Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har kjøpt eller sett noen fine vesker de vil dele? Veske med litt størrelse :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne vesken for en tid tilbake (i svart). Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet!

Endret av xavi
Skrevet

Uff, dere må slutte med dette vesketøyset (jeg har for mange allerede!). Vil ha den som Xavi viser, så veldig fin ut.

Kan du gi en tilbakemelding på om den er fin når du får den Xavi?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dere som kjøper sminke og hårprodukter på ebay må virkelig huske å sjekke utgangsdatoen på det dere kjøper opp mot checkcosmetics.net

På sminke står det somregel på lokket. Fikk nettopp en øyebrynspenn i dag som gikk ut i 2007!

• Liker 1
Gjest glædelig
Skrevet

Er det noen som har dårlige erfaringer med Ebay? Jeg er litt skeptisk, men har veldig lyst til å prøve!

Hvordan er det med hudpleieprodukter/sminke- er det mye fake på markedet?

:)

Skrevet

Dere som kjøper sminke og hårprodukter på ebay må virkelig huske å sjekke utgangsdatoen på det dere kjøper opp mot checkcosmetics.net

På sminke står det somregel på lokket. Fikk nettopp en øyebrynspenn i dag som gikk ut i 2007!

Checkcosmetics funker ikke alltid. Noen ganger viser de utgangsdato som er før produktet ble produsert...

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Checkcosmetics funker ikke alltid. Noen ganger viser de utgangsdato som er før produktet ble produsert...

Jeg vil heller at den skal vise feil og jeg kaster produktet uten grunn enn at jeg skal bli blind eller få pink-eye.

Skrevet

Uff, dere må slutte med dette vesketøyset (jeg har for mange allerede!). Vil ha den som Xavi viser, så veldig fin ut.

Kan du gi en tilbakemelding på om den er fin når du får den Xavi?

Ja, det skal jeg gjøre! :)

Noen som har sett noen store fine klokker i det siste da? Gjerne herreklokker :) Bestilte meg denne her i stad, men vil ha en til! Hehe.

Skrevet

Jeg vil heller at den skal vise feil og jeg kaster produktet uten grunn enn at jeg skal bli blind eller få pink-eye.

Noe du likevel kan få dersom du stoler blindt på en nettside. Litt sunn fornuft når man velger selger, og sansene når man får produktet, får deg langt ;)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Noe du likevel kan få dersom du stoler blindt på en nettside. Litt sunn fornuft når man velger selger, og sansene når man får produktet, får deg langt ;)

Blindt skal du jo ikke stole på noe som helst i verden. Men varen min kom fra stjerneselger med så godt som ingen negative kommentarer, allikevel var den helt tørket opp og garantert gått ut på dato bare av å se på den, og cc-net bekreftet det.

Hva mere mener du jeg kunne gjort?

Skrevet

Blindt skal du jo ikke stole på noe som helst i verden. Men varen min kom fra stjerneselger med så godt som ingen negative kommentarer, allikevel var den helt tørket opp og garantert gått ut på dato bare av å se på den, og cc-net bekreftet det.

Hva mere mener du jeg kunne gjort?

Mener ikke at du kunne ha gjort noe mer. Mener bare at hvis folk får et produkt som ser dårlig ut eller lukter dårlig, og så sjekker siden, men nettsiden sier at det er lenge til utgangsdato, så skal man ikke bruke produktet fordi om ;) Dårlig forklart. Er ikke "mot deg". Vil bare si at det er ingen unnskyldning til å ikke bruke sansene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av xavi
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

huff sorry. ser at samme lenke kom flere ganger. hvorfor det??? syns det er knotete å lenke til ting her! og hvorfor kan vi ikke gi lenkene navn lenger? hjelp!

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

Gjest Swarovski
Skrevet

^Man gir lenkene navn på samme måte som før? :klo:

Skriv inn ordet/navnet man vil gi linken - trykk på den binders+ greia (Link) - lim inn adressen i boksen som kommer opp.

• Liker 1
Skrevet

En hel drøss med hunde og katte leker

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte et fint lite innrammet bilde av hunderasen jeg hadde.

Anonym poster: 0141f7ce360fd15a44c34c0a91eed2b1

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjøpte noe på ebay i mai/juni og etter en måned var det ennå ikke kommet fram. jeg skrev til selger som ville sende meg en ny. den kom endelig i dag. men jeg får ikke gitt feedback? den ble etter en tid automatisk arkivert. får jeg ikke gitt feedback fordi det er for lenge siden?

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...