Gå til innhold

flere nattdyr her?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer til å takke alle gudene som finnes for at jeg ikke ble med på nach! :fnise:

Hehe, men teeeenk hvor moro det hadde vært. :biggrin::icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Voivoi, herrefred jeg gleder meg til jeg har en plass å bo! Har bodd i denne campingvogna nå siden juli!

Bokstavelig talt ei campingvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokstavelig talt ei campingvogn?

Bokstavelig talt en endelig tett campingvogn!

Typen leter etter jobb og jeg er sykemeldt og vi har ingen annen plass å bo.

Prøvde i mars å bo hos søsteren min, men der ble vi ubetalte barnevakter og gårdshjelpere. Pluss at hun konstant prøvde seg på typen min, så der klarte vi ikke bo mer.

Men nå ser det kanskje ut til at det snur seg! Han har jobbintervju til uka (ENDELIG! Etter å ha søkt over 30 stillinger, hvor det eneste han har fått har vært to avslag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campingnach! Å drikke i skogen er aldri lurt... :nei: Jeg skal bli en superstudent! Fra nå! Nå! :overrasket:

Er mye som ikke er lurt her i verden :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Bokstavelig talt en endelig tett campingvogn!

Typen leter etter jobb og jeg er sykemeldt og vi har ingen annen plass å bo.

Prøvde i mars å bo hos søsteren min, men der ble vi ubetalte barnevakter og gårdshjelpere. Pluss at hun konstant prøvde seg på typen min, så der klarte vi ikke bo mer.

Men nå ser det kanskje ut til at det snur seg! Han har jobbintervju til uka (ENDELIG! Etter å ha søkt over 30 stillinger, hvor det eneste han har fått har vært to avslag) :)

Men kjære vene, er ikke det kaldt nå? :sjokkert: Håper det går bra med intervjuet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, er ikke det kaldt nå? :sjokkert: Håper det går bra med intervjuet ^^

Nå har vi endelig fått råd til å stå på campingplass hvor vi har strøm 24/7, så vi slipper å fryse. Er på vestlandet nå. Har tidligere brukt aggregat, men den dør jo ut når vi ligger og sove, så det har vært litt kaldt siste mnd. Men nå, NÅ står vi på campingplass :) Takk, det håper virkelig vi også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nå har vi endelig fått råd til å stå på campingplass hvor vi har strøm 24/7, så vi slipper å fryse. Er på vestlandet nå. Har tidligere brukt aggregat, men den dør jo ut når vi ligger og sove, så det har vært litt kaldt siste mnd. Men nå, NÅ står vi på campingplass :) Takk, det håper virkelig vi også ^^

Så bra. ^^

Hvordan går det med Hilde? (stormen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står ca halvtime fra Bergen, litt mer oppi høyda. Har ikke merket noe som helst til stormen da vi står i lé for den (heldigvis, ellers hadde det vært vært basseng i vogna). Har bare sett bilder venner i Bergen har lagt ut da, så ser jo ikke helt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kommer jo fra Alta egentlig, og der er vist været verre enn her nede.

Men så faktisk på bt.no eller no, at en okse hadde blitt tatt med vinden og blitt hengende over autovernet (I Sogn da vel og merke) :fnise: Alt gikk forøvrig bra med oksen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know :skratte: <- slik se forøvrig jeg ut når jeg får alvorlig latterkule!

Trodde jeg skulle krepere av latter da jeg leste det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...