Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, det er ikke noe særlig. Du får stappe i noen ørepropper, og ta igjen x10 når du feirer at eksamen er over. :nigo:

Jeg er for snill. :fnise: Men de ser ut til å ha roan litt nå. Krysser fingrene for at det holder seg! Hei hå, hei hå, off til seng vi går! Jeg i allefall, ble et kort besøk dette. Natta, nattfugler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må få rapport for hver gang han ringer, pls :ler:

Velkommen i klubben :D

Ta sceneshot av anropsliten min å legge ut her på søndag. Har troa på at han ringer maaaange ganger. Tror jeg skal legge igjen en liste over hvor alle ting ligger :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for snill. :fnise: Men de ser ut til å ha roan litt nå. Krysser fingrene for at det holder seg! Hei hå, hei hå, off til seng vi går! Jeg i allefall, ble et kort besøk dette. Natta, nattfugler!

Det var bra, skal krysse de jeg og! :) Nattii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Sunflower

Jeg er for snill. :fnise: Men de ser ut til å ha roan litt nå. Krysser fingrene for at det holder seg! Hei hå, hei hå, off til seng vi går! Jeg i allefall, ble et kort besøk dette. Natta, nattfugler!

Godnatta til deg og! Sleep Tight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk takk dere :) Hva skal vi gjøre? Har vurdert og døgne ... for å få lagt meg tidlig og snudd døgnet tilbake i normal rytme, men tanken er så slitsom.. Tror jeg har møtt veggen litt, vinterdepresjon ?

Hva bedriver dere så natten med da? Jeg leser igjennom alt som er her inne, og har modern family i bakgrunnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg er for snill. :fnise: Men de ser ut til å ha roan litt nå. Krysser fingrene for at det holder seg! Hei hå, hei hå, off til seng vi går! Jeg i allefall, ble et kort besøk dette. Natta, nattfugler!

Natta! ^^

Ta sceneshot av anropsliten min å legge ut her på søndag. Har troa på at han ringer maaaange ganger. Tror jeg skal legge igjen en liste over hvor alle ting ligger :ler:

Ja, gjør begge deler :jepp: Morro for oss og nyttig for han.

Jo takk takk dere :) Hva skal vi gjøre? Har vurdert og døgne ... for å få lagt meg tidlig og snudd døgnet tilbake i normal rytme, men tanken er så slitsom.. Tror jeg har møtt veggen litt, vinterdepresjon ?

Hva bedriver dere så natten med da? Jeg leser igjennom alt som er her inne, og har modern family i bakgrunnen :fnise:

Jeg surrer rundt på kg og ser/hører på en stream av spill. Prater i chatten der også, så jeg føler meg litt sosial nå :fnise:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs Sunflower

Jo takk takk dere :) Hva skal vi gjøre? Har vurdert og døgne ... for å få lagt meg tidlig og snudd døgnet tilbake i normal rytme, men tanken er så slitsom..

Har samme planen sjólv. ;):Nikke:

Endret av Mrs Sunflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...