Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du bomull? Stapp det inn i ørene :jepp: Hjelper bittelitt.

Har sendt deg snap av snorkingen hans, og det er filmet over en meter i fra så du kan tenke deg hvor høyt det egentlig er :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har sendt deg snap av snorkingen hans, og det er filmet over en meter i fra så du kan tenke deg hvor høyt det egentlig er :(

Jepp, hørte det. Du har min dypeste medfølelse! Snorking er det verste som finnes. Hadde dulta borti han jeg, og bedt han legge seg på siden.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hørte det. Du har min dypeste medfølelse! Snorking er det verste som finnes. Hadde dulta borti han jeg, og bedt han legge seg på siden.

Han er i koma! Har omtrent hoppet i sengen, hoppet på han, dyttet på han og jævelen reagerer ikke :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Skulle nesten tatt bilde og vist dere hvordan han ligger med beinet nå. Jeg sitter i sengen med halve ræva på utsiden og han ligger å presser beinet/kneet i mot meg. Haha, dette blir er lang natt:p

:skratte: for et bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

Han er i koma! Har omtrent hoppet i sengen, hoppet på han, dyttet på han og jævelen reagerer ikke :P

huff skal ikke være greit da nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

jeg tror jeg dør! sitter å ler høylydt mens hu jeg overnatter hos bare ser rart på meg :skratte:

men kul bh! hvor har du kjøpt den?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg dør! sitter å ler høylydt mens hu jeg overnatter hos bare ser rart på meg :skratte:

men kul bh! hvor har du kjøpt den?? :D

Haha:)) H&M, er vel et par mnd siden nå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tilbake! Stress-angst anfall hva gjelder det dumme, dumme, dumme kapittelet med statistikk! Jeg liker det ikke! Leser, ser på tv-reklamer, leser, hører på sanger, YouTube, leser, panikkanfall, research. Ååååh! Dvale, kunne ikke folk hatt det? Som bjørner, bare gått i hi og gjemt oss for vinteren. Iallefall til julaften da magiske små feer med gule silkevinger og øyne av solstråler hadde dekket middagsbordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake! Stress-angst anfall hva gjelder det dumme, dumme, dumme kapittelet med statistikk! Jeg liker det ikke! Leser, ser på tv-reklamer, leser, hører på sanger, YouTube, leser, panikkanfall, research. Ååååh! Dvale, kunne ikke folk hatt det? Som bjørner, bare gått i hi og gjemt oss for vinteren. Iallefall til julaften da magiske små feer med gule silkevinger og øyne av solstråler hadde dekket middagsbordet!

Hadde vært deilig! Har vurdert å prøve dvale et par ganger..:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sov godt! :)

jeg lager potetstappe :danse:

:ler: Så det er flere som lager mat om natta? Hihi...

Har dansefest med meg selv i leiligheten! Hyper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...