Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Haha, Branson, Missouri... been there, done that. :) Kul t-skjorte!

Mine siste kjøp, må slutte nå:

Tannblekning

Øyenbrynsblyant

den tannblekingsgreia der blir jeg fryktlig nyskjerrig på om funker!

Kan du ikke informere oss her etter at du har prøvd den da? :)

AnonymBruker
Skrevet

90 dollar? Altså rundt 500 kr? For en vippetang. De koster vel bare 79 på H&M. :hakeslepp:

Eller var det noen spesielle kvaliteter med denne?

Tror du bør finne deg briller på ebay, for disse koster under 1 dollar ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

til å begynne med ja, nå koster de 90.99$ :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Det står 90,99 dollar ;)

Skrevet

den tannblekingsgreia der blir jeg fryktlig nyskjerrig på om funker!

Kan du ikke informere oss her etter at du har prøvd den da? :)

Will do. :) Er fryktelig nyskjerrig selv.

AnonymBruker
Skrevet

til å begynne med ja, nå koster de 90.99$ :fnise:

Haha, ser det er forandret nå ja :) men de er jo ikke verdt $0.99 en gang, så anbefaler ikke å kjøpe de til $90.99 :fnise:

Skrevet

De er vanlig at de setter opp prisen hvis lageret for eksempel er tomt, slik at de ikke trenger å lage nye oppføringer når lageret fylles opp. De skjønner jo at folk ikke gidder å kjøpe til den prisen. ;)

Skrevet

Mine siste kjøp:

Pique til mannen Ikke helt fornøyd med denne, var ikke like fin som den så ut

Reise parfymeflaske Genial liten sak!

Skjerf Fikk ikke skjerfet på bildet, klagde på selgeren og fikk refundert 50% av kjøpesummen.

Iphone veske Jeg hadde faktisk tenkt at noe slikt skulle jeg hatt, også var det noen som postet at de hadde kjøpt denne. Da måtte jeg bestille med en gang. Genial og fin, men har en litt vond ny - veske lukt.

Kjole Fornøyd med denne :)

Enda en kjole Ikke fornøyd med denne, trodde den skulle være i et mer chiffon aktig stoff, da hadde den vært fin (størrelse og fasong er fin), men den er i sånn glatt lycra aktig stoff som ikke er så fint.

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg har jo helt glemt å gi tilbakemelding på den "infinity" kjolen jeg kjøpte for en stund siden. Jeg går likegreit gjennom hele listen jeg kjøpte :)

Kjole Vet mange har vært fornøyd med denne. Jeg er vel sånn semifornøyd. Likte ikke helt det skinnende stoffet. Og liker virkelig ikke at livet er rett under puppene mine. Trodde det skulle være litt lenger nede. :gjeiper:

KjoleSøt og fin. Litt kortere enn jeg håpet på. Men ikke så ille. Ganske tynt og luftig stoff, uten å være gjennomsiktig.

Rosebelte Supert, som alle andre mener.

Perle hårbøyleTok forholdsvis lang tid før jeg fikk det.

Ring-beholderNoe ødelagt i posten. Fikk tilbake pengene.

Nyx slide on pencil eye linerAkkurat som forventet. Ypperlig.

hår blomstSøte og fine. Ganske store.

Refill reise farfymeflaskeYpperlig liten sak :)

SkjerfSom forventet til 6 kr. Men ikke en eneste søm, så lurer på hvor lenge det tar før det rakner :gjeiper:

Litt lengre skjerf Helt greit.

"pashmina" skjerfTynt og ikke mye pashmina følelse. Kan kjøpe ett like "fint" et på gata i Kina til 20kr. Men likte fargen.

Skjerf med stjernemønsterVannet ble helt rødt da jeg skylte det. Men stjernene holdt seg i hvert fall.

Enda et skjerf Endel bedre kvalitet enn de andre. Ikke så tynt og gjennomsiktig.

Tom eyeskygge palett, magnetisk.Som forventet. Ingen problemer.

Hår dingsSom forventet. Synes veldig godt at perlene er av plast.

Hårbøyle perler og krystallerOK

HårpyntedingserLitt ymse kvalitet. Ikke alle perlene som er festet like godt.

øredobbstativYpperlig

VeskeLukter litt i begynnelsen. Men går greit når den har luftet seg litt

"Kjole som jeg kan gjør om til mange kjoler"Jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg skal bruke denne kjolen. Mye av problemet er at jeg må bruke BH, mens de fleste wrap-mulighetene funker best uten BH. Stoffet er glinsete, og minner om stoffet til den øverste kjolen jeg kjøpte. Jeg er ikke spesiellt fan altså. Men det rynker seg i det minste aldri, og har endel stretch :gjeiper: Kjolen har en tendens til å krype opp nederste på midten. Altså blir skjørtet litt høyere foran. Det ser man forsåvidt også på bildene. Konklusjon. Tror denne kjolen passer endel bedre til de med mindre bryster og kropp enn meg.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Mine siste kjøp:

Pique til mannen Ikke helt fornøyd med denne, var ikke like fin som den så ut

Reise parfymeflaske Genial liten sak!

Skjerf Fikk ikke skjerfet på bildet, klagde på selgeren og fikk refundert 50% av kjøpesummen.

Iphone veske Jeg hadde faktisk tenkt at noe slikt skulle jeg hatt, også var det noen som postet at de hadde kjøpt denne. Da måtte jeg bestille med en gang. Genial og fin, men har en litt vond ny - veske lukt.

Kjole Fornøyd med denne :)

Enda en kjole Ikke fornøyd med denne, trodde den skulle være i et mer chiffon aktig stoff, da hadde den vært fin (størrelse og fasong er fin), men den er i sånn glatt lycra aktig stoff som ikke er så fint.

Jeg har jo helt glemt å gi tilbakemelding på den "infinity" kjolen jeg kjøpte for en stund siden. Jeg går likegreit gjennom hele listen jeg kjøpte :)

Kjole Vet mange har vært fornøyd med denne. Jeg er vel sånn semifornøyd. Likte ikke helt det skinnende stoffet. Og liker virkelig ikke at livet er rett under puppene mine. Trodde det skulle være litt lenger nede. :gjeiper:

KjoleSøt og fin. Litt kortere enn jeg håpet på. Men ikke så ille. Ganske tynt og luftig stoff, uten å være gjennomsiktig.

Rosebelte Supert, som alle andre mener.

Perle hårbøyleTok forholdsvis lang tid før jeg fikk det.

Ring-beholderNoe ødelagt i posten. Fikk tilbake pengene.

Nyx slide on pencil eye linerAkkurat som forventet. Ypperlig.

hår blomstSøte og fine. Ganske store.

Refill reise farfymeflaskeYpperlig liten sak :)

SkjerfSom forventet til 6 kr. Men ikke en eneste søm, så lurer på hvor lenge det tar før det rakner :gjeiper:

Litt lengre skjerf Helt greit.

"pashmina" skjerfTynt og ikke mye pashmina følelse. Kan kjøpe ett like "fint" et på gata i Kina til 20kr. Men likte fargen.

Skjerf med stjernemønsterVannet ble helt rødt da jeg skylte det. Men stjernene holdt seg i hvert fall.

Enda et skjerf Endel bedre kvalitet enn de andre. Ikke så tynt og gjennomsiktig.

Tom eyeskygge palett, magnetisk.Som forventet. Ingen problemer.

Hår dingsSom forventet. Synes veldig godt at perlene er av plast.

Hårbøyle perler og krystallerOK

HårpyntedingserLitt ymse kvalitet. Ikke alle perlene som er festet like godt.

øredobbstativYpperlig

VeskeLukter litt i begynnelsen. Men går greit når den har luftet seg litt

"Kjole som jeg kan gjør om til mange kjoler"Jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg skal bruke denne kjolen. Mye av problemet er at jeg må bruke BH, mens de fleste wrap-mulighetene funker best uten BH. Stoffet er glinsete, og minner om stoffet til den øverste kjolen jeg kjøpte. Jeg er ikke spesiellt fan altså. Men det rynker seg i det minste aldri, og har endel stretch :gjeiper: Kjolen har en tendens til å krype opp nederste på midten. Altså blir skjørtet litt høyere foran. Det ser man forsåvidt også på bildene. Konklusjon. Tror denne kjolen passer endel bedre til de med mindre bryster og kropp enn meg.

Vil bare gi en skikkelig pluss til dere begge to:) Synes det er helt fantastisk å sitte å lese i ebaytråden når dere legger ut både link og beskrivelse!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk denne rett før helgen og er kjempefornøyd.Siden jeg bare er 160 kom midjen akkurat der den skal være. Jeg ble litt skeptisk til stoffet jeg også for jeg var redd den skulle vise alt av bulker, men den vvar faktisk kjempefin på. :) Dessuten er den genial for oss med store bryster for den har god plass. (Jeg bruker F i BH og sliter veldig med å finne kjoler)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt denne kjolenog vil dele med oss om den stemte med forventningene? =)

Skrevet

Noen som har kjøpt denne kjolenog vil dele med oss om den stemte med forventningene? =)

Jeg har den og ble veldig fornøyd, vet at flere tidligere i tråden har gitt uttrykk for det samme. Value for money :)

Men vær obs på at det er mer en hverdagskjole enn en finkjole, den ser sånn sett litt "simpel" ut hvis den skulle blitt brukt som finkjole.

Skrevet

Vil bare gi en skikkelig pluss til dere begge to:) Synes det er helt fantastisk å sitte å lese i ebaytråden når dere legger ut både link og beskrivelse!!!

Jeg synes det er veldig kjekt selv også, for det kan være med å forhindre noen bomkjøp. Det er jo ikke noen vits at jeg skal kjøpe noe, for å finne ut at det er elendig, hvis andre allerede har erfart det. På samme måte tenker jeg at noen kan dra nytte av mine erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...