Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blondeshorts

Syns den var veldig fin, og det var sånn passe god kvalitet. De to øverste bildene er ikke den rette shortsen, men det nederste bildet viser litt av den. Ganske lik, men det er blant annet en glidelås bak og blondene er litt annerledes.

Endret av facepalm
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har akkurat lagt inn mitt første bud, ever, på disse piercingene og akkurat trykket på min første "buy it now" på denne saksa.

Endret av elvital
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kjøpt 114 par øredobber i bursdagsgave til en ung jente. Prisen ble ca 80 kroner, inkl frakt. Spent på kvaliteten :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale en minne pinne ? :)

Anonym poster: 1ca5f949c1ddd1ea300e2b0ba68646df

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg nettopp oppdaget ebay's fantastiske verden! Men lurer på noe - kommer de med pakken på døren eller får jeg hentelapp i posten?

Anonym poster: 864287d7f5df4fbfc39dcb1d81c4353b

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg nettopp oppdaget ebay's fantastiske verden! Men lurer på noe - kommer de med pakken på døren eller får jeg hentelapp i posten?

Det kommer jo ann på hvilke fraktalternativer det er. jeg bestiller for det meste fra asia og får alt i postkassen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hvilke fraktalternativer det er. jeg bestiller for det meste fra asia og får alt i postkassen.

Ok. Jeg bestilte fra Hond Kong. Det står at det er "Economy Int'l Shipping" :klo:

Skrevet

Ok. Jeg bestilte fra Hond Kong. Det står at det er "Economy Int'l Shipping" :klo:

Da får du nok i postkassen, hvis pakken ikke er for stor, da får du hentelapp. Noen sender rekommandert, da får du også hentelapp

• Liker 1
Skrevet

Fikk spørsmål av en Ebay-selger om jeg ville bli "agent", haha, tviler på at det er noe kult, ikke at jeg aner hva det er. Har på følelsen av at det er noe sånt som... Tupperware.

Skrevet (endret)

Jeg fikk disse togbokstavene i dag og jeg ble litt skuffet, for bokstavene var bare 5 cm høye. Jeg hadde tenkt at de var 10-15 cm. Men det får vel gå likevel...

Edit: Ser det står at de er 7,5 cm, men jeg målte nå og de er ikke mer en 5 cm! Miniklage på gang!

Endret av sofie777
Skrevet

blonde "sokker"

Veldig fornøyd med disse, kun blondekanten syntes i skoene. De passer nok ikke noen med større skostr. enn 37. (Jeg har bestilt to sett til).

Plast bokstøtter

Fornøyd med disse også, slike støtter som gjør at man kan stille ut bøker i bokhyllen e.l. Kan brukes til mye forskjellig.

Ugle smykke

Veldig fornøyd med dette, men lenken kunne vært bitte litt lenger.

Enda et uglesmykke

Likte ikke dette så godt, fargene på steinene på kroppen var ikke noe særlige.

Anbefaler å bruke litt blank neglelakk på de delene av smykker som skal være inn mot kroppen når man kjøper slike billige. Jeg har reagert på et av smykkene, men etter en runde med neglelakk så hjalp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...