Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Bra noen forsatt er våkne. :tommel:

Hallo Cuddlegirl. Flott at du er med du også. :sjarmor:

Edit: skrivefeil.

Endret av Wallet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, godt jeg ikke er alene! Det nærmeste jeg har komt til lys i dag er; lyset fra stekeovn når jeg stekte pizza, lampene i stua, og lyset fra kjøleskapet. :ler::plystre: OG fra toalettet!

Da er vi to! Har ikke vært ute i hele dag. Sitter forsatt i pyjamasbuksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover dere hele dagen dere?

Jeg er oppe seinest kl.10 uansett når jeg sovner på natta.

Stod opp rundt 2, så gjorde vel forsåvidt det. Ups. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg sitter oppe til 3-4 på natta, så pleier jeg å sove til 3-4 på dagen. Ser heller ingen grunn til å våkne før, når jeg ikke har noe spessielt jeg skal gjøre uansett. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Burde vel komme meg av fra her ná. :lete:

Tull og tøys! (med mindre du har planer tidlig i morra da).. (og med tidlig så mener jeg før tolv :fnise: )

Om jeg sitter oppe til 3-4 på natta, så pleier jeg å sove til 3-4 på dagen. Ser heller ingen grunn til å våkne før, når jeg ikke har noe spessielt jeg skal gjøre uansett. :icon_lol:

High five, sister! :5:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med søvnproblemer så sovner som oftest ikke før i 3 tiden, men våkner i 9tiden på morgenen likevel.

Hva har dere gjort på i dag? sånn uten om å ha sovet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skaal:

Her tok det nettopp fyr i et te-lys. Sånn skikkelig! Det var sikkert 30 cm høye flammer, jeg dusten, sprayet vann på først, men det ble 10 ganger verre. :omg:

Hentet masse aluminiumsfolie og la over lysestaken og kvelte hele greia. Uff, som det stinker her. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys! (med mindre du har planer tidlig i morra da).. (og med tidlig så mener jeg før tolv :fnise: )

High five, sister! :5:

:5:

Jeg sliter med søvnproblemer så sovner som oftest ikke før i 3 tiden, men våkner i 9tiden på morgenen likevel.

Hva har dere gjort på i dag? sånn uten om å ha sovet :fnise:

Jeg har spist pizza, sett serie, hengt opp klær og dusja. Lite med andre ord. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg sliter med søvnproblemer så sovner som oftest ikke før i 3 tiden, men våkner i 9tiden på morgenen likevel.

Hva har dere gjort på i dag? sånn uten om å ha sovet :fnise:

Jo, nå skal du høre! I riktig rekkefølge: Stod opp rundt fire - pc i rundt ti minutter - dro på butikken - mer pc - leste - lagde mat og så på tv - pc. :D og innimellom der litt spilling på mobilen.

Du da?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skaal:

Her tok det nettopp fyr i et te-lys. Sånn skikkelig! Det var sikkert 30 cm høye flammer, jeg dusten, sprayet vann på først, men det ble 10 ganger verre. :omg:

Hentet masse aluminiumsfolie og la over lysestaken og kvelte hele greia. Uff, som det stinker her. :icon_lol:

Er livredd for at sånn skal hende :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå skal du høre! I riktig rekkefølge: Stod opp rundt fire - pc i rundt ti minutter - dro på butikken - mer pc - leste - lagde mat og så på tv - pc. :D og innimellom der litt spilling på mobilen.

Du da?

Sto opp halv 9.

Snakka med ei dame i banken om lån.

gikk tur med hunden.

lagde meg mat

skrev noen mailer

gikk ut av huset fordi det skulle være visning her

sovnet

typen kom hjem

spiste middag

gikk tur med hunden og typen

så tv, satt på dataen og strikket

Danset med typen i stua :fnise:

Gikk tur med hunden

Hang opp klær

pakket inn en pakke

og nå sitter jeg her å spiser after Eight og drikker saft :laugh:

Gurri land så produktiv dagen har vært :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med søvnproblemer så sovner som oftest ikke før i 3 tiden, men våkner i 9tiden på morgenen likevel.

Hva har dere gjort på i dag? sånn uten om å ha sovet :fnise:

Utenom sovet? Hmm, det blir vanskelig. Vet egentlig ikke hva tiden har gått til, har egentlig bare gått inne å surra. Var på butikken en tur da, for å kjøpe sjokolade(..i nattbukse.) :plystre:

Edit: Ser du har svart rett over her.

Endret av Cuddlegirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...