Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uber-coool t-skjorte....dere som har peiling på film,vet hva jeg snakker om!

WeylandYutani

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du si fra hvordan str var på denne når du får den. Er så kjipt å få pølseskinn-topp når man hadde tenkt at den skulle være løs...

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Men jeg tipper den er trang, bare stretchy.

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne polkadot kjolen?

Jeg liker fasongen, men er veldig skeptisk til stoffet.

Søt kjole. Men det så ut som stoffet var tynt og gjennomsiktig. Og jeg takler ikke gjennomsiktige klær..

Skrevet

Også disse. Jeg kjøpte dem selv om jeg ikke likte den mørke rosafargen, men heldigvis er de lyserosa.

• Liker 1
Skrevet

Stroppeløs kjole

Sort kjole

Planen er å sy begge om til topper.

Ellers fikk jeg denne i dag:

http://www.ebay.com/itm/140746839959?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Fargen er mye skarpere (forsåvidt penere) enn på bildet, og stoffet er glatt. At kjolen skal passe den størrelsen det står er forsåvidt riktig, men den var trang. Mannen synes den var fin så da kan det umulig ha vært så ille.

AnonymBruker
Skrevet

Også disse. Jeg kjøpte dem selv om jeg ikke likte den mørke rosafargen, men heldigvis er de lyserosa.

Apropos ruffled/frilly truser, er det noen som har kjøpt slike som er behagelige å sove i? Kanskje i bomull eller noe? Har gjort et par bomkjøp på ebay angående disse.

Skrevet (endret)

Kun mottat rammen enda, men den er jeg kjempe fornøyd med, og var veldig rask leveing :)

Endret av fionel
Skrevet

Mottok to t-skjorter i går som er veldig fine, men lukter vondt! Har prøvd å vaske med både Vanish og eddikk, men de lukter fremdeles :(

Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1339251647' post='11103746]

Mottok to t-skjorter i går som er veldig fine, men lukter vondt! Har prøvd å vaske med både Vanish og eddikk, men de lukter fremdeles :(

Skrevet

Har prøvd det og...

Nå har jeg lagt de i fryseren, skjønte ikke helt hvorfor men det skulle visst være toppers :sjenert:

Skrevet

Så rart :/ Kanskje du må vaske mange ganger? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...