Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma


Linn3c

Anbefalte innlegg

For første gang ble det ikke lysfest på oss...

Vi var ikke klar over at det var klokka fire allerede, og oppdaga det litt sent. Vi hadde rukket det om vi ville, men ingen av oss er i form, og ute var det ikke noe festlig vær.

Det er dumt å ikke få det med seg, vi har alltid vært der og jeg savner det, det mangler noe av julestemninga når vi ikke har vært der.

Vi skal se tennigng av julegran i borettslaget i morgen da, og går jo forbi og ser den i vannet hver dag til og fra jobb, men faklene, julesangene og fyrverkeriet... jo jeg mangler noe, selv om jeg kjenner på kroppen at det nok er like lurt at jeg ikke vr ut og ble våt og kald da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, var det i dag det var lysfest!? Så koselig! Der skulle eg gjerne ha vært! Eg får nøye meg med bildene på nettet eg.. Og sjå treet om et par veker. Men som Malama seier, det mangler noke når ein ikkje får sett faklene og rakettene og hørt alle julesangane.. :(

Var det ein fin lysfest då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anar ikkje om lysfesten var fin eller ikkje.. Det var jo rett og sdlett møkkavêr! :ler:

Så med liten pjokk i hus og ingen regnklede, droppa me heile greia. Har aldri pleidd å gå på lysfesten heller me, så det vart ikkje store saknet.

Det blei ikkje til at me gjekk i butikkar heller forresten. Prøver igjen i morgon på søndagsope. ;)

Men me har vore på førjulsmiddag hos tanta og onkelen til mannen i kveld, det var veldig kjekt! Eit anna onkelpar skulle eigentleg ha kome til Bergen denne helga, men dei valde å flytta det to veker nærmare jul på grunn av vêret. Men me vart då ein liten gjeng som samlast likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten er lysvaken... :Gjesp:

Har vore det sidan klokka tre.

Men elles går det bra med oss, både store og små!

No ligg han i senga si og suttar iherdig på smokken sin medan han studerar sengekanten sin. Kavar veldig med armar og bein samtidig som han sutrar litt om han mistar smokken. Verdas undergang! :ler: Hikke har han også. Og mammaen har ikkje hjerte (eller evne) til å sova når han kavar sånn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff.. Og det heile begynte med at eg var tørst og henta meg vatn. Då eg kom tilbake i senga låg Småtten der og kava med armar og bein, så eg skulle berre gje han litt mat slik at han sovna igjen. Men dengong ei..

Eg stod opp med mannen litt før klokka sju, men sidan eg hadd vore oppe i to timar i natt, ja for Småtten bestemte seg for å vera våken og sutre såpass ofte at mamman ikkje fekk sova igjen, heilt til klokka var ca fem, så gjekk eg å la meg igjen då Småtten ville ha mat i åtte-halv ni-tida. Me stod opp klokka elleve.

Etter elleve har han vore lysvaken fram til no, men no er han sutrete og grinete så eg har lagt han i vogga med smokk i munn. Han ligg der og studerar sengekanten og kosar seg. Eg har laga ein liten skjerm for det sterke spotlyset for han så han ikkje blir heilt blenda av lysa. Høyrer ingenting frå jhan så lenge smokken er inne. ;)

Går her og puslar og småryddar litt, gler meg til Ronja og mannen kjem på besøk i ettermiddag. :) Håpar det går fint med henne på eksamenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen sånne netter innimellom vi og. Men ingen den siste måneden, eller dvs en, men den var fra kl 6 så det var ikke midt på natta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går stod me opp klokka seks. Då var han lysvåken. Så det var ikkje bøn om anna. Men då sovna han i åttetida igjen, så det vart ein dupp på mor også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...