Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Det der skjønte jeg veldig lite av :laugh: Men jeg liker bildet ditt!

ok, ennå kortere, det relaterer til feltet genetikk ;)

liker Hugin og Munin (tanken og minnet) selv også, de henger på veggen her hjemme :)

Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Nice :)

Øya begynner å bli trange, men vil ikke legge meg enda. :fnise:

Har man lagt seg før klokken tre så er man ikke ekte nattdyr :regler: Neida! Fornuftighet heter det.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Then join us :nigo:

Rota meg helt bort i å skulle svare på et innlegg, begynte med en lang avhandling og fant ut at alt jeg hadde skrevet var bare bullshit -en time etterpå! (og klikka meg selvfølgelig innom noen linker, ble sittende og lese...)

No wonder at jeg aldri sover på natta!

Må vel sove snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Rota meg helt bort i å skulle svare på et innlegg, begynte med en lang avhandling og fant ut at alt jeg hadde skrevet var bare bullshit -en time etterpå! (og klikka meg selvfølgelig innom noen linker, ble sittende og lese...)

No wonder at jeg aldri sover på natta!

Må vel sove snart..

Haha, bra gjort! :D Tiden går fort når man surrer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oblivion

Vet ikke helt enda, altså hvor jeg skal starte. Har tenkt å reise avgårde for en stund, så lenge pengene holder. Har tenkt litt på Bangkok, som første stopp, så får vi se. Feire nyttårsaften der. :) En venn av meg snakket om å gå Himalay fra vest til øst, men jeg vet ikke om formen min er der med en gang. Skal iallefall prøve å holde ut på veien til i sommer og besøke Brazil. Har venner som er der om sommeren.

Har ikke reist så mye tidligere, bare litt i europa. Hva med deg? Har du reist mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Vet ikke helt enda, altså hvor jeg skal starte. Har tenkt å reise avgårde for en stund, så lenge pengene holder. Har tenkt litt på Bangkok, som første stopp, så får vi se. Feire nyttårsaften der. :) En venn av meg snakket om å gå Himalay fra vest til øst, men jeg vet ikke om formen min er der med en gang. Skal iallefall prøve å holde ut på veien til i sommer og besøke Brazil. Har venner som er der om sommeren.

Har ikke reist så mye tidligere, bare litt i europa. Hva med deg? Har du reist mye?

Gå Himalaya fra vest til øst høres forferdelig slitsomt ut :P

Jeg har reist deprimerende lite. Holdt meg til Skandinavia jeg. :ler: Men har så sinnsykt lyst til å dra til England og Japan. Japan mest pga den store anime-butikken der :D Husker ikke navnet på den nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan er drømmereisemålet her også. Korea også forsovet, men mest Japan. Vil oppleve en ekte Hanami-seremoni, med vakre rosa kirsebærblomster, flytende lanterner og ikke minst anime, rock -og popkulturen der. Tenker du på Akihabara, Morten?

Her er disse lanterne jeg snakker om, det skal hjelp de døde sjelene å komme over til den andre siden. Toro Nagashi, heter det på japansk.

post-73810-0-68891000-1384445511_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Akihabara ja :jepp::rodmer: Kunne vært der i flere timer.

De lanternene var nydelige! Kunne også tenkt meg å se den sermonien faktisk. Hadde ikke hørt om det før, før du nevnte det.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lett kunne bodd der for en periode. Ah, glemmer aldri den gangen jeg møtte på en gruppe japanere, og faktisk klarte å holde en noenlunde fungerende samtale med hun ene der som likte samme jpop-band som meg.. Morsomme greier.

Du må prøve å dra på en animeconvention også, Mortem, der får du servert en god del animekultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Kan du japansk? Heldiiig! Jeg kan bare ord og enkelte setninger. Man lærer av å se anime faktisk :)

Takk for tips! Ser du på noen animer?

Hehe, Wallet, koselig med litt selskap :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel, så var jeg jo en av de anime/japanfrelste kidsa i min ungdom, man lærer av både anime, manga og selvkurs på internett... Lærte meg faktisk Katakana også, japansk skriftspråk. Morsomme greier.
O-genki desu ka?

Har ikke sett anime på utrolig lenge nå, men for å nevne noen: Death Note, Elfen Lied, Chibi Vampire, Inu Yasha, Vampire Knight, Naruto... Min absolutte favoritt er Chihiro og heksene.
Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du japansk? Heldiiig! Jeg kan bare ord og enkelte setninger. Man lærer av å se anime faktisk :)

Takk for tips! Ser du på noen animer?

Hehe, Wallet, koselig med litt selskap :nigo:

Hehe ja! Godt å se at jeg ikke er alene. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Nåvel, så var jeg jo en av de anime/japanfrelste kidsa i min ungdom, man lærer av både anime, manga og selvkurs på internett... Lærte meg faktisk Katakana også, japansk skriftspråk. Morsomme greier.

O-genki desu ka?

Har ikke sett anime på utrolig lenge nå, men for å nevne noen: Death Note, Elfen Lied, Chibi Vampire, Inu Yasha, Vampire Knight, Naruto... Min absolutte favoritt er Chihiro og heksene.

Hva med deg?

Eksen lærte seg japansk av seg selv. Også ved hjelp av anime, selvkurs og internett :) Katakana klarte han også. Ble imponert over han. Han prøvde å lære meg også men jeg har så dårlig hukommelse så glemte alt av tegn :( Kan telle da!

Death note (ikke sett ferdig) Elfen lied, Naruto, Bleach, Full metal alchemist brotherhood, Shingeki no kyojin. Har begynt på Claymore og har planer om å se Hellsing. ^^

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske imponerende, ja. Husker at alle i klassen min ville ha navnet sitt skrevet i Katakana på skolebøkene, pennalene, dagbøkene, vennebøkene og permene sine av meg. Tavlen ble ganske fort fylt opp med japansk skriftspråk også. Jaja, så var man iallfall populær på skolen for et par uker. Bra at du kan telle!

Ikke minst gikk jeg på japansk kampsport i et par års tid, lærte en del der også.

Hehe, prøvde nettopp å stille deg et spørsmål på japansk, men du tok den ikke?

Har hørt Shingeki no kyojin er bra. FMA så jeg halvparten av, før jeg mistet handlingen. Claymore har jeg fullført, og i morgen skal jeg faktisk dra og se på en anime som heter Wolfchildren. Hørt om?

Endret av Kyary Pamyu-Pamyu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hum. Hai, genki desu? :D Jeg har virkelig ikke peiling.. Og det er jo ganske lett også :ler.

Det dumme med Shingeki er at de stoppet med animen. Mangaen holder på enda men kommer bare ut en gang i måneden. Hater når de bare kutter ut sånn helt plutselig. Sånn som med Bleach :trist:

Har ikke hørt om den, men skal sjekke den ut etterpå. Går den på kino elns siden du skal dra for å se den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...