Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med 18 veker :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 uker alt! Tiden går fort ja. :hoppe:

Snart er det flytting og alt mulig! Er du organisert i forhold til streiken som sansynligvis kommer eller? Spennende å se om vi blir tatt ut. Førskolelærene var tilbudt 7.500 kr, men krever startlønna justert opp til 300'. (er 260'), det samme ønsker barnevernspedagogene så det kan jo bli morsomt. Kanskje alle ped. på barnehagen blir tatt ut og ikke jeg! For jeg er organisert i et annet forbund, kanskje bare jeg blir tatt ut? Håper på finere vær om jeg blir tatt ut og må stå på utsiden av porten i barnehagen i 7 timer hver dag. Her øser det ned i bøtter og spann!

Skrevet

Hei og takk for hopping! :)

Tenk at me er inne i den 19. veka av svangerskapet! :overrasket:

Snart halvvegs, jo!

Eg er organisert i Utdanningsforbundet, ja. Men min kommune skal førebels ikkje streike. Får følgja med i media og sjå kva som skjer. Me er mange på min skule som er organisert og alle er svært ueinige med dei krava KS har sett fram. Så mest truleg kjem nok skulen til å stengja heilt dersom det vert streik hos oss. Eg har aldri streika før, så dette vert jo kjempespananade! :-D

No sit eg og inntek frukoset for i dag. Har nett vore i dusjen, og vurderar om eg skal spela litt på det nye dataspelet mitt, Drømmefall :hjerte: ... Måtte ringa i dag tidleg og sei at eg ikkje er i stand til å gå på jobb i dag, nemleg. Har hatt kjempevondt i bekkeneet dei siste dagane, og i dag klikka det heilt då eg skulle reise meg opp frå senga. Eg tok det som eit teikn og ringde inspektøren. Etterpå la eg meg tett inntil kjære att, og sov der til han måtte stå opp. Då han gjekk tok eg Pusi i armane mine og sov ei stund til. Ei stund... Hehe.. Eg har jo nett stått opp. Eller, eg har jo dusja og kledd på meg. Og reidd opp senga. Manglar sko på beina og ein skinnande vask no, så er me der. Klare for dagen..

Vel, kva er det eg ventar på?

So long, girls! :vinke:

Gjest Diddlina
Skrevet

Reiser hjem til mamma og pappa snart jeg, så ville bare innom å si god helg, sånn i tilfelle jeg ikke kommer innom senere :)

Håper du får ei strålende helg! :)

:klem:

Gjest Meteora
Skrevet

Tittei :vinke:

Så koselig at du titta innom dagboka mi - du er velkommen tilbake når som helst!

Gratulerer med 18 uker og 1 dag :tommel:

Skal prøve å følge med her ;)

:klem:

Skrevet

Heihei!

Takk for besøk! :)

No er det landskamp på fjernsynet. Spennande! Måtte berre innom her ein liiiten tur ;)

See ya!

Skrevet

Så det er derfor du ikke er på WOW, drømmefall...

Skrevet

Ja, kjempespennande! :-D

Men no er det førebuing til middag til svigers i morgon som står på planen. Og med mitt vonde bekken tar alt minst tre gongar så lang tid som det plar. Så då er det berre å komme seg i gong med å rydde og vaske ;)

Skrevet

Yay!

I morges då eg sto opp av senga strekte eg meg. Litt forsiktig sidan det har vore vanvittig vondt i det siste. Og der kom det eit smell frå hofta. Pang! Skikkeleg høgt. Mannen var gått ned med både eg og Pusi kvakk av det høge smellet. Og etter det; ikkje vodt i bekkenet! (Bank i bordet!)

Hurra! :tommel:

Jippi! :hoppe:

Menmen, skal ikkje jubla altfor høgt altfor tidleg, det kan nok koma tilbake like for som det forsvann. Men førebels skal eg berre vera takknemleg, gå vanleg og ikkje vri meg og kave på slik eg har gjort.

Skrevet

Kanskje det er bekken-låsning og ikke løsning du har hatt da?

Skrevet

Håper virkelig det smellet gjored nytten, og at du ikke har mer vondt nå, og at middagen går etter planen, og at dere har det bra nå :)

Skrevet

Det er nok bekkenlåsning, ja. Det har eg lurt på ei stund, for det eg har lese om bekkenløsning stemmer ikkje med dei smertene eg har hatt..

Middagen smaket fortreffeleg, desserten var himmelsk og selskapet var koseleg! :)

No kjem snart kusina mi på ein kveldsvisitt.

Skrevet

Har du fått henvisning til fysio? De kan vist lett låse opp bekken!

Skrevet

Skal til legen neste fredag, skal spørre då. Har hørt at kiropraktor kan knekke opp låsning også. :)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke så flink med dagbok besøk. Men i dag vil jeg prøve å være litt flink.

Derfor har jeg kommet innom deg, for å ønske deg en kjempe flott helg.

Kos deg. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...