Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse bryllups shopping på ebay her :)

Kjøpt to nydelige sko, ikke bestemt meg enda hvilken jeg skal bruke, liker den i mørk rosa best, men er litt stor og den i lysrosa passer perfekt. Vet ikke om jeg orker å styre med å få den i mørk rosa til å passe :)

http://www.ebay.co.uk/itm/120859938641#ht_929wt_989

http://www.ebay.co.uk/itm/260887234601#ht_15225wt_989

Salt og pepper for bryllupet, skal ha bufe og tenkte den er søt på mat bordet :)

http://www.ebay.co.uk/itm/300633886540#ht_891wt_989

Og endelig har jeg bestilt denne:

http://www.ebay.com/itm/WHITE-BRIDAL-WEDDING-CAPES-CLOAK-RENTALS-FREE-MUFF-PURCHASE-MAR-APR-/170832121119?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DSIC.NPJS%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%26otn%3D5%26pmod%3D170812278142%26ps%3D63%26clkid%3D8209140484168743316#ht_2986wt_1223

Utrolig hyggelig dame som er så tålmodig. Har i over to måneder plaget henne med mail og ombestemt meg i forhold til farge og form, og hun syntes det bare er koselig å samarbeide for min store dag :)

Har bestilt en til meg, en liten en til min niese, halv kappe til min mor (som det 3 bilde) og 2 shoulder wraps til mine forlovere, ble en del penger og damen har hjulpet meg enormt med at jeg får dele betalingen :)

Sterkt å anbefale for de som har vinterbryllup :)

Ellers gått i mye små pynt til bordene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De så kule ut!

Kan du si i fra hvordan de er når du får dem??? :)

Jess, håper de er passe lange, men 125 cm tror jeg er bra nok.

Vurderer å kjøpe:

Tie dye sokker

og

Tie dye skolisser.

Skrevet

En venninne av meg har kjøpt den kjolen der. Hun sa at den var helt fæl når hun fikk den. Og var ikke sånn som på bildet. Men hun er skikkelig misfornøyd emd kroppen sin, så det kan hende den var fæl på kroppen hennes, ikke generelt.

-

Jeg har en slik kjole og den var fin i kvaliteten, men toppen var håpløs. Den er sydd etter mål og med glidlås bak, og toppen har for merkelig form til at den sitter oppe av seg selv. Kanskje den hadde funka med standardmål og knyting bak. Den er i allefall fin å se på!

Takk for tilbakemelding på denne kjolen, da tar jeg ikke sjangsen.. Den ser nydelig ut, men det er jo kjekt om den passer også :fnise:

synes størrelses angivelsene på en del er helt snodige.

Skrevet (endret)

post-38725-0-34825600-1336303516_thumb.j

Nå har jeg fått denne genseren, og jeg lovte å oppdatere når den kom. Fargen er bra og kvaliteten virker bra, men jeg liker ikke helt fasongen. Jeg bestilte i S som jeg normalt bruker, og den passer. M hadde nok blitt for stort. Den er ganske vid oppe og sitter litt til nede (ser litt rart ut), må nok ha en lenger overkropp slik som modellen på bildet for at den skal se bra ut. Blir nok en daffe hjemme genser for min del. Synd for den er egentlig fin.

Edit for å legge til at det var rask levering fra selgeren.

Endret av Ixnay
AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere kredittkort når dere handler fra ebay?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bruker Paypal :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, kredittkortet er registrert på Paypal.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har paypal, men er det like trygt som å bruke kredittkort? Jeg har dessverre ikke kredittkort.

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg vil si at paypal er tryggere enn kredittkort. Da slipper man å vise kortnr til selgeren.

Og hvis det skjer noe "uforutsett", så kan man forholdsvis enkelt få igjen pengene sine fra paypal.

Skrevet

Ja jeg har også et vanlig bankkort registrert hos Paypal. Det er veldig trygt vil jeg påstå ettersom dette brukes av mennesker i hele verden.

Gjest padawan
Skrevet

Nå har jeg begynt å forbedre mannens slipssamling. :nigo:

Han ender alltid opp med å bruke det samme slipset hver gang vi skal noe.

Takk for tips på slips. hvordan er stoffet på de?

Skrevet

Det vet jeg ikke enda, har akkurat kjøpt.

Gjest padawan
Skrevet

oppdatering når du har fått de? må oppdatere slipssamlingen min litt og likte mange av de.

Skrevet (endret)

Jepp! Jeg antar at det er billigstoff, men da jeg var i Kina og kjøpte billige slips for noen år siden var de helt ok. Ikke så gode som slips til 400-600 kr i norske butikker riktignok, men de ser pene ut.

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...