Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Så man kan godt tillate seg å gi nøytral feedback selv om man har fått refundert beløpet?

Har en selger nå som vil ha det refunderte beløpet tilbake fordi jeg ikke gav henne positiv, men nøytral feedback.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så man kan godt tillate seg å gi nøytral feedback selv om man har fått refundert beløpet?

Har en selger nå som vil ha det refunderte beløpet tilbake fordi jeg ikke gav henne positiv, men nøytral feedback.

Hva skrev du i lag med feedbacken? Om du skrev hva som var problemet med også nevner at du fikk pengene tilbake fra selger, så syntes jeg det du har gjort er helt ok. Om du ikke nevner noe om pengene tilbake skjønner jeg at selger blir litt amper, da det stiller vedkommende i ett dårlig lys som selger. Men pengene er dine, man kan ikke kjøpe seg til god feedback! Jeg ville svart selger med hvorfor du har gitt nøytral feedback og sagt at pengene er dine, nøytral feedback er der av en grunn og hun kan ikke kreve pengene tilbake bare fordi hun ikke er fornøyd med tilbakemeldingene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endelig! Jeg har gjort mitt første kjøp på eBay:

Champion Sportsbra

Men jeg skjønte ikke helt dette:

Jeg forsøkte å kjøpe som "guest" (jeg misliker å registrere meg mer enn nødvendig), men fordi jeg da bare fikk valget mellom å sende til USA eller Canada, ble tvunget til registrere meg som bruker.

Er det noen som har klart å kjøpe fra eBay bare som "guest" her eller må man registrere seg fullt ut for å kjøpe fra Norge?

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull å kjøpe som "guest". Skulle uhellet være ute er prosessen med å få tilbake pengene sine mye lettere om du er registrert. I tillegg er det en god del selgere som ikke selger til "guest" eller de med lav feedback (da må du melde med dem først).

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe armbånd men det er så vanskelig! Er 10.5 rundt håndleddet og da blir dette armbåndet altfor stort ikkesant? http://www.ebay.com/itm/Black-Rhinestone-Crystal-Glass-Beads-Braiding-Adjustable-Bracelet-21cm-25cm-/200797246128?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ec072d2b0#ht_4299wt_1037 hvis jeg velger 21 cm. Men er det 21 cm i lengde?

Skjønner ittno.

Er du sikker på at du bare er 10,5, og ikke har målt feil?

Ikke at jeg mistror deg, syns bare det hørtes fryktelig smalt ut? Selv er jeg ca 15 cm.

Glemte å svare på spørsmålet ditt: tror det armbåndet hadde blitt for stort til meg med 15 cm håndledd. Det viktigste er jo uansett at det ikke sklir av hånden vår du holder armen rett ned.

Endret av Solbærsaft
Skrevet

Er du 10,5 cm rundt håndleddet?? Sikker på at du har målt riktig?

Men det står 22 cm, så det er nok 22 cm langt ja. Men vet ikke om det er en strammemekaniske i de to trådene som henger ned?

Skrevet

Er du sikker på at du bare er 10,5, og ikke har målt feil?

Ikke at jeg mistror deg, syns bare det hørtes fryktelig smalt ut? Selv er jeg ca 15 cm.

Jeg måtte måle selv og. Jeg er 14, og har veldig tynt hånledd - når jeg tok målebåndet i en ring på 10,5 så det jo ut som håndleddsstr til en 1-åring... Så det hørtes veldig lite ut på en ca. voksen jente.

Skrevet

Jeg gjorde det samme, mynona. Håper hun har målt feil :)

Skrevet

Men hvis det stemmer med 10,5 cm så får du jo armbåndet 2 ganger rundt håndleddet da :)

Gjest badeand1
Skrevet

Ja, det er riktig.

Lurer bare på om det armbåndet blir for stort selv når jeg strammer. Men det er jo ikke mange kronene som går til spille så jeg kan jo bare prøve. :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er riktig.

Lurer bare på om det armbåndet blir for stort selv når jeg strammer. Men det er jo ikke mange kronene som går til spille så jeg kan jo bare prøve. :P

Det blir nok alt for stort. Jeg har smale håndledd (13,5 cm) og armbånd på 21 cm vil bare skli av. Men du kan jo makramere deg ett selv? By på litt nylontråd og glassperler, så kan du lage deg mange :)

Gjest badeand1
Skrevet

Det blir nok alt for stort. Jeg har smale håndledd (13,5 cm) og armbånd på 21 cm vil bare skli av. Men du kan jo makramere deg ett selv? By på litt nylontråd og glassperler, så kan du lage deg mange :)

Var det jeg tenkte meg.. Hater håndledda mine. -_-

Tror ikke jeg har tålmodighet til å lage selv. :fnise:

Skrevet

Fikk noe kjempe fint fra ebay idag. Veldig fornøyd.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ehm,hva da? :)
Skrevet

Ehm,hva da? :)

Hehe jeg ble slaktet her når jeg la ut link, og det er jo ikke noe hyggelig. Men det er høye sko av noe slag :)

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si hva det er, med link, ellers er det jo ikke vits i å skrive her :roll:

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hehe jeg ble slaktet her når jeg la ut link, og det er jo ikke noe hyggelig. Men det er høye sko av noe slag :)

Veddar ein tier på at det var høge tøysko (converse)? Vurderar det sjølv, men veit ikkje heilt om eg tørr, haha :) Endret av NancyB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...