AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #41 Skrevet 20. november 2013 Høh. Ser ut til at jeg må ta ut skilsmisse i morgen den dag, jeg har levd i en illusjon siden tenårene med samme person. "Vil leve med deg resten av livet og ha familie sammen og alt det der - men noen på Kåge sier at siden jeg en sjelden gang synes noen er liggbare så må vi skilles fordi da er det ikke ekte kjærlighet - hadde". Sier ikke at man skal skilles, man kan ikke leve alene bare fordi man ikke har en 110% perfekt, lidenskapelig og kjærlighetsfylt forhold. Da hadde jo nesten hele verden vært singel, og det fins forskjellige grader for kjærlighet Men syns ikke det er noe kjærlighet i bildet, hvis man fint kan gå rundt å rote og knulle andre folk. Rettelse; ikke hva jeg definerer som kjærlighet I min bok er det et veeldig sterkt ord. Og nå rettet jeg meg jo det ikke til normale parforhold, men til åpne forhold. Anonymous poster hash: 0de6c...f9a
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #42 Skrevet 20. november 2013 Fordi jeg deler 99% dna med aper mener du? Så jeg er 50% banan og da eller? Anonymous poster hash: 358cf...ee7 Glimt i øyet betyr ta det med en klype salt. Du er et pattedyr, og om du vil diskutere at du ikke er det så gjerne for meg men da skiller vi lag her. Forøvrig tror jeg det er 97% sjanse for at du er 50% banan. 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #43 Skrevet 20. november 2013 Rettelse; trådens smarte svar, du må forstå at forelskelse og det å være glad i noen er noe helt annet enn å elske noen. For når du elsker noen, vil du ha den personen og bare den, både seksuelt og emosjonelt. Punktum. Grunnen til at kanskje ikke så mange forstår hva kjærlighet faktisk innebærer, er fordi ordene ''jeg elsker deg'' blir misbrukt daglig, og et stort flertall møter aldri sin livskjærlighet/''sjelevenn''. Og andre har ikke et så stort behov for den type kjærlighet, merkelig nok. Anonymous poster hash: 0de6c...f9a Sånn blir det når partnerne er mange,blir mange gjentagelser,tenk bare på all den kjedelige smaltalken for n't gang,og alle dype livsanskuelser som igjen skal presenteres (haha). Hvis de i det heletatt snakker sammen da,det er kanskje ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 4cd91...d07 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #44 Skrevet 20. november 2013 Jeg tror deg ikke når det gjelder ugla, jeg tipper det er 95% sjanse for at uglefar har noe på si Selv svanene har blitt "avslørt" som sidesprellere. Tror du ikke vi er i slekt med apene? De henger jo sammen praktisk talt hele døgnet, men jo da, fins alltid EN slu ugle Akkurat som at det alltid fins 1000 slue mannfolk, men det fins alltid noen som er 100% trofast, heldigvis! Ellers hadde det vært enda flere splittede familier enn det det allerede er. Haha Nei beklager, men det er en helt annen diskusjon ! Anonymous poster hash: 0de6c...f9a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #45 Skrevet 20. november 2013 Glimt i øyet betyr ta det med en klype salt. Du er et pattedyr, og om du vil diskutere at du ikke er det så gjerne for meg men da skiller vi lag her. Forøvrig tror jeg det er 97% sjanse for at du er 50% banan. Jeg synes bare det er så idiotisk å si at vi er så like aper fordi 99% av DNA er likt. Fullt klar over at vi blir inkludert i betegnelsen pattedyr, men det er tross alt bare et ord. Betyr ikke at vi ikke skiller oss ut fra resten av dyreriket. Anonymous poster hash: 358cf...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #46 Skrevet 20. november 2013 Sånn blir det når partnerne er mange,blir mange gjentagelser,tenk bare på all den kjedelige smaltalken for n't gang,og alle dype livsanskuelser som igjen skal presenteres (haha). Hvis de i det heletatt snakker sammen da,det er kanskje ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 4cd91...d07 Haha, jeg klarer desverre ikke kjenne meg igjen Men det er fordi jeg er den type person som hvis jeg har en nyhet å fortelle, så kan jeg fortelle den til alle jeg kjenner, og selv etter å ha sagt det til person nr. 20 er jeg like oppspilt som da jeg sa det til person nr. 1 haha Anonymous poster hash: 0de6c...f9a
Gjest Lincoln Skrevet 20. november 2013 #47 Skrevet 20. november 2013 (endret) Okei? Så du tror kanskje ikke at det kan ha noe med seksuell frigjøring å gjøre og at samfunnet har slakket på tøylene når det kommer til seksuell moral? Og hva legger du i begrepet høystatusmenn? Er det kjekke menn, rike menn, sjarmerende menn? Ja nettopp, den seksuelle frigjøring og økonomiske uavhengighet gjør at kvinner (og menn) til fulle kan leve ut sin natur. For kvinner betyr dette å søke seg mot å ha sex med menn med høyest mulig status. Hva som er høy status er til en viss grad subjektivt, men rent utseende i seg selv er vel det som har minst å bety. For kvinner er det sosial posisjon, penger og makt som betyr mest. Et bra utseende gir ofte en god sosial posisjon, så indirekte har menns utseende betydning. Men dersom en kvinne skulle velge mellom sex med en stygg kjendis og en utrolig kjekk vanlig mann så hadde de valgt kjendisen 10 av 10 ganger. Endret 20. november 2013 av Lincoln 1
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #48 Skrevet 20. november 2013 (endret) Jeg synes bare det er så idiotisk å si at vi er så like aper fordi 99% av DNA er likt. Fullt klar over at vi blir inkludert i betegnelsen pattedyr, men det er tross alt bare et ord. Betyr ikke at vi ikke skiller oss ut fra resten av dyreriket. Anonymous poster hash: 358cf...ee7 Kjærlighet er også bare et ord - alt er bare ord. Poenget ditt er? Vi skiller oss fra de aller fleste dyr når det kommer til sex med at vi er hyperseksuelle og promiskuøs-ish. Sex pr fødsel ratioen hos de fleste dyr er på 1-15, hos menneskedyret er det på rundt 1000. Vi har også langt flere sexpartnere enn de fleste dyr, så ja vi skiller oss fra andre dyr, men kansje ikke helt slik du ønkser at vi skal fremstå utad Vi har i tillegg sex med støvsugere, bananer, opplåsbare dukker, plasthender, trær - you name it. Utvikling? Mkayyy................... Endret 20. november 2013 av Mike Waters 2
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #49 Skrevet 20. november 2013 "Og hvis det strenge monogami er den høyeste av alle dyder, må førstepremien gå til bendelormen, som har et fullstendig sett av mannlige og kvinnelige kjønnsorganer i hvert av sine 50 til 200 proglottider eller ledd, og bruker hele sitt liv til å parre alle leddene med seg selv." Friedrich Engels 4
I Grosny Skrevet 20. november 2013 #50 Skrevet 20. november 2013 Du er et pattedyr, Pattedyr, hmm jo mer jeg patter på det ordet, desto mer år jeg lyst til å bytte det ut med noe vakrere. Puppedyr! Vi kan kalle oss puppedyr. Pupper er jo det samme som patter, men pupper representerer også det deiligste en mann både kan berøre og det det vakreste han kan beglo. Pupper er vakrere enn både gull, roser og diamanter!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #51 Skrevet 20. november 2013 Kjærlighet er også bare et ord - alt er bare ord. Poenget ditt er? Vi skiller oss fra de aller fleste dyr når det kommer til sex med at vi er hyperseksuelle og promiskuøse. Sex pr fødsel ratioen hos de fleste dyr er på 5-15, hos menneskedyret er det på rundt 1000. Vi har også langt flere sexpartnere enn de fleste dyr, så ja vi skiller oss fra andre dyr, men kansje ikke helt slik du ønkser at vi skal fremstå utad Vi har i tillegg sex med støvsugere, bananer, opplåsbare dukker, plasthender, trær - you name it. Utvikling? mkayyy................... Poenget mitt er at du brukte det at vi er pattedyr som et argument for at vi ikke skiller oss ut fra dyrene. Men hvis du er enig at vi skiller oss ut fra dyrene og du trekker tilbake "vi er bare dyr" så greit, da har jeg ikke noe mer å argumentere for Anonymous poster hash: 358cf...ee7
Druid Skrevet 20. november 2013 #52 Skrevet 20. november 2013 Blir dere ikke sjalu? Jeg hadde blitt gal av sjalusi hvis en jeg elsker skal holde på med andre. Hvis en jeg ikke elsker gjør det, så bryr jeg meg så klart ikke. Det virker som åpne forhold handler om sistnevnte. Anonymous poster hash: be87c...358 Blir jeg sjalu? You betscha!! Det det handler mer om HVA er det som gjør meg sjalu. Blir du sjalu om din partner lager mat til noen andre? Jeg skal her gå ut i fra at du er noenlunde i vater og late som du sier "Selvfølgelig ikke". Poenget er at hva vi blir sjalu på, er hva vi knytter til de emosjonelle båndene vi bygger. For de fleste er seksuell intimitet ett av de viktigste båndene, for meg er det mindre viktig enn hvem hun lager mat til. Dette er noe du blir lært opp i gjennom din interaksjon med andre mennesker, og i denne sosiale opplæringsarenaen har du blitt opplært i at å bli invitert på en porsjon spagetti er OK og en blowjob er feil. For meg er sex en dårlig emosjonell kontakt; der er såpass mange faktorer i min seksualdrift, at det ikke egentlig er noe plass får at en emosjonell faktor skulle kunne ta overordnet kontroll. Så jeg har helt andre bånd til min kjære som definerer og forsterker at vi elsker hverandre. Mange av disse sosiale konvensjoner alle andre ser på som "ufarlige" Så jeg kan faktisk bli sjalu av ting folk flest synes er helt vanlig. Når min kone er utro, er det ofte bare hun og jeg som vet det. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #53 Skrevet 20. november 2013 Kjærlighet er også bare et ord - alt er bare ord. Poenget ditt er? Vi skiller oss fra de aller fleste dyr når det kommer til sex med at vi er hyperseksuelle og promiskuøse. Sex pr fødsel ratioen hos de fleste dyr er på 5-15, hos menneskedyret er det på rundt 1000. Vi har også langt flere sexpartnere enn de fleste dyr, så ja vi skiller oss fra andre dyr, men kansje ikke helt slik du ønkser at vi skal fremstå utad Vi har i tillegg sex med støvsugere, bananer, opplåsbare dukker, plasthender, trær - you name it. Utvikling? mkayyy................... Kjærlighet er et ord som beskriver en sterk og ''mektig'' følelse som til en høy grad påvirker den personen du er, og valgene du tar, og verdiene du har. Og ''vi'' har mer sex partnere enn de fleste dyr? Snakk for deg selv (var ikke jeg som skrev til deg, måtte bare svare ) Anonymous poster hash: 0de6c...f9a
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #54 Skrevet 20. november 2013 Kjærlighet er et ord som beskriver en sterk og ''mektig'' følelse som til en høy grad påvirker den personen du er, og valgene du tar, og verdiene du har. Anonymous poster hash: 0de6c...f9a Jeg syntes jeg hører pauker i bakgrunnen Kan du bli mere pompøs kjære deg Og "vi" er gjennomsnittet, ikke meg og deg selv om jeg sikkert har gjort jobben min der i gården også. 2
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #55 Skrevet 20. november 2013 (endret) Men hvis du er enig at vi skiller oss ut fra dyrene og du trekker tilbake "vi er bare dyr" så greit, da har jeg ikke noe mer å argumentere for Anonymous poster hash: 358cf...ee7 Det er forskjell fra dyr til dyr vet du, hvalen skiller seg f,eks fra tigeren osv. De er dog begge pattedyr slik som oss. Endret 20. november 2013 av Mike Waters
Gamerfrue Skrevet 20. november 2013 #56 Skrevet 20. november 2013 Glimt i øyet betyr ta det med en klype salt. Du er et pattedyr, og om du vil diskutere at du ikke er det så gjerne for meg men da skiller vi lag her. Forøvrig tror jeg det er 97% sjanse for at du er 50% banan. Hahaha! Takk for dagens latter!! (ikke noe vondt mot AB altså!) 4
Mike Waters Skrevet 20. november 2013 #57 Skrevet 20. november 2013 Pattedyr, hmm jo mer jeg patter på det ordet, desto mer år jeg lyst til å bytte det ut med noe vakrere. Puppedyr! Vi kan kalle oss puppedyr. Pupper er jo det samme som patter, men pupper representerer også det deiligste en mann både kan berøre og det det vakreste han kan beglo. Pupper er vakrere enn både gull, roser og diamanter! Jeg er et puppedyr, et vaginadyr og et 100% uhelbredelig tvetydig og komplekst pattedyr. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #58 Skrevet 20. november 2013 Det er forskjell fra dyr til dyr vet du, hvalen skiller seg f,eks fra tigeren osv. De er dog begge pattedyr. Men vi mennesker skiller oss ut med noe ingen andre dyr har, derfor blir sammenligningen feil. Anonymous poster hash: 358cf...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #59 Skrevet 20. november 2013 Haha, jeg klarer desverre ikke kjenne meg igjen Men det er fordi jeg er den type person som hvis jeg har en nyhet å fortelle, så kan jeg fortelle den til alle jeg kjenner, og selv etter å ha sagt det til person nr. 20 er jeg like oppspilt som da jeg sa det til person nr. 1 haha Anonymous poster hash: 0de6c...f9a Hehe,innen psykologi måles intelligens ofte etter hvor raskt et individ blir lei av en gjentagende handling,du sliter litt der ser jeg Trenger ikke være mindre lykkelig av den grunn! Anonymous poster hash: 4cd91...d07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #60 Skrevet 20. november 2013 Jeg syntes jeg hører pauker i bakgrunnen Kan du bli mere pompøs kjære deg Og "vi" er gjennomsnittet, ikke meg og deg selv om jeg sikkert har gjort jobben min der i gården også. Veldig dekadent og livstrøtt forhold til kjærlighet det var her da! Og for en nærhet til dyrenes verden,gjelder det også andre basale gjøremål påtvunget av naturen,som feks matvaner og toalettbesøk 99% likhet her også,eller ligger den ene prosenten akkurat her Anonymous poster hash: 4cd91...d07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå