Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Wooh, så akkurat filmen "The notebook".

Jeg er mann, og jeg var på nippet til å grine. Herregud for en fin film! :biggrin:

Den er så herlig, men ble skuffet da jeg leste boken. Slutten i filmen syntes jeg er finere :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

Wooh, så akkurat filmen "The notebook".

Jeg er mann, og jeg var på nippet til å grine. Herregud for en fin film! :biggrin:

aaaw en mann som griner av filmer er sjarmerende :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Jeg sliter veldig med å sove :( har nesten ikke sovet om nettene de siste 7-8 månedene, likevel så er jeg oppe kl.9 om morgenen. Er syk da, så er derfor men utrolig kjipt å sitte alene å bare vente på å få sove..

det er jo ikke noe godt da :( du har ingen som vil være hos deg å holde deg med selskap da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søte marihøne.

Husker jeg likte så godt å fange marihøner som barn, og telle antall prikker den hadde på ryggen siden dette visstnok skulle indikere på hvor mange år marihønen hadde levd. Mulig jeg fortsatt er passe kunnskapsløs, men dette stemmer vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo ikke noe godt da :( du har ingen som vil være hos deg å holde deg med selskap da?

Etter 5-6 år med mye dårlig søvn så har folk sluttet å gidde å holde meg med selskap. forstå det den som kan :vetikke::fnise: hehe

Men nå vettu nå har jeg jo dere her på KG, og da blir det kjekt med lange netter :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaw en mann som griner av filmer er sjarmerende :biggrin:

Hehe, du vet filmen var bra når du bare sitter med en varm følelse i hele kroppen, og du klarer ikke slutte å smile :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søte marihøne.

Husker jeg likte så godt å fange marihøner som barn, og telle antall prikker den hadde på ryggen siden dette visstnok skulle indikere på hvor mange år marihønen hadde levd. Mulig jeg fortsatt er passe kunnskapsløs, men dette stemmer vel ikke?

Det trodde jeg også, men kan høre med typen til i morgen hvis du fremdeles lurer på det :laugh: han studerer insekter og andre rare ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Etter 5-6 år med mye dårlig søvn så har folk sluttet å gidde å holde meg med selskap. forstå det den som kan :vetikke::fnise: hehe

Men nå vettu nå har jeg jo dere her på KG, og da blir det kjekt med lange netter :danse:

åjammen herlighet :O hadde jeg aldri orket!

jaa du får skravle litt med oss andre så kan vi late som at vi er hverandres selskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Det trodde jeg også, men kan høre med typen til i morgen hvis du fremdeles lurer på det :laugh: han studerer insekter og andre rare ting :fnise:

hahah!! det har jeg hørt å! :skratte: kjempespennende når jeg var barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Hehe, du vet filmen var bra når du bare sitter med en varm følelse i hele kroppen, og du klarer ikke slutte å smile :biggrin:

marry me? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, men kan høre med typen til i morgen hvis du fremdeles lurer på det :laugh: han studerer insekter og andre rare ting :fnise:

Det hadde vært meget interessant å vite, Ruskemor. Hva kalles yrket hans? Insektsforsker?

For å ikke glemme når den etterlot en litengul stripe på handa di. Stakars lille. Barndommen var en fantastisk fin tid. Ingen tanker, ingen bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ikke minst leggetid mange timer tidligere enn den dag i dag.

Endret av Kyary Pamyu-Pamyu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det kan faktisk være skikkelig frustrerende. Jeg kan være trøtt og sliten hele dagen, men så fort klokka nærmer seg ett blir jeg lys våken, og det er umulig å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjammen herlighet :O hadde jeg aldri orket!

jaa du får skravle litt med oss andre så kan vi late som at vi er hverandres selskap :fnise:

Kan ikke gjøre så mye med det. Har fått sovemedisiner et par ganger men jeg sovner ikke av dem :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde vært meget interessant å vite, Ruskemor. Hva kalles yrket hans? Insektsforsker?

For å ikke glemme når den etterlot en litengul stripe på handa di. Stakars lille. Barndommen var en fantastisk fin tid. Ingen tanker, ingen bekymringer.

Naturforvalter :)

Kjente ei som overbeviste sin lille søster om at marihøna var drops. gjett hvor den havnet :fnise:

Savner barndommen!

Endret av Ruskemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Naturforvalter :)

Kjente ei som overbeviste sin lille søster om at marihøna var drops. gjett hvor den havnet :fnise:

Savner barndommen!

ooops :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...