Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med den lille i magen! :blomst:

Så gøy å kjenne liv. Du får kose deg med magen og ta vare på deg selv.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så koseleg med besøk i boka :)

Glossy og La traviata: :kose:

Så herleg med så nydeleg vêr! Har vore på sjåpping med mamsen og papsen i dag.

Dei drog nett heim, så no skal eg berre skynde meg og ete litt pizza, og så skal eg pakka saman litt klede, før me dreg avcgarde i konfirmasjon til systra mi. :-D

Ha ei fantastisk helg alle saman! :)

Skrevet (endret)

Har du hatt det kjekt i konfirmasjon i dag då?

Endret av silvius
Skrevet

Hei! :-D

:kose: på Saeria og silvius!

Ja, det var kjekt i konfirmasjon. Ho vart veeeldig glad for det fine kortet ho fann i postkassen i går ;)

Kjempestressnakke no då. Har fått beskjed gong på gong av stort sett alle at eg må ta det med ro, men har ikkje kjent på kroppen at eg har vore sliten. Før no då.. hehe..

Skrevet

Hihi, så kjekt at kortet falt i smak!! og at dei kom fram i tide...

Ein merkar det vel ikkje før etterpå at det tar på kroppen å stressa. Får håpe nakken vert bedre snart!!

Kjempeglad i deg snuppo! :kyss:

Skrevet

Ja, systo vart heilt imponert over niesa di som hadde laga så stilig kort! :-D

Skrevet

Vel, det noe som heter positivt stress og da. Det er når du trives med det du gjør og fyker fra ting til ting fordi det er lystbetont. Alle andre rundt deg sier du stresser, men du føler du har det bra fordi du koser deg. :)

Skrevet

Ja, me får satsa på at det er det då Saeria. :)

Usj, ein heil fridag utan datamaskin! :overrasket: Mannen min fann ut i går at han måtte setja inn ny HD i maskina mi, for den gamle haldt på å ryke. Laga masse lyd og greier. HD'en altså. ;) Menmen, det gjekk eigentleg veldig bra. Mannen min er jo ein mirakelmann når det kjem til data og elektroniske duppedittar. Så han ordna biffen og tok backup av den gamle disken, sette inn ny, og installerte xp på maskina mi. Kjempeflinke mannen min! :kys_2:

Eg sjølv fauk rundt og vaska og rydda, vaska klede og ja, i det heile tatt. Førebudde visningen me skal ha på torsdag. Så no er "roterommet" vårt blitt "tenkerommet" i staden for, no er det som ein oase å komma inn i i huset vårt, der resten av huset flyt over med rot, føler eg. Men me skal nok klara å få resten på rett kjøl også. :) Det verste med å bu her er at me ikkje har nokon plass til overs. Ingen bodplass, eller ekstra skapplass der me kan stua vekk litt. Menmen, me prøver jo å finna det perfekte huset no då. Der me kan bu leeeeenge! :)

No skal eg snart på min 2. svangerskapskontroll. Det blir jo kjekt. Er jo 15 veker på veg i dag! :hoppe: litt for det! Så no nærmar det seg UL med stormsteg. Det er jo faktisk denne månaden! Jippi! Hmm.. Kva skal ein spørja legen om på 2. svangerskapskontroll då? Det må eg jo finna ut!

Sjåast seinare! :vinke:

Skrevet

:hoppe: for 15 uker.

Hvordan er formen om dagen?

Skrevet

Takk for hopping, jenter! :)

Formen er fin liv. Litt hodepine akkurat no, men elles er det bra.

Hadde besøk av silvius i går kveld :-D

Kjempekoseleg! Føler at eg ikkje klarar å vera like begeistra medan ho er der som eg har lyst til, men det er nok berre småtten i magen som gjer at eg vert så trøytt og slapp. Hadde jo mest lyst til å hoppe rundt på stovegolvet då ho kom, men eg var så slapp og trøytt at eg rett og slett ikkje orka..

Ja, og så var eg jo på kontroll med småtten i går. Det gjekk jo greit. Fyrst var eg ein time for tidleg ute, og så når eg endeleg var tidsnok, så måtte eg vente i over ein halvtime på at legen hadde tid til meg.. Når eg endeleg kom inn til legen, sjekka han blodtrykket mitt, og kjefta litt på meg for at eg hadde gløymt nokre ark (som eg ikkje hadde fått beskjed om at eg skulle ha med)... Og så sendte han meg heim igjen...

I dag då eg gjekk til time, kom ingen av elevane mine. Eg skjønte fint lite. For eg såg då verkeleg to av dei fem eg skulle ha på mediateket. Så eg gjekk tilbake dit og spurte om dei ikkej skulle kome til time. Men neida, dei hadde prøveeksamen. Jaja, det var den arbeidsplanen og det undervisningsopplegget. Tihi, sånn går det når ein ikkje sjekkar prøveplanen.. ;) Så då blir det ikkje særleg masse å gjera resten av dagen her. Difor dette vesle avbrekket i den hektiske dage på KG.. :-D

Men no skal eg snakka litt med ein av inspektørane.. Så me får snakkast seinare! :vinke:

Skrevet

:hoppe:

Jippi!!! Vi skal på Stadion 16. mai!!!! Eg fekk tak i billetta til slutt!!! :hoppe:

Tusen takk for lånet av sofaen :)

Var kjempekjekt å sjå deg igjen!!!

Supermegamasse-glad i deg!!! :klem:

Skrevet

Og så må eg jo selvfølgelig :hoppe: litt for 15 veker!!

Skrevet

Ja, her går det fort fremmover, skjpønner jeg :)

Håper energinivået etterhvert kommer tilbake! :)

Skrevet

Yay! 16. mai på Staddaen! :-D

Ja, vel.. energinivået mitt er.. labert.. Har nett sove ein liten halvtime på sofaen og henta mannen på jobb. No skal me stressa masse for å få huset perfecto til visninga i morgon!

Skrevet

Jess, 16. mai på stadion skal jeg også.

Slapp å stresse med å få bill. jeg da, den ligger hjemme, og der har den lagt en stund.

Men gøy skal det bli :)

(Og om du har lyst på stadion til helga også, så har vi faktisk et par bill. som vi ikke får brukt pga konf... Kanskje min kjære kunne overtales til at andre evt kan bruke dem...)

Skrevet

Oi! Tusen takk for tilbudet Malama, men dessverre kan ikkje eg heller gå på søndag. Skal i tre årsdag til ei lita jente då, så det går dessverre ikkje. Men ellers mange takk :)

Når reiser de nordover? (det var nordover, ikkje sant?)

Skrevet

Sikkert like greit, min kjære hart visst tilbudt dem til noen andre også (men vet ikke om de skal ha dem likevel da...)

Vi reiser på fredag, etter lunsj omtrent. Fior vi skal norover ja. I et par konfimasjoner til hans kusiner.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...