Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som kjøper smykker, og da spesiellt øredobber på ebay: tester dere om det er nikkel i de? Eller har dere fått noen reaksjoner?

Har tenkt på det og tror nok de fleste inneholder nikkel når det ikke står at de er nikkelfrie. Jeg har ikke fått noen reaksjoner. Kjøpte nylig:

Disse

og

disse

Anonym poster: 864287d7f5df4fbfc39dcb1d81c4353b

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte denne veska en tid tilbake og er veldig fornøyd. Den er akkurat sånn jeg ville at den skulle være, og helt lik som på bildet.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Er vel på tide at jeg bidrar også, har ikke kjøpt noe veldig spennende i det siste, men her er de.

Yankee Candle car jars Jeg pleier å ha de hengende på rom hvor jeg ikke kan brenne voks sånn som på soverommet, badet og yttergangen.

Ipad cover Jeg kjøpte den blå-grå

Armbånd

Armbånd Gull til meg og sølv til lillesøsteren min

Hair cuff Hamstrer disse, har seks stygger liggende hjemme nå som skal i gave til alle venninnene mine, elsker hair cuffs!

Skrevet

Hair cuff Hamstrer disse, har seks stygger liggende hjemme nå som skal i gave til alle venninnene mine, elsker hair cuffs!

Er disse vanskelige å få i? De var jo billige, tror jeg må kjøpe noen :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Er disse vanskelige å få i? De var jo billige, tror jeg må kjøpe noen :)

Jeg syns ikke det, men det er en fordel å gre ut håret ordentlig før du setter den i så den ikke napper. Uansett er de så billige at om du ikke liker dem så har du ikke tapt noe særlig på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Obs... Gikk nesten i en liten felle nettopp. Kjøpte mange småting, men det viste seg at mange av tingene var fra samme selger og jeg var bare SÅVIDT under 200 kronersgrensen. Puh!

AnonymBruker
Skrevet

Altså selgeren sendte tingene i samme pakke.

Hilsen samme AB som over.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ser mange kjøper disse. Lukter de godt? Og lukter de mye når de brennes?

Det er ca 1000 forskjellige lukter,og ikke allle lukter like godt i min nese hvertfall. Herer en egen tråd om Yankee candle som kanskje gjør deg litt klokere :)

• Liker 2
Skrevet

Har nettopp bestilt Redken sin Iron Silk som er en varmebeskyttende spray. Betalte ca 115,- for den med frakt, og ser at i Norge koster den ca 220,-..... :)

Varmebeskyttende spray

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Obs... Gikk nesten i en liten felle nettopp. Kjøpte mange småting, men det viste seg at mange av tingene var fra samme selger og jeg var bare SÅVIDT under 200 kronersgrensen. Puh!

Legg alt i kassa før du trykker "kjøp nå" da er det lettere å se om du har mye fra samme selger :)

• Liker 1
Gjest Embleda
Skrevet

Jeg kjøper ofte ting for over 200kr fra samme selger. Aldri betalt toll, selvom det sendes i samme pakke :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg trenger hjelp. hva er nummeret til AE??? (anonyme ebayere :( )

luksusfellen neste!

Anonym poster: e59a904df8e8024f8a15e1cb105e40d8

• Liker 3
Skrevet

Kover til min elskede Kindle. Prøvde å finne linken, men det er svært lenge siden jeg kjøpte den.

Skrevet

Flere som har problemer med profilen på ebay? Nå tenker jeg på den som er til venstre, når man går inn på f eks fashion --> kvinneklær.

Hadde en profil der som enkelt lot meg velge størrelse osv, men nå er profilen min borte, og prøver jeg å lage ny profil, blir jeg bare bedt om å logge meg inn igjen (selv om jeg er innlogget).

Skrevet

Jeg kjeder meg...

Hva er dagens ebay-anbefaling?

Har hverken barn eller dyr (men har samboer!)

Syns det er vanskelig med klær på nettet. Jeg har veldig smal midje (ser man meg fra midjen og opp skulle man tro jeg kunne bruke S i alt), men rumpa er veldig stor i forhold (og den krever XL!).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...