Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utenom sovet? Hmm, det blir vanskelig. Vet egentlig ikke hva tiden har gått til, har egentlig bare gått inne å surra. Var på butikken en tur da, for å kjøpe sjokolade(..i nattbukse.) :plystre:

Edit: Ser du har svart rett over her.

Jeg har brukt nattbuksa mi så mye at jeg nå måtte vaske den, det var litt trist :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Sunflower

Jeg sliter med søvnproblemer så sovner som oftest ikke før i 3 tiden, men våkner i 9tiden på morgenen likevel.

Hva har dere gjort på i dag? sånn uten om å ha sovet :fnise:

Har planer med á fá meg noe varmt á drikke, og kanskje noe á snacke litt pá. Hadde planer om á lage meg salat i stad men sá flóy tiden innpá her i forum, og ná tror jeg det er litt for seint med á fá laget til salat. :rodme: Kan jo ha litt sánn Marie Kjeks da, hjelper jo litt det og.

Endret av Mrs Sunflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Sto opp halv 9.

Snakka med ei dame i banken om lån.

gikk tur med hunden.

lagde meg mat

skrev noen mailer

gikk ut av huset fordi det skulle være visning her

sovnet

typen kom hjem

spiste middag

gikk tur med hunden og typen

så tv, satt på dataen og strikket

Danset med typen i stua :fnise:

Gikk tur med hunden

Hang opp klær

pakket inn en pakke

og nå sitter jeg her å spiser after Eight og drikker saft :laugh:

Gurri land så produktiv dagen har vært :laugh:

Jeg vil ha type og hund :sukk: Mer produktiv enn min hvertfall. Trøst deg med det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt nattbuksa mi så mye at jeg nå måtte vaske den, det var litt trist :trist:

Da er det på tide at du kjøper deg en reserve-nattbukse. Jeg har to nattbukser som jeg skifter på. Når den ene er på vask, så bruker jeg den andre. :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer med á fá meg noe varmt á drikke, og kanskje noe á snacke litt pá. Hadde planer om á lage meg salat i stad men sá flóy tiden innpá her i forum, og ná tror jeg det er litt for seint med á fá laget til salat. :rodme: Kan jo ha litt sánn Marie Kjeks da, hjelper jo litt det og.

Hvis du vil ha salat så sytes jeg du skal lage det, selvom marie kjeks er veeeeeldig godt :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide at du kjøper deg en reserve-nattbukse. Jeg har to nattbukser som jeg skifter på. Når den ene er på vask, så bruker jeg den andre. :icon_lol:

Skal det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha type og hund :sukk: Mer produktiv enn min hvertfall. Trøst deg med det :laugh:

Snart er det nesten ikke mer type igjen :( Han reiser til Svalbard i Januar og blir der i 6 måneder, men tror han får det supert altså og jeg unner han det :laugh:

Hunden liker meg ikke, så han kan du omtrent bare få :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Sunflower

Hvis du vil ha salat så sytes jeg du skal lage det, selvom marie kjeks er veeeeeldig godt :wow:

Vil próve komme meg i seng fór mannen min vákner opp. ;):rodmer::fnise: Han vil kun stá opp for á gjóre avisjobben i dag, og sá vil han komme hjem igjen og sá sove igjen. (skammer meg egentlig litt fordi jeg fortalte han at jeg ville komme meg tidligere til sengs, men jada, jeg blir jo fort hekta til tider foran dataen :klaske: ) Jeg fár se hva jeg gjór, har jo allerede blitt veldig seint allerede kan en si.

Ja, Marie kjeks er skikkelig godt det og da. :jepp:

Endret av Mrs Sunflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Snart er det nesten ikke mer type igjen :( Han reiser til Svalbard i Januar og blir der i 6 måneder, men tror han får det supert altså og jeg unner han det :laugh:

Hunden liker meg ikke, så han kan du omtrent bare få :fnise:

Yay :D Hvilken rase er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Marie kjeks er skikkelig godt det og da. :jepp:

Har så masse gode barndomsminner med marie kjeks :laugh: Vi hadde det alltid i skapet, for mamma handlet på tilbud. Syntes de er like gode fremdeles, og er så glad for at de ikke har endret smak :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg faktisk likt å sove, men noen i bygget har bestemt seg for å ha pølsefest. Noe som innebærer dårlig bassmusikk og fyllekor med medfølgende tramping. :kjefte: Hvis dette skjer før eksamen skal jeg love dere at noen får et truserøsk de aldri har sett maken til. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay :D Hvilken rase er det?

Det er en Border Collie :laugh:

Han er kjempe rar. Liker nesten ingen ting av mat. Hater å trene, helt til han vil. som er sånn av og til. Han elsker å være ute å jobbe (bære kløv og trekke). Han er selverklært fisk, han elsker å bade. Og han elsker å få besøk. Han gjemmer seg når vi i familien sier hei til han, enda han er trent etter klikkermetoden. Han er bare super rar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det er en Border Collie :laugh:

Han er kjempe rar. Liker nesten ingen ting av mat. Hater å trene, helt til han vil. som er sånn av og til. Han elsker å være ute å jobbe (bære kløv og trekke). Han er selverklært fisk, han elsker å bade. Og han elsker å få besøk. Han gjemmer seg når vi i familien sier hei til han, enda han er trent etter klikkermetoden. Han er bare super rar :fnise:

Ååh jeg elsker Border Collier :D Så nydelige.

Og han er ikke rar, han har bare personlighet ;) thehe. Det trøster jeg meg med hvertfall. Når det gjelder meg selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh jeg elsker Border Collier :D Så nydelige.

Og han er ikke rar, han har bare personlighet ;) thehe. Det trøster jeg meg med hvertfall. Når det gjelder meg selv :P

Han er kjempe fin, men veldig stor :)

Han har masse personlighet, og så ble han nettopp 4 år :laugh:

Jeg har bare innsett at jeg er rar jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs Sunflower

Snart er det nesten ikke mer type igjen :( Han reiser til Svalbard i Januar og blir der i 6 måneder, men tror han får det supert altså og jeg unner han det :laugh:

Má vaere tóft á ikke se han i 6 máneder. Jeg ville ikke ha likt det sjólv, men er kjaerligheten sterk sá kan en klare dette og. Syns ná at det fortsatt hóres tóft ut da. Men det er ogsá bra at du unner han det, og tenker at det er bra for han á dra dit. ((((Klem til deg))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...