Gå til innhold

Hos Balenciaga


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Etter å ha spiste honnikorn og loff til middag sitter jeg og hører på musikken jeg lånte av min pappa. Dani gjorde et godt valg når han kjøpte hifi anlegget fordi lyden virkelig er god. Det eneste jeg har å utsette er at bare en cd kan legges i om gangen. Men hver cd varer minimum en time så jeg skal holde klagingen på et minimum. Trenger ikke skifte hele tiden.

Jeg vokste opp i et hjem med mye musikk og pappa har en enorm musikksamling. Andre har bokbibliotek, pappa har musikkbibliotek. Altså et eget rom. Der har han en stor lenestol og et state-of-the-art hifi anlegg. Han er selve personifiseringen av klisjeen "mann i Chesterfield ørelappstol med leselampe i biblioteket". Bortsett fra at han ikke bruker slike tøfler og cardigan og ikke ser gammel ut. Og det han leser er ikke bøker, men cd booklets.

Pappa ble kjempeglad for at jeg ville låne klassisk musikk selv for å høre. Det er noe annet enn å høre fordi foreldre har på musikk i stuen i tillegg til den som sivet ut fra pappas bibliotek og jeg måtte høre uansett om jeg ville eller ikke. Fordelen er at jeg ble kjent med mye musikk :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:klem: til dere.

Er trøtt jeg. Vet at klokken er halv 3 på ettermiddagen. Kanskje det er et virus. Hoster litt og er slapp. Kanskje det hjelper å legge seg litt.

Det skal komme en rørleggermann senere og jeg må klare å rydde litt før han kommer. Skal gjøre det nå før jeg legger meg.

Håper jeg ikke sover når han dukker opp. Er flaut å stå opp rett fra senga og åpne døren med soveansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.

Får ikke håpe du blir syk. :trøste:

Sovetryne er ikke kult, nei. Holde seg våken til rørleggeren kommer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Avbestilte rørleggeren. Bedre at han kommer en annen dag. Føler meg litt rar. Litt kvalm. Kanskje fordi jeg ikke har spist noe.

Snakket med en venninne som skal komme på besøk senere i kveld. Hun skulle ta med seg noe god mat.

Spurte Daniel om hvorfor jeg er tett i nesen når jeg våkner. Han visste ikke hvorfor uten at det ble undersøkt. Jeg vil helst ikke til lege og Dani får ikke se! Absolutt ikke.

Når det er snakk om leger og tannleger vil jeg ikke høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått spist noe og føler deg bedre. Her har du en godbedring :klem: fra meg og, sånn for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ja våken. Så på Reagan sakene på cnn. Sov i ettermiddag og er ikke trøtt.

Ankelen er litt bedre. Kan hvertfall bevege meg litt rundt, men tråkke på den er utelukket på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...