Linn3c Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1964 Skrevet 17. april 2006 Tusen takk Diddlina. *kosemoseklemmesupermassepå Diddlina og Heidi76*
Linn3c Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1966 Skrevet 17. april 2006 No har eg sove aaaltfor lenge på sofaen. Men eg er absolutt heilt tappa for energi for tida. Orkar iiingenting. Så no gruar eg meg litt til å begynne på jobb igjen i morgon. Hovuverk no. Usj
Linn3c Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1967 Skrevet 17. april 2006 Oi, veslo innom mellom postane mine. Alt i orden snupp. Vart gjerne litt masse, men eg håpar du finn det du treng
Linn3c Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1968 Skrevet 17. april 2006 Låne oppskrift av Arkana: Må bare dele en kakeoppskrift jeg prøvde ut i påsken, kjempegod var den! Lyse brownies 210 g smør 600 g brunt sukker 1½ ts vaniljeessens 5 store egg 450 g hvetemel 1½ ts bakepulver en god knivsodd salt 75 g grovhakkede valnøtter 75 g grovhakket hvit sjokolade 75 g grovhakket mørk sjokolade Smelt smøret. Rør inn sukker. Avkjøl litt og rør inn vanilje og egg. Bland i det tørre og hell i en liten langpanne. Strø nøtter og sjokolade over. Stek ved 180 grader i 35-30 minutter. Avkjøl noen minutter i formen før den legges på rist. ←
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #1969 Skrevet 17. april 2006 Eg har allereie skumma gjennom heile dagboka di eg, og absolutt funne det eg treng!!!
Linn3c Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1970 Skrevet 18. april 2006 Oi! Det var voldsomt! No er eg på jobb. Skulle mykje heller vore heime i dag. Har kanonvondt i hovudet mitt, og har vondt i bekkenet mitt og greier..
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #1971 Skrevet 18. april 2006 Usj - det hørtes ikke noe særlig ut.
liv Skrevet 18. april 2006 #1972 Skrevet 18. april 2006 Håper det går greit på jobb" Nå skal jeg dra å jobbe litt og. Ikke lyst. Hodepine i dag ja.
Malama Skrevet 18. april 2006 #1973 Skrevet 18. april 2006 Nemmen, gratulerer! Så koselig, dette unner jeg dere virkelig!
Linn3c Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1974 Skrevet 18. april 2006 Heidi76: Takk for trøyst! Det hjelpte masse! liv: Stakar deg då, håpar det kjem seg utover dagen! Malama: Tihi, tusen takk! Som sagt så har eg kome meg litt i hovudet, heldigvis. Men viss denne hovudverken ikkje gjer seg, så kjem eg nok til å sjukemelde meg. Sjølv om legen min seier at graviditet ikkje er ein sjukdom. Eg er jo heilt utslått når hovudverken er på det verste. Klarar ikkje å tenkja og ikkje konsentrera meg. Må jo vera 100% fokusert på elevane og deira læring. Klarar jo ikkje det dersom eg berre går å tenkjer at eg heller burde lege heima i senga mi og slappa av.. Så eg får sjå korleis knollen er i morgon. Så får eg heller ringja inn sjuk då. Trur eg har vore tilsett lenge nok til det no. Det må eg forresten sjekka før eg gjer noko slikt.
Malama Skrevet 18. april 2006 #1975 Skrevet 18. april 2006 Akkurat det er lurt å sjekke med en gang ja Men er du syk, så er du syk, da har du jo bedre av å ligge hjemme i senga di og slappe av da. For, ja, en skleklasse krever konsentrasjon fra lærerens side. Uten tvil. God bedring! Hvordan går det med husjakta deres da?
silvius Skrevet 18. april 2006 #1976 Skrevet 18. april 2006 Du er jo berre tilgjenglig på nettet om natta jo!!
Linn3c Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1977 Skrevet 18. april 2006 Malama: Ja, eg har jo heldigvis ikkje heile skuleklassar då, har maks fem elevar om gongen, så det er leveleg sjølv med hovudverk. Men joda, hadde vore betre om eg hadde fått vore heime og slappa av og blitt bra. Det er berre det at eg trur ikkje at det kjem til å bli bra før eg blir kvitt nokre av alle desse hormona som eg har i kroppen min. Og dei forsvinn vel gjerne ikkje før eg er ferdig med amminga... Silvius: Eg? Næ-hei. Har vore tilgjengelig maaange gonga i dag eg. Men har hatt svigers her i dag, og då vart det litt rydding og slikt. No har eg nett laga middag, så no skal me straks eta. Kylling i karri.
Linn3c Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1978 Skrevet 18. april 2006 Oi, ja husjakt, ja. Ei lita visning i morgon. Men det er alt me har planlagt så langt. Blir litt klargjering til fotografering på fredag, elles er me inne i ein veldig familiær periode med masse besøk og slikt. Dessutan er det jo bryllaup til helga! :-D
Linn3c Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1980 Skrevet 19. april 2006 Visningen gjekk fint, ja. Greit å gå å kike litt før me skal ha visning sjølve. Huset var kjempefint, men låg litt dårleg til solmessig og litt for langt utpå ein skrent. Ganske bratt skråning rett ned til sjøen. Såg veldig idyllisk ut på bileta, men var litt anleis i levande livet. Så basert på dei to små, men svært så avgjerande tinga, kjem me nok ikkje til å by på dette huset. Me var veldig nøgde då me gjekk ut av huset, så me skreiv oss på interessent-liste, men då me hadde sett oss om ute, ombestemte me oss...
Fremhevede innlegg