Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flats (sko) fra Fly London. :)

Heftig budrunde med 21 bud men alt ordner seg med en liten snipertjeneste og et høyt maxbud. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-73-0-19457500-1336914040_thumb.jpg

Mohahaha! I'm evil! :bond:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Uglesmykke

Jeg fikk denne i går, og jeg elsker den! Det er langt, og uglen er akkurat passe stor! Det henger ned på magen min... :)

Der havnet den i handlevogna mi :D

Jeg elsker den derre "cart" funksjonen!!

Skrevet

Flats (sko) fra Fly London. :)

Heftig budrunde med 21 bud men alt ordner seg med en liten snipertjeneste og et høyt maxbud. ;)

Åå skulle ønske det ikke var lov med sånne snipertjenester jeg.

Skrevet

Fikk veldig lyst på en automatisk såpedispenser, men er redd den ikke virker. Noen som har kjøpt?

En sånn en fikk jeg også lyst på! Er stygt redd jeg kaster pengene ut av vinduet, men må bare prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Tips til noen fine kjoler jeg kan ha i et bryllup?

Skrevet

Tips til noen fine kjoler jeg kan ha i et bryllup?

Hvilken prisklasse?

Du kan også søke på evening gown, wedding dress, osv så får du opp tusenvis av treff.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, inntil 500kr kanskje? Sier ikke nei til en perfekt kjole som er dyrere, men i den prisklassen. :)

AnonymBruker
Skrevet

PS. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bare finner korte "sexy" kjoler :fnise:

Skrevet

Tja, inntil 500kr kanskje? Sier ikke nei til en perfekt kjole som er dyrere, men i den prisklassen. :)

En av mine favorittselgere har mye fint, du finner selgeren her. Kjolene ligger på 300 kr og oppover.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig og vite hva du vil ha, men Karen Millen er et godt, greit navn.

Ikke for dyrt, proev paa det, og sett inn str din.

Ikke alle som selger til Norge, men om du finner noe du liker, send en mail og spoer om de er villig til og sende til deg.

Husk og spoerre om porto slik at du ikke faar noe overraskelse.

Bryllup, proev deg med "formal" i soekefeltet.

Skrevet

I løpet av 2 dager: 12 neglelakker, opi og china glaze.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Når dere bestiller varer som koster over 200kr, spør dere da om selgeren kan skrive på en annen pris eller betaler dere toll og moms med god samvittighet? Lurer bare på hvordan dere gjør det.. selv har jeg ikke turt å bestille noe som koster over 200kr enda... :sjenert:

Skrevet

Jeg spør om de kan merke innholdet som gave eller sende det i flere pakker.

Skrevet

Jeg spør alltid om de kan sette ned prisen. Noen gjør det, andre ikke.

Gjest Misteltein
Skrevet

Når dere bestiller varer som koster over 200kr, spør dere da om selgeren kan skrive på en annen pris eller betaler dere toll og moms med god samvittighet? Lurer bare på hvordan dere gjør det.. selv har jeg ikke turt å bestille noe som koster over 200kr enda... :sjenert:

Nå er jeg ganske ny på Ebay, men:

Alle tingene jeg har bestilt har vært merket som gave. Jeg har ikke spurt om det, men jeg har lagt merke til at det står bakpå sendingene. Om at det er en gift! :)

AnonymBruker
Skrevet

De fleste setter ned prisen automatisk. Iallfall de Asiatiske landene.

Men det skjer ingenting gale om du må betale moms. Du får lapp i postekassen om at noe har kommet i postoppkrav, og så må du ta med deg lappen på posten/post i butikk og betale for å få ut pakken.

Det er vel 25% av varens verdi + 150-180 kroner i fortollingsgebyr, altså penger staten skal ha for at de gidder å stå å finne pakker de kan få mer penger av...

Så det er ikke noe stress, men om du kjøper en vare til 20.000 NOK så må du jo vær klar over at moms og gebyr kommer i tillegg som da blir en del kroner.

(Husker ikke akkurat hvor mange prosent moms det er, og akkurat hvor mye det fortollingsgebyret er på)

Skrevet

Nå er jeg ganske ny på Ebay, men:

Alle tingene jeg har bestilt har vært merket som gave. Jeg har ikke spurt om det, men jeg har lagt merke til at det står bakpå sendingene. Om at det er en gift! :)

Samme her. Jeg ber ikke om det men står alltid det på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...