Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er oppe, jeg skulle som vanlig rydde for mange timer siden. Manner meg fortsatt opp til det, men burde egentlig sove :fnise: Det er bare det at det må gjøres først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har kjæresten det? :ler:

Endelig lagt seg litt mer over på sin egen side i sengen og snorkingen har gått over til smattelyder. Det kan jeg faktisk leve med :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Endelig lagt seg litt mer over på sin egen side i sengen og snorkingen har gått over til smattelyder. Det kan jeg faktisk leve med :ler:

Hehe, søtt ^^ Men du, hvorfor har du ikke bilde? :o Skaff deg bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søtt ^^ Men du, hvorfor har du ikke bilde? :o Skaff deg bilde!

Vet ikke :O Hva skal jeg liksom ha bilde av? Kjærestens stalkerbein? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

hehe, dere er her i natt igjen ser jeg :laugh:

Fant et bra profilbilde til deg jeg chremiil!

62d61a1cc51ea1104b49e83c8b0493ce052b68b4

Ah-ah-ah-ah staying awake, staying awake, awaaa-aaake, staying awake!

http://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

Hva skjer? Får ikke lagt til videoen sånn at den kommer opp her? Prøvd alle muligheter!

Endret av Oblivion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dere er her i natt igjen ser jeg :laugh:

Fant et bra profilbilde til deg jeg chremiil!

62d61a1cc51ea1104b49e83c8b0493ce052b68b4

Ah-ah-ah-ah staying awake, staying awake, awaaa-aaake, staying awake!

http://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

Hva skjer? Får ikke lagt til videoen sånn at den kommer opp her? Prøvd alle muligheter!

Haha, står mellom den og stalkerbeinet til kjæresten :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

hehe, dere er her i natt igjen ser jeg :laugh:

Fant et bra profilbilde til deg jeg chremiil!

62d61a1cc51ea1104b49e83c8b0493ce052b68b4

Ah-ah-ah-ah staying awake, staying awake, awaaa-aaake, staying awake!

http://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

Hva skjer? Får ikke lagt til videoen sånn at den kommer opp her? Prøvd alle muligheter!

Trykk på spesiell bb-kode ikonet. Nr tre fra venstre helt øverst i raden. så media og sett inn linken i den boksen som dukker opp :)

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Trykk på spesiell bb-kode ikonet. Nr tre fra venstre helt øverst i raden. så media og sett inn linken i den boksen som dukker opp :)

Voilà! Takk!

Men før kunne du også bare ta linken rett i skrivefeltet, uten noe mer stress -hmm, jeg er litt gæærn på google om dagen, kanskje det er de som står bak og har forandra koden, de vil jo ha så mye kontroll på sin youtube, og sine kjære brukere.

Har lest meg litt opp på kvelden deres jeg! Haha, stakkars mannen din -kan du ikke rulle litt på han da? Med litt kosesnakk og varme hender, så skal du se at han får lagt seg på sida og kanskje snorker litt mindre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oblivion

.... trøtt, bare bittelitt? :P

Gleder meg til i morra jeg, da skal jeg endelig ut å ta meg en øl (er på sparer'n), blir så godt!

Endret av Oblivion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voilà! Takk!

Men før kunne du også bare ta linken rett i skrivefeltet, uten noe mer stress -hmm, jeg er litt gæærn på google om dagen, kanskje det er de som står bak og har forandra koden, de vil jo ha så mye kontroll på sin youtube, og sine kjære brukere.

Har lest meg litt opp på kvelden deres jeg! Haha, stakkars mannen din -kan du ikke rulle litt på han da? Med litt kosesnakk og varme hender, så skal du se at han får lagt seg på sida og kanskje snorker litt mindre. ;)

Prøvde alt mulig uten at der hjalp. Nå ligger han heldigvis midt i sengen uten å ta for mye plass, så jeg kan ligge på den lille smale kanten min alene :ler: For å si det sånn, han skal få stå opp med mitt og hans sine barn kl 06. Jeg har krav på søvn :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...