Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er lov å være kresen. Man skal bo der, og trives der. Og tross alt, bratte greier ER litt avgjørende, ettersom det vokser en liten baby inni deg, som etterhvert skal begynne å gå, og løpe...

Og sol, ja sol er kjempeviktig, det er en tin jeg er kjempekresen på. Jeg VIL ha en plass der jeg kan nyte sola utenfor huset. For det SAVNER jeg der vi bor nå. SKal ikke kjøpe en plass uten solplass, til soling og grilling. Så jeg skjønner dere godt.

Lykke til i videre husjakt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, både sol og grilling er viktige ingrediensar i Linn3c og DaMitT-livet :)

Så ein uteplass midt i glaninga til alle naboane er ganske utelukka.. Men for all del, om huset hadde lege ein annan plass hadde det ikkje vore tvil om at me hadde lagt inn eit bod. For huset var kjempefint :)

Skrevet

Du, liten beskjed til din kjære; om han ikke er online og med mer på raid i prøveperioden i Guildet så kommer han til å ryke ut igjen. De vil at trial medlemmene skal være med på så mange raid som mulig. Det er forresten et i kveld som de alltid mangler folk til om han vil.

Gjest gjest1
Skrevet

Hurra for 100 sider i Linn3c-dagboka. :hoppe::danse::gratulerer::perebrus::smoke::enig::flagg:

Det er mange ting som skal stemme når man skal kjøpe hus og dette med uteplass er jo vel så viktig som selve huset.

Lykke til på neste visning og riktig god helg til deg.

:kose:

Skrevet
Du, liten beskjed til din kjære; om han ikke er online og med mer på raid i prøveperioden i Guildet så kommer han til å ryke ut igjen. De vil at trial medlemmene skal være med på så mange raid som mulig. Det er forresten et i kveld som de alltid mangler folk til om han vil.

Heihei! Eg tar kontakt med deg om dette på msn i kveld. Så får me tovegskommunikasjon ;)

Hurra for 100 sider i Linn3c-dagboka. :hoppe::danse::gratulerer::perebrus::smoke::enig::flagg:

Det er mange ting som skal stemme når man skal kjøpe hus og dette med uteplass er jo vel så viktig som selve huset.

Lykke til på neste visning og riktig god helg til deg.

:kose:

Oi! Er det så mange alt?! Må jo lage til fest då! :-D

:hoppe::danse::perebrus:

Skrevet

100 siders fest må man jo ha ja :)

Virkelig grunn til å feire det! :gratulerer:

Skrevet

Gratulerer med 100 sider! :-D :hoppe:

Skrevet

Ramla over ett rykte om fest i en bok, så jeg kom ubedt på besøk jeg ;)

Men har med gave da :blomst:

:danse:

Skrevet

Hei snuppis!!

Har vi en date på Staddaen 16. mai då kanskje? På sitte.

Eg klør etter å gå på foppalkamp!! ;) Heldigvis kjem Brann hit på mandag!! Då kan eg kle meg i rødt igjen :hoppe:

Skrevet

Takk for besøk alle saman! Og spesielt til iss som kom sjølv om eg ikkje fekk sendt invitasjon. :)

silvius: Ja, kanskje det! Har jo ein svigerbestefar med bursdag då, kjem litt an på om me skal dit. Men det skal vel la seg ordne :)

Skrevet

Han bur jo ikkje så langt unna. Du kan gå dit før og etter. I pausen og for den saks skyld ;) Hihi, vi finne vel ut av nåke ja.

No er det ikkje så lenge til vi sees igjen!! :hoppe:

Ha ei heidundrandes flott helg snuppa!!

Skrevet

Silvius: Han har flytta, pga dårlig helse og masse trapper er ein dårleg kombo. Veit ikkje hielt kor han bur no. Men uansett blir det nok orden på sysakene :)

Kanelbollar: @@@

og pærebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...