Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet

Jepp! Jeg antar at det er billigstoff, men da jeg var i Kina og kjøpte billige slips for noen år siden var de helt ok. Ikke så gode som slips til 400-600 kr i norske butikker riktignok, men de ser pene ut.

med tanke på prisen vil du nok merke forskjell på 500-kroners slips ja men så lenge det kjennes greit ut er jeg tilbøyelig til å kjøpe en del av de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg har kjøpt den kjolen der. Hun sa at den var helt fæl når hun fikk den. Og var ikke sånn som på bildet. Men hun er skikkelig misfornøyd emd kroppen sin, så det kan hende den var fæl på kroppen hennes, ikke generelt.

Jeg bestilte 2 kjoler av den typen der. De var kjempefine. Brudepikene mine hadde de på seg, men de krever en ganske slank kropp. Men det er fantastisk kvalitet på den.

Skrevet (endret)

I går/dag fikk jeg dette:

Brille smykke

Kjole

Svart klokke

Veske (låsen manglet på vesken når jeg fikk den, men selger kunne gjerne gi meg 5 dollar i refund)

Edit.

Er egentlig fornøyd med alt :)

Endret av mlilja
Skrevet

Mener å huske det var noen som lurte litt på denne: Blonde shorts

Jeg bestillte også denne, fikk den i dag. Tok litt under tre uker før jeg fikk den og jeg synes den var fin til den prisen. Den passet perfekt! :)

Skrevet

Jeg bestilte 2 kjoler av den typen der. De var kjempefine. Brudepikene mine hadde de på seg, men de krever en ganske slank kropp. Men det er fantastisk kvalitet på den.

Var den veldig smal i livet? Tror ikke jeg tar sjangsen, men den er veldig veldig fin.

Skrevet

Var den veldig smal i livet? Tror ikke jeg tar sjangsen, men den er veldig veldig fin.

Den fins i forskjellige størrelser.Tror den var helt vanlig i livet.

Skrevet

Woman Girl Cute Summer Fashion Short-sleeve Elasticized Waist Mini ruffles Dress Den kvite delen var gjennomsiktig, og stoffet var berre forferdeleg.

New Women Batwings Sleeve Hip-wrapped Spliced Loose T-shirt Mini Dress Cotton Eg var fornøgd med stoffet, så prøvde eg gensaren... Trur det er noke gale med formen på den. Usikker på om eg skal hive den eller gje den til fretex.

Women's Clinging Tight Fit Long Sleeve Sexy Polo Neck Cotton Casual Off Shoulder :tommel:

Skrevet

Fik denim jakken min med leofuskepels krage igår. Yeah!

Skrevet

Den fins i forskjellige størrelser.Tror den var helt vanlig i livet.

Så litt på målene for de ulike størrelsene og for meg så vil den passe overalt med unntak i livet hvor den er ca ti cm for smal, går jeg opp i størrelse så blir den veeldig stor alle plasser, med unntak av livet hvor den fortsatt ikke passer. Jeg har relativt normal størrelse, slank, men ikke super tynn. Er derfor redd for at den skal være altfor trang i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, Ebay er skummelt.

Jeg vurderer en slik hestehale-ting, for håret mitt blir ikke fint når det er oppsatt.

Er det noen som har erfaring med slike: Min lenke

Det står at det er syntetisk, men også "ponytail human hair extansion" Det er ikke ekte menneske hår? Det synes jeg blir litt ekkelt :fnise:

Skrevet

Mener å huske det var noen som lurte litt på denne: Blonde shorts

Jeg bestillte også denne, fikk den i dag. Tok litt under tre uker før jeg fikk den og jeg synes den var fin til den prisen. Den passet perfekt! :)

Jeg lurte! Men jeg lurer på enda en ting, hehe. Er shortsen fin når den øverste delen vises? Jeg syns det er fint å bruke hele eller deler av toppen i shortsen skjønner du, men er usikker på om det blir fint med denne? :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Kul!

Men skal du bruke den..? :sjenert:

Jeg har alle intensjoner om å bruke den som veske, ja :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Det siste jeg kjøpte ( men ikek har fått enda) er en dunge med nagler . Har to tenåringsdøtre, og det er visst veldig inn med nagler på omtrent alt av klær. De koster en formue på Panduro, så håper dette blir bra.

Skrevet

Skal vi se..

Mac neglelakk - Kid Orange

Mac fluidline - Midnight Blues

Mac børste - 208

Orly Ridgefiller Smoothing Primer Basecoat

Sally Hansen neglebåndsfjerner

OPI neglelakker:

- Last Friday Night

- My Pointe Exactly

- A Lit-Teal Bit Of Love

- Suzi Says Feng Shui

Har veldig lyst på Essie neglelakk i fargen tangerine også.

Skrevet

Fikk denne kjolen igår;

http://www.ebay.com/itm/400106744870?var=670000562035&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2512wt_908

Den er superdeilig å gå i og ser pen ut. En del kortere i armene på meg enn på modellen, men jeg er rimelig høy (176) og de er vel ca 15 cm kortere på meg enn på bildet.

Kjøpte den i strl 10, passer ok, litt stor i livet bare. Er normalt en strl 38/40 og har en rimelig rett figur.

Alt i alt ville jeg absolutt kjøpt den igjen, men kanskje i en strl mindre :-)

Skrevet

Skal vi se..

Mac neglelakk - Kid Orange

Mac fluidline - Midnight Blues

Mac børste - 208.

Hvilken selger kjøpte du disse fra? Er de ekte? :)

Har så lyst til å kjøpe mac, men er så redd det skal være fake.

Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

Denne

Jeg fikk denne i dag, og ble skuffet. Den har en stor, sort skrape på høyre siden. Sendt en melding til selgeren!

Edit: Fikk svar fra selger. De er veldig, veldig lei seg for det. Jeg får pengene refundert. Trenger ikke og returnere den. Jeg har kjøpt en ting til fra dem, og den var heldigvis fin! :) Kjipt med denne, for den hadde jeg gledet meg ordentlig til. Den er kjempefin med unntak fra den store, sorte skrapen som ødelegger mye! :(

Endret av Misteltein
Skrevet (endret)

Hvilken selger kjøpte du disse fra? Er de ekte? :)

Har så lyst til å kjøpe mac, men er så redd det skal være fake.

Helt sikker kan jeg jo ikke være før jeg får varen, men siden selgeren har over 8000 100% positiv feedback, valgte jeg å ta sjansen. Tror selgeren het makeupemporium1, for lat til å logge meg inn på ebay akkurat nå.

Endret av Snøvott

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...