt litt nå da, når du sitter på stas med beinet til værs. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Får alle coop-butikkene varer på fredag? Når?

Veit ikkje. Coop Haugaland sine butikkar får varer kl. 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...