Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk sove, i 5 minutter før ungene fant ut av at kjæresten ikke var bra nok :ler: Som min 5 åring sa, han visste ikke engang hvor brødet var mamma!!! Jeg hadde for engangs skyld lagt det i brødboksen og ikke latt det bli liggende på benken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Fikk sove, i 5 minutter før ungene fant ut av at kjæresten ikke var bra nok :ler: Som min 5 åring sa, han visste ikke engang hvor brødet var mamma!!! Jeg hadde for engangs skyld lagt det i brødboksen og ikke latt det bli liggende på benken :)

Hehe. Blir tidlig kveld på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Fikk sove, i 5 minutter før ungene fant ut av at kjæresten ikke var bra nok :ler: Som min 5 åring sa, han visste ikke engang hvor brødet var mamma!!! Jeg hadde for engangs skyld lagt det i brødboksen og ikke latt det bli liggende på benken :)

Dump han! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg alene? :lete:

Nope! Sitter nok her jeg også, uheldigvis. Skal på jobb på søndag, så dette blir siste natten før jeg må legge meg tidlig. Grrrr. Får heldigvis sove lenge i morgen, så da må jeg nyte det. Kommer sikkert ikke til å stå opp før i 2-3 tida... For et liv. Også når jeg står opp, så er det 2 timer til det blir bekmørkt. Får jo aldri sett dagslys. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Nope! Sitter nok her jeg også, uheldigvis. Skal på jobb på søndag, så dette blir siste natten før jeg må legge meg tidlig. Grrrr. Får heldigvis sove lenge i morgen, så da må jeg nyte det. Kommer sikkert ikke til å stå opp før i 2-3 tida... For et liv. Også når jeg står opp, så er det 2 timer til det blir bekmørkt. Får jo aldri sett dagslys. :laugh:

Tss, hvem trenger vel dagslys :ler: Ser aldri dagslys i helgene, jeg.

Hei, Ruskemooor :nigo: Føler meg ikke så alene lenger nå. Yay.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tss, hvem trenger vel dagslys :ler: Ser aldri dagslys i helgene, jeg.

Haha, godt jeg ikke er alene! Det nærmeste jeg har komt til lys i dag er; lyset fra stekeovn når jeg stekte pizza, lampene i stua, og lyset fra kjøleskapet. :ler::plystre: OG fra toalettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...