Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skin 79 VIP Gold collection super plus bb cream (puh!) - DØDSFORNØYD! Hadde ikke trodd at jeg skulle hive meg på denne trenden, men jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det. Den dekker akkurat passe (og man kan bygge den opp), fukter og huden min blir rett og slett dødsfin.

(Anbefaler forresten å se her for å finne den typen som passer best for din hud)

Men, hva betyr det at den har "whitening features"? Bleker den huden? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, hva betyr det at den har "whitening features"? Bleker den huden? :S

Det har vært litt diskusjoner rundt dette, men det menes nok med at hudtonen blir jevnere. At det kan virke ''whitening'' på for eksemepel pigmentflekker.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Stiller meg bak Belle i køen for å anbefale den bb-cremen der! Den er helt fantastisk og jeg kommer garantert til å bestille flere (så snart jeg har flyttet så jeg er sikker på at de kommer til riktig postkasse).

Fikk med prøver på en annen bb-creme også, og den fikk jeg også et godt inntrykk av, så blir nok å kjøpe den og etterhvert...

Skrevet

Stiller meg bak Belle i køen for å anbefale den bb-cremen der! Den er helt fantastisk og jeg kommer garantert til å bestille flere (så snart jeg har flyttet så jeg er sikker på at de kommer til riktig postkasse).

Fikk med prøver på en annen bb-creme også, og den fikk jeg også et godt inntrykk av, så blir nok å kjøpe den og etterhvert...

Jeg fikk med prøver på en BB-cream med nesten 50% sneglesekret. :spy: Den gikk rett i bosset. :sjenert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det fornoe? Dagkrem? Foundation? Skjønte ikke helt nettsiden heller :sjenert:

Skrevet

Men hva er det fornoe? Dagkrem? Foundation? Skjønte ikke helt nettsiden heller :sjenert:

Det er vel en mellomting mellom dagkrem og foundation, men mer dekkende enn farget dagkrem. Jeg har så tørr hud at jeg er nødt til å bruke dagkrem under uansett, men for de som har normal hud holder kanskje denne.

Her kan du se hvordan den er.

Skrevet (endret)

http://www.ebay.com/itm/Colorful-Russian-Doll-Vector-Design-Hard-Back-Skin-Case-Cover-iPhone-4-4G-4S-/261015780800?pt=PDA_Accessories&hash=item3cc5c0bdc0

Edit: Måtte bestille den bb kremen etter at jeg hadde lest at flere har kjøpt en her :) Nå tror jeg ikke jeg tør å titte innom denne tråden mer i fare for at jeg kjøper mye rart jeg egentlig ikke trenger :)

Endret av sebra
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Edit: Måtte bestille den bb kremen etter at jeg hadde lest at flere har kjøpt en her :) Nå tror jeg ikke jeg tør å titte innom denne tråden mer i fare for at jeg kjøper mye rart jeg egentlig ikke trenger :)

Nå måtte jeg og bestille den :fnise:

Skrevet (endret)

Hehe, bestilt her også... jaja. 89 kroner er jo ikke så mye! Billiger enn en foundation på Vita.

Jeg fikk med prøver på en BB-cream med nesten 50% sneglesekret. :spy: Den gikk rett i bosset. :sjenert:

Æææ, hvorfor det? Sneglesekret er jo fantastisk på arr og røde flekker!

Endret av Miah
Skrevet

Nå måtte jeg og bestille den :fnise:

hehe godt jeg ikke er alene om det :) får håpe vi får de snart =)

Skrevet

Fortell hvordan dere liker den vidunder-BB-kremen, da, jenter. Vurderer å herme ;)

Skrevet

Hah, jeg har også bestilt! Vurderer å kjøåe pudder også... :sjenert:

Skrevet

Fortell hvordan dere liker den vidunder-BB-kremen, da, jenter. Vurderer å herme ;)

Dette vil gjerne jeg høre om også.

Er så skeptisk til at det står whitening jeg, i asiatiske land så har de jo solkremer som bleker huden fordi at de gjerne vil bli hvitere. Motsatt effekt av hva jeg ønsker hehe

• Liker 2
Skrevet

Åååå jeg har fått hentelapp idag men før ikke hentet før på Mandag :(

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Ååå, nå gleder jeg meg til å flytte sånn at jeg kan bestille ting på ebay igjen!

Opp med hånda de som planlegger feriepengeshopping på ebay *rekke opp hånda* :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Ååå, nå gleder jeg meg til å flytte sånn at jeg kan bestille ting på ebay igjen!

Opp med hånda de som planlegger feriepengeshopping på ebay *rekke opp hånda* :sjenert:

*rekke opp hånda*

Jeg har watch og wishlister lange som et vondt år :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, bestilt her også... jaja. 89 kroner er jo ikke så mye! Billiger enn en foundation på Vita.

Æææ, hvorfor det? Sneglesekret er jo fantastisk på arr og røde flekker!

:sjenert: Det ble bare for ekkelt for meg. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...