Linn3c Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2061 Skrevet 4. mai 2006 Hehe, det var kanskje til det beste då Et par konfirmasjonar? Det høyrtes hektisk ut. Håpar de får det kjekt! :-D *** No er det berre 2 og ein halv time til visning.. Nesten ferdig med førebuing. Vanvittig hovudverk. Må vaska trappa no.
Malama Skrevet 4. mai 2006 #2062 Skrevet 4. mai 2006 Jepp, litt hektisk blir det sikkert, men de er hver sin dag, så med en ekstra lånt bunadskjorte, så tenker jeg vi skal klare det.
silvius Skrevet 4. mai 2006 #2063 Skrevet 4. mai 2006 Koss gjekk det med visningen? Mange interesserte?
silvius Skrevet 4. mai 2006 #2064 Skrevet 4. mai 2006 Det er forresten mulig vi må forandre litt på planene neste fredag. Eg har fått spørsmål om å jobbe... Dei skal ha fagdag for dei som er fast ansatt her, og då er det ikkje så mange å velge i som kan ta over vaktene...
Linn3c Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2065 Skrevet 5. mai 2006 Jepp, litt hektisk blir det sikkert, men de er hver sin dag, så med en ekstra lånt bunadskjorte, så tenker jeg vi skal klare det. ← Åja, men det blir sikkert kjempegøy! God tur og kos dykk masse! :-D Koss gjekk det med visningen? Mange interesserte? ← Visningen gjekk bra, trur eg. Me var jo ikkje der, men me snakka med meklaren like etter visningen. Og han verka positiv. Eg har ikkje høyrt noko i dag då, så eg veit ikkje om me har fått nokre bod i dag. I går fekk me eit bod påå 4,4 mill som gjekk ut då visninga starta, så det måtte me berre avvise. Og så var det visst eit par som la inn eit lavt skriftleg bod for å kunna vera med i munnleg bodrunde. Men noko meir veit eg ikkje. Skal sjølvsagt oppdatera så snart eg veit noko meir. Det er forresten mulig vi må forandre litt på planene neste fredag. Eg har fått spørsmål om å jobbe... Dei skal ha fagdag for dei som er fast ansatt her, og då er det ikkje så mange å velge i som kan ta over vaktene... ← Hmmm.. Det var dumt. Keep me posted, då
Linn3c Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2066 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har seld huset!!!! :-D :hoppe: :hoppe: Endret 6. mai 2006 av Linn3c
Linn3c Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2074 Skrevet 7. mai 2006 Tu visningar i dag, begge veldig fine. Den eine litt for liten, den andre perfekt. Altså alt for dyr...
liv Skrevet 7. mai 2006 #2077 Skrevet 7. mai 2006 Ja det er bare å jakte for harde livet nå! Med tanke på at de som har kjøpt sikkert vil flytte inn en gang
Linn3c Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2078 Skrevet 9. mai 2006 Dei som har kjøpt vårt hus overtar det 1. august. Men dei skal leige ut heile huset såvidt eg har forstått.
silvius Skrevet 9. mai 2006 #2079 Skrevet 9. mai 2006 Det er forresten mulig vi må forandre litt på planene neste fredag. Eg har fått spørsmål om å jobbe... Dei skal ha fagdag for dei som er fast ansatt her, og då er det ikkje så mange å velge i som kan ta over vaktene... ← Har du og mannen lagt plana for fredag? Fagdagen er avlyst skjønner du Are we still on?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #2080 Skrevet 9. mai 2006 Oi - grattis med hussalg!! Fikk dere over takst eller??
Fremhevede innlegg