Gå til innhold

Dere i åpne forhold.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er eksakt det jeg sier :)

Jeg tar høyde for at hverken du eller jeg forstår noesomhelst og at dette er gjengs for de fleste her på KG, det jeg dog vet og forstår er at seksuelldriften til både kvinner og menn er 100% ikke-monogam og undres stort over hvorfor dette ser ut til å skremme vannet av en hel masse mennesker. At du trekker det i den retning at jeg sier at det er ensbetydende med lykke å stappe tissen sin i masse forskjellige kvinner får nesten du svare på.

Takk for bidraget forøvrig, meget nyttig ;)

Vennligst ikke trekk meg ned i din uvitenhet ;) Vi er enige om at seksualdriften ikke er monogam,og det er alltids noe.Når det gjelder lykken så gir den seg selv ut fra det du skriver,mesteparten av det du skriver peker i den retningen.Men du har et logisk hull,du nevner aldri prevensjon.Vi er faktisk ikke utstyrt med prevensjon fra naturen,det er naturlig at kvinnen blir gravid etter noen samleier.Det stikker kjepper i hjulene til din masterplan.Det er ikke mannens spredning av sperm som er overordnet,det er naturens reproduksjon,og det er et større perspektiv som involverer barn som formål med sex.Dyrking av sex som et åndelig nirvana er en konsekvens av prevensjon og velstand.Dette er adferd som ikke hører hjemme innenfor naturens agenda.Din logikk er dekadent realisme,ispedd en defaitistisk fatalisme.Så hipp hurra til oss som tror på monogamiet ;)

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du har et logisk hull,du nevner aldri prevensjon.Vi er faktisk ikke utstyrt med prevensjon fra naturen,det er naturlig at kvinnen blir gravid etter noen samleier.Det stikker kjepper i hjulene til din masterplan.Det er ikke mannens spredning av sperm som er overordnet,det er naturens reproduksjon,og det er et større perspektiv som involverer barn som formål med sex.Dyrking av sex som et åndelig nirvana er en konsekvens av prevensjon og velstand.Dette er adferd som ikke hører hjemme innenfor naturens agenda.Din logikk er dekadent realisme,ispedd en defaitistisk fatalisme.Så hipp hurra til oss som tror på monogamiet ;)

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

... jo faktisk. Kroppen er faktisk utstyrt med naturlig prevensjon gitt at det er relativt enkelt å bestemme eggløsning. Ooooog vi får glede av sex i seg selv, hvilket gjør at vi har funnet opp uttallelig typer sex som IKKE impliserer vaginal sex.

Hadde sex primært vært avling, ville vi hatt saue sex : 2 sekunder til ejakulasjon mens partner var distrahert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jo faktisk. Kroppen er faktisk utstyrt med naturlig prevensjon gitt at det er relativt enkelt å bestemme eggløsning. Ooooog vi får glede av sex i seg selv, hvilket gjør at vi har funnet opp uttallelig typer sex som IKKE impliserer vaginal sex.

Hadde sex primært vært avling, ville vi hatt saue sex : 2 sekunder til ejakulasjon mens partner var distrahert.

Virkelig?Mao, alle skapninger har naturlig prevensjon fordi de ikke kan bli gravide hele tiden?Det var en veldig spesiell påstand.At du underbygger din påstand med at vi ikke har sex på samme måte som sauer,er like spesielt,for å si det diplomatisk ;)

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ikke trekk meg ned i din uvitenhet ;) Vi er enige om at seksualdriften ikke er monogam,og det er alltids noe.Når det gjelder lykken så gir den seg selv ut fra det du skriver,mesteparten av det du skriver peker i den retningen.Men du har et logisk hull,du nevner aldri prevensjon.Vi er faktisk ikke utstyrt med prevensjon fra naturen,det er naturlig at kvinnen blir gravid etter noen samleier.Det stikker kjepper i hjulene til din masterplan.Det er ikke mannens spredning av sperm som er overordnet,det er naturens reproduksjon,og det er et større perspektiv som involverer barn som formål med sex.Dyrking av sex som et åndelig nirvana er en konsekvens av prevensjon og velstand.Dette er adferd som ikke hører hjemme innenfor naturens agenda.Din logikk er dekadent realisme,ispedd en defaitistisk fatalisme.Så hipp hurra til oss som tror på monogamiet ;)

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

Jeg er sikker på at du klarer bedre enn dette :)

Jeg har aldri skrevet et eneste sted at lykken er å ha seg med flest mulig, så igjen må du nesten svare på hvorfor du automatisk tenker dette? Fint med frisk debatt, men litt redelighet kan vi vel tilstrebe oss.

Jeg "tror" delvis på monogamiet jeg - bare ikke det seksuelle. ;) At mange tror blindt på seksuell ekslusivitet og dets forteffelighet jo vel og bra det, men jeg velger å være skeptisk og kritisk så lenge det er pust igjen i denne hyperseksuelle kroppen, og korrelasjonen mellom teori og praksis er såpass dårlig som den er på dette skjøre feltet ;)

At dyrking av sex (dine ord) er en ny oppfinnelse er jo en fascinerende og historieløs påstand, men hva enn som må til for at du sover godt om natten.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt mer åpenhet jeg, sukk........

Kvinne 35



Anonymous poster hash: 33cc3...457
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?Mao, alle skapninger har naturlig prevensjon fordi de ikke kan bli gravide hele tiden?Det var en veldig spesiell påstand.At du underbygger din påstand med at vi ikke har sex på samme måte som sauer,er like spesielt,for å si det diplomatisk ;)

Anonymous poster hash: 4cd91...d07 [/acronym

Det var du som hevdet at sex fra naturens side KUN handlet om formering. At det var barn som var formålet med sex. Og hadde dette vært korrekt ville vi, som svært mange dyr, kun hatt sex ved eggløsning og generelt liten motivasjon fra naturen sin side for sex utenom.

Gitt at vi har høy naturlig motivasjon gjennom at ruseffekten av sex er reletivt høy, er det helt klart at naturen har gitt oss en gave som har et vider perspektiv enn formering, og vitenskapsfolk tror det har med at det knytter oss emosjonelt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...., og vitenskapsfolk tror det har med at det knytter oss emosjonelt sammen.

Ja. Og reduserer stress og aggresjon. Bygger bånd og relasjoner pluss en hel del andre staselige bi-effekter.

Anonymous poster hash: 33cc3...457

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du klarer bedre enn dette :)

Jeg har aldri skrevet et eneste sted at lykken er å ha seg med flest mulig, så igjen må du nesten svare på hvorfor du automatisk tenker dette? Fint med frisk debatt, men litt redelighet kan vi vel tilstrebe oss.

Jeg "tror" på monogamiet jeg - bare ikke det seksuelle ;)

At dyrking av sex (dine ord) er en ny oppfinnelse er jo en fascinerende og historieløs påstand, men hva enn som må til for at du sover godt om natten.

Det høres unektelig ut som at du blir lykkelig av å ha sex med flere enn den ene,kanskje du har ordlagt deg uklart?;)Dyrking av sex, er mine ord, men ny oppfinnelse, er vel dine ord ;) Men det er lett å bli revet med når man diskuterer noe som tydeligvis betyr veldig mye for deg.

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres unektelig ut som at du blir lykkelig av å ha sex med flere enn den ene,kanskje du har ordlagt deg uklart? ;)Dyrking av sex, er mine ord, men ny oppfinnelse, er vel dine ord ;) Men det er lett å bli revet med når man diskuterer noe som tydeligvis betyr veldig mye for deg.

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

Kansje du tolker meg dithen av uvisse grunner. Kan du vise meg hvor jeg sier at jeg mener det er lykke å ha sex med flest mulig?

Du sier at dyrking av sex er en konsekvens av velstand og prevensjon. Graden av velstand vi nå opplever i vesten er relativt ny, samme med prevensjon så........................hva mener du egentlig da? :)

Jeg er ikke så revet med, og det er ikke første gang jeg diskuterer dette emnet. At jeg forsvarer noe betyr heller ikke at jeg automatisk tilstreber å leve slik. Jeg kan fint forsvare religiøs tro, selv om jeg ikke er utpreget religiøs.

Om jeg sier at åpne forhold kan være flott, så tolker du at jeg sier at vi bør knulle flest mulig. Hvorfor er det slik tror du?

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som hevdet at sex fra naturens side KUN handlet om formering. At det var barn som var formålet med sex. Og hadde dette vært korrekt ville vi, som svært mange dyr, kun hatt sex ved eggløsning og generelt liten motivasjon fra naturen sin side for sex utenom.

Gitt at vi har høy naturlig motivasjon gjennom at ruseffekten av sex er reletivt høy, er det helt klart at naturen har gitt oss en gave som har et vider perspektiv enn formering, og vitenskapsfolk tror det har med at det knytter oss emosjonelt sammen.

Aldri sagt at sex kun handler om formering,men at hovedformålet er formering, det kan jeg alltids påstå.Enig med det siste du skriver.Mennesket er avhengig av emosjoner for å binde familien sammen,dette er ikke like nødvendig for dyr, da de blir atskillig tidligere selvstendige.

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sagt at sex kun handler om formering,men at hovedformålet er formering, det kan jeg alltids påstå.Enig med det siste du skriver.Mennesket er avhengig av emosjoner for å binde familien sammen,dette er ikke like nødvendig for dyr, da de blir atskillig tidligere selvstendige.

Anonymous poster hash: 4cd91...d07

Det finnes uttallige eksempler fra naturen hvor dyr lever i flokk/klaner/familier, det finnes uttallige kulturer som lever annerledes enn det vi gjør uten at det byr på noen større/mindre problemer. Det som skiller oss drastisk fra de fleste dyr er vår hyperseksuelle adferd, og det faktum at vi bruker sex i stor utstrekning til helt andre formål enn bare reproduksjon.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid, on 25 Nov 2013 - 12:59, said:snapback.png

... jo faktisk. Kroppen er faktisk utstyrt med naturlig prevensjon gitt at det er relativt enkelt å bestemme eggløsning.

Hahahahahahahahaha. Å herregud. Skulle likt å vite hvor mange milliarder uventede svangerskap som skyldes at det er "relativt enkelt å bestemme eggløsning". Er det mulig å skrive noe så dumt.

Druid, on 25 Nov 2013 - 12:59, said:snapback.png

Ooooog vi får glede av sex i seg selv, hvilket gjør at vi har funnet opp uttallelig typer sex som IKKE impliserer vaginal sex.

Stemmer det, men ingenting slår vaginal sex. Og ihvertfall ikke når man nettopp har truffet noen. Da har vi menn en ekstremt drift mot å stappe penis i vagina så ofte og mye som mulig - og å komme inni musa. Hvordan det føles for kvinner vet jeg ikke, men jeg vet at de ofte er MINST like glad i å få pikk som vi er til å gi den. Og de elsker at menn kommer inni dem.

Hvorfor det mon tro? Jo, fordi vi biologisk sett ønsker å forplante oss.

Og hvorfor er sex så godt? Jo, nettopp fordi vi skal forplante oss.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det mon tro? Jo, fordi vi biologisk sett ønsker å forplante oss.

Og hvorfor er sex så godt? Jo, nettopp fordi vi skal forplante oss.

Njaaaa.....høna og egget.

Sex er ikke godt fordi vi forplanter oss, men det er godt slik at vi skal forplante oss. Hadde sex føltes som en rotfylling så hadde nok neppe du og jeg hatt denne "diskusjonen" nå ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaa.....høna og egget.

Sex er ikke godt fordi vi forplanter oss, men det er godt slik at vi skal forplante oss. Hadde sex føltes som en rotfylling så hadde nok neppe du og jeg hatt denne "diskusjonen" nå ;)

Jeg skriver jo ordrett:

"Og hvorfor er sex så godt? Jo, nettopp fordi vi skal forplante oss."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver jo ordrett:

"Og hvorfor er sex så godt? Jo, nettopp fordi vi skal forplante oss."

Sorry, hadde lånt brillene til Harald Eia og de var fulle av sæd.

Fortsett å ha sex alle sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...