Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bestilte en Furminator for et par dager siden. Gleder meg virkelig til å få den :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god del neglelakk, og mer blir det nok, siden jeg ser ut til å ha utviklet en lei neglelakkbesettelse.

Skrevet (endret)

Kan dere vennligst legge ved link til det dere kjøper? :)

Tråden blir fryktelig unyttig for oss andre uten linker :gjeiper:

Endret av Iza'bella
  • Liker 9
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Smykke

Smykke

Heklenåler

Armbånd/lenke

Blingbling til å ha på armbånd/lenke

Ellers lurer jeg på om jeg "må" gi tilbakemelding til selgere eller ei? Jeg orker ikke lage dårlig stemning pga den øyevippetangen, men vil jo ikke lyve og si at den var tipp topp heller liksom. Hva er vanlig å gjøre? Første gang jeg har mottatt noe som ikke fungerte :)

Jeg ville sendt en mail til selger og forklart situasjonen slik at selger får mulighet til å rette opp. Om selger ikke gjør dette så vil jeg si at det bare er å gi negativ feedback.

Skrevet

Bestilte en Furminator for et par dager siden. Gleder meg virkelig til å få den :)

Jeg kjøpte en Furminator på eBay i fjor (fra Tyskland tror jeg) og den er fantastisk! Fungerer kjempebra og sparte meg kanskje 450 kr i forhold til norske priser!

Skrevet

Jeg kjøpte furminator på ebay for et par år siden, og den var genial! Brukes ofte, og er veldig effektiv!

Skrevet

Lurer på om noen kan hjelp? Fått ett duftlys,Voluspa,kjøpt på ebay,men det var ødelagt. Hadde smeltet i varmen slik at veiken også hadde forsvunnet,så lyset er totalt ubrukelig.

Selger sier hun erstatter lyset om jeg sender det i retur til henne i USA men bare frakta koster meg 227 kr:-( det er mer enn jeg betalte for lyset og frakta. Burde jeg bare la det ligge?

Skrevet

Noen har tidligere sagt i tråden at de gav beskjed til selger om at returpris var alt for dyrt og de kom da til enighet med selger om at kjøper skulle få igjen 50% av kjøpebeløpet. Prøv på det, du kan jo også spørre om det er OK at du sender bilde? Vedkommende må skjønne at du ikke bruker mer i retur enn det du kjøpte varen for..

Skrevet

Noen har tidligere sagt i tråden at de gav beskjed til selger om at returpris var alt for dyrt og de kom da til enighet med selger om at kjøper skulle få igjen 50% av kjøpebeløpet. Prøv på det, du kan jo også spørre om det er OK at du sender bilde? Vedkommende må skjønne at du ikke bruker mer i retur enn det du kjøpte varen for..

Jeg har gjort dette tidligere, bestilte et stort Yankee-lys, men når jeg mottok det var glassbeholderen knust. Mailet selgeren, som sa jeg kunne få et nytt dersom jeg sendte det forrige i retur.Jeg forklarte at fraktprisen ble alt for høy, og fikk pengene tilbake (minus den orginale fraktprisen) mot at jeg sendte et bilde av det ødelagte produktet.

Skrevet

Mitt siste kjøp på Ebay var forøvrig en notatbok der man kan skrive ned navnet på gode viner, slik at man husker dem til en senere anledning. Vet ikke med andre, men jeg går fort i surr, og glemmer navn og utseende på flasken når jeg står på polet.

Ender ofte med at jeg henvender meg til personalet slik:Hei, jeg er på utkikk etter en hvitvin, jeg. Tror den var italiensk eller fransk eller tysk, også var det bilde av noen druer på flasken. Du vet ikke tilfeldigvis hvilken jeg mener?

Det skal sies at jeg ikke er noen stor vinkjenner eller drikker vin særlig ofte, men nettopp derfor er det greit å ha en sånn sak til å holde orden på de jeg virkelig liker.

(Linken er til produsenten og ikke Ebay, men de dukker opp på Ebay med jevne mellomrom. Prisen er da langt lavere, betalte ca. 180 kroner for min, inkludert shipping).

Skrevet

Mitt siste kjøp på Ebay var forøvrig en notatbok der man kan skrive ned navnet på gode viner, slik at man husker dem til en senere anledning. Vet ikke med andre, men jeg går fort i surr, og glemmer navn og utseende på flasken når jeg står på polet.

Ender ofte med at jeg henvender meg til personalet slik:Hei, jeg er på utkikk etter en hvitvin, jeg. Tror den var italiensk eller fransk eller tysk, også var det bilde av noen druer på flasken. Du vet ikke tilfeldigvis hvilken jeg mener?

Det skal sies at jeg ikke er noen stor vinkjenner eller drikker vin særlig ofte, men nettopp derfor er det greit å ha en sånn sak til å holde orden på de jeg virkelig liker.

(Linken er til produsenten og ikke Ebay, men de dukker opp på Ebay med jevne mellomrom. Prisen er da langt lavere, betalte ca. 180 kroner for min, inkludert shipping).

Den boken var jaggu lur! :jepp:

Et annet tips er å ta bilde av etiketten eller boksen med mobilen din, så har du det til neste gang du skal på polferd. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...