Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Takk for besøk alle sammen :)

I natt våknet jeg av at jeg falt ut av sengen :o Tømte nattbordet i samme slengen. Alt som stod på det ble dratt i gulvet. Inkludert et vannglass med innhold. Hele gulvet og alle magasinene ved sengen ble vått.

Vet ikke hvordan det gikk til. D. kastet seg ut av sengen for å hjelpe, men det endte med at vi lo og lo i stedet. :ler:

Om en stund blir jeg hentet for å reise en tur til legen igjen.

Jeg er spent på noen samtaler jeg skal ha med min bror og besteforeldrene mine senere i dag. Skal snakke om planer for sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Hvordan går det med foten din? Kan tenke meg det klør. Jeg brakk armen en gang og holdt på å klikke av at det klødde så utrolig mye innenfor gipsen...

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tusen takk for det :)

Har allerede testet legitimasjonen da, for bursdagspengene jeg fikk med bestemor :oops:

Håper du får en fin helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med beinet ditt? Og fikk du snakket med broren din og besteforeldrene dine igår og avtalt for sommeren?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei og takk for besøk :)

Tina: Jeg har blitt spart for den verste kløingen. Siden jeg er mye inne og holder stuen litt avkjølt slipper jeg unna.

Aylana: Føltes det bra å bruke voksen-leg? ;)

Idril: Ja, har snakket med dem. Skal skrive om litt hva planen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er det bestemt. Jeg reiser over i slutten av juni og blir ihvertfall ut juli. Er litt avhengig av når ankelen blir bra. Uansett blir den nok så bra at det er mulig å sitte noen timer på fly.

Det er ikke det at jeg reiser som er nytt, det er bare det at denne gangen føles det annerledes. Jeg trenger det mer enn noen gang. Siden temaet har forårsaket kaos, skal det bli godt å få litt avstand. Vel, ikke avstand til det som er temaet. Heller til det å sitte på avstand og deppe.

Bestemor var så søt i telefonen. Hun spurte igjen og igjen om hvorfor jeg ikke kunne komme med en gang. Jeg svarte at det ikke lar seg gjøre akkurat nå. Så spurte hun igjen. Så hørte jeg bestefar mumle irritert i bakgrunnen mens broren min lo. Så spurte hun igjen, og da kom broren min og tok fra henne telefonen.

Greit å få planlagt mens han var hos dem og kunne ta styringen. De er flinke selv også, men det er nok godt for dem å kunne overlate ting til andre noen ganger.

Det er rart å tenke på at jeg har et fiks ferdig liv der borte som bare er å fortsette på når jeg kommer. Jeg har "mitt" der. Venner, omgangskrets, familie og materielle ting. Besteforeldrene mine har stort hus der det alltid er plass til familie og barnebarn. De andre barnebarna bor i nærheten og har sine egne hjem. Broren min har selvfølgelig også sitt eget hjem, og da er det bare meg igjen. Og jeg er så heldig at jeg har mitt eget rom hos dem. Det at rommet er stort og har eget bad gjør at det går an å ha privatliv. Ellers hadde det vært vanskelig for meg som voksen å bo der i lange perioder. Jeg har mine egne ting der og føler meg ikke som en "gjest". Når jeg er der bor jeg der. Det at jeg disponerer en liten bil bidrar også til at jeg føler meg fri. For å kunne bo der uten å gå på veggene må en ha bil. Akkurat det området har ikke kollektivtrafikk som sin sterkeste side. :-? Håper ankelen blir såpass bra at jeg kan kjøre med en gang. Tror det ikke, bare håper.

Nå gjør Daniel seg klar for å dra og nå er veien åpen for mer surfing og tv-titting uten dårlig samvittighet. Er litt trist å sitte inne i det fine været, men åpen balkongdør slipper inn duften av sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Saeria lusker seg innom for å takke for hilsenen i boken, før pliktene atter en gang kaller.*

Skal si det hørtes herlig ut det fiks ferdige livet du har på den andre siden av dammen. *drømme* Kan godt skjønne at du savner det. Da skal det vel bli herlig å reise dit i sommer. Skulle ønske det var meg som kunne velge å bo i to land, uten problemer. Men jeg vet jo at din tilknytning til det ene er sterkere, så da unner jeg deg alt det positive som kommer den dagen du og Daniel kan reise dit sammen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Heldig du som skal på ferie i sommer.. For meg blir det vel "ferie" på hjemmet om jeg får plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått avtalt hvordan ting blir da. Kan jo til en viss grad skjønne at bestemoren din vil ha deg over så fort som mulig. Du får tenke på at det ikke er så lenge igjen til du skal over. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå skal jeg legge meg. Har sittet på msn i mange timer med et par venner. Er svett i fingrene.

God natt, alle gjestene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det føltes veldig godt. Endelig slippe å komme opp med en teit unnskyldning som "Øhh, nei, jeg har visst glemt legitimasjonen i dag jeg" :oops:

Hvordan har du hatt det i helgen da?

Ha en fortsatt god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Leser på nytt en av mine favorittbøker. "The pride and the justice" av Oriana Fallaci. Hun skriver sinnsykt bra og formulerer det jeg mener om ting. Ord jeg ikke klarer å finne selv.

Hun er det motsatte av politisk korrekthet og jeg elsker hennes "flamboyance".

Denne damen forsvarer demokratiet til døden, men er ikke en ukritisk idiot. Da jeg leste denne boken første gang føltes det som om hun skrev nesten ordrett hva jeg tenker.

Jeg er ikke politisk blå, noe hun heller ikke er. Jeg er bare håpløst irritert over unnfallenhet og endeløse rekker av unnskyldninger, forklaringer og bortforklaringer om hvorfor den islamske verden går i korstog mot vesten. Alt skal forståes i hjel og alt skal godtas og aksepteres i toleransens navn. Og av redsel for å få et stempel som rasist.

Sterkt forenklet mener hun at frihet blir forvekslet med mangel på kontroll og ettergivenhet. Derfor kan frihet og demokrati gå tapt.

Og for dere USA-hatere, hun er ikke ukritisk denne veien heller. Hun slenger ut at USA er preget av ekstremt misbruk av ressurser, ovefladiskhet, osv. Men at USA er hennes mangelfulle elsker/ektemann som hun vil være trofast mot så lenge han er trofast mot henne.

Hun er ekstremt generaliserende og kommer unna med det fordi hun er en briliant tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Får ikke vitnemål før neste år, men jeg har diverse karakterer som blir gjeldende på det, og der fikk jeg 5,1 i snitt :) All grunn til å være stolt. Får 5 i snitt hvis man teller alle karakterene, engelsk ødelegger alt :evil:

Håper du får en fin dag du også :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...