Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Middagsbesøk til svigers var svært vellukka! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hurra, graviditeten er offentleggjort!!!!!!

Gratulerer enda ein gang!!!!! :klem:

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!! Fantastisk nyhet........... :hoppe:

Når er det termin????

:danse:

:klem:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonar! :)

Termin er 28. oktober førebels..

Skrevet (endret)

og jeg som har bursdag 27. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så utrolig gøy!!!

Fortell fortell. Hvordan er formen???

Endret av Glossy
Skrevet

Formen er grei den. Ikkje såå veldig kvalm lenger, og hovudverken held seg vekke så lenge eg ikkje stressar. Lettare sagt enn gjort med hussal på trappene. ;)

Elles passar eg på å kvila meg masse, og ta livet med ro. :)

Skrevet

Har dere sett på flere hus da? Med tanke på at det er greit å ha et sted å bo når en får solgt!

Skrevet

liv: Me kik og ser, men må ha ein prat med banken før me kan leggja inn bod på noko. :)

Sniglå: Ja, dette er gøy! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Grattis med en liten en i magen Linn3c! :klem:

Det var koselige nyheter!!!

Håper du har hatt en fin påskeferie.

:kose:

Gjest gjest1
Skrevet

Du søta? Har du tatt vare på nokre av listene du laga deg før bryllupet i fjor? Du hadde så mange fine!! *angre på at eg ikkje tok vare på fleire*

Skrevet

Heidi76: Ja, eg har gledd meg til å fortelja det til alle KG-venene mine ei god stund! :-D

veslo: Veit i allefall at eg tok vare på dagboka, så eg kan no sjekka ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Heidi76: Ja, eg har gledd meg til å fortelja det til alle KG-venene mine ei god stund! :-D

veslo: Veit i allefall at eg tok vare på dagboka, så eg kan no sjekka ;)

Åh, lever dagboka enno!?!?? Fantastisk!!! Lyst å sende meg den kan hende? *ber pent*

Skrevet

Det skal bli spennende å følge med deg gjennom de nærmeste månedene frem til termin. :-D

Skrevet
Åh, lever dagboka enno!?!?? Fantastisk!!! Lyst å sende meg den kan hende? *ber pent*

Klart det, kor vil du ha ho? :)

Det skal bli spennende å følge med deg gjennom de nærmeste månedene frem til termin. :-D

:)

Skrevet

Ja då var terassevaskinga i dag utsett i alle fall. Stakkar mannen min stakk eit skrujern inn i handa si, så han får ikkje lov til å gjera ein skit i dag. :troest:

Men etter å ha sove leeeenge sidan det er siste feriedag i dag, så har me kost oss med TV i senga og så har eg pakka ei øskje med fotoalbumar og ete frukost. Og så har jo mannen gjort ska' på seg.

Etter denne vesle KG-visitten skal eg prøve å hoste opp nokre aviser, irriterande kor fort slikt forsvinn når ein har vedovn og skal pakka samtidig altså, men det må vel gå bra på eit vis.

Småtten i magen har eg ikkje merka stort til i dag, ikkje etter at eg var på do i morges i alle fall.. ;) Gjer skikkeleg vondt å måtte veldig tisse. Beklagar dei inngåande detaljane, men etter så lang tid med "fortielse" reknar eg med at det kjem nokre litt inngåande detaljar etter kvart. :ler:

Ja, men då får eg ta meg ein runde og sjekke om jentene mine er komne heimatt etter påsketurane. God andre påskedag! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...