Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naturforvalter :)

Kjente ei som overbeviste sin lille søster om at marihøna var drops. gjett hvor den havnet :fnise:

Savner barndommen!

Djevelens verk!

Lillebroren til min venninne klarte av en eller annen grunn alltid å svelge melketennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig nedsig i dag, fikk beskjed at bilen må vrakes :( Koster mer å fikse den enn det kostet å kjøpe den for 1 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff dere får fortsette praten så har jeg noe å lese i morra :fnise: sov godt alle sammen om dere noen gang får lagt dere :natti:

Natta marihøna :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djevelens verk!

Lillebroren til min venninne klarte av en eller annen grunn alltid å svelge melketennene sine.

huff da, ser for meg at det ligger masse tenner i magen å svømmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig nattdyr. Nå har jeg jobbet dobbelt i 2 dager. Var trøtt på jobb idag, men nå er jeg selvsagt helt våken. Og jeg skal jobbe dobbelt i morgen også. God idé å sitte oppe halve natta med andre ord...

nå skal det sies at jeg synes midtnatt er veldig tidlig og kl 1 er bare "seinkveld" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal jeg.

Eller tidlig og tidlig, jobber fra 09:45 - 21.45 i morgen også. 3. dagen på rad. Og må kjøre ca 45 min til jobb.

skal også tidlig opp fredag, og historien gjentar seg sikker i morgen sånn at jeg IKKE har kommet meg i seng når fortsatt er straks 01:30 ;)

er under 6 timer til vekkerklokka ringer nå...

jeg er et håpløst nattdyr.

PS gratulerer med å ha fått brukernavnet mitt helt riktig, de fleste bommer litt her eller der :)

(vet jeg ikke har valgt det letteste å huske med annet man vet bakgrunnen for det)

Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Min døgnrytme er helt blåst. Jeg kan sitte oppe til kl. 4 om natten, men har klart å "stabilisere" den litt i det siste, så jeg skal prøve å legge meg nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, apropo brukernavnet ditt. Jeg lurer fryktelig på hva det er. Aug som i august liksom? :klo:

neida har ingenting med august å gjøre, fordi om jeg forstår tanken ;)

AUG er det vanligste startkodonet på mRNA når det skal transleres til aminosyrer. --- delen indikerer en triplett (tripletter av A U C G er koder for de ulike aminosyrene) og UAG er det vanligste stoppkodonet, som altså forteller når poplypeptidkjeden (aminosyresekvensen) er ferdig. Dette er hvordan proteiner lages av cellene veldig kort og grovt fortalt.

DNA er kodet i A T C og G, men RNA i A U C og G.

Det finnes 64 ulike tripletter som koder for 21 (hos eukaryote) ulike aminosyrer

code.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...